Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02 15:30 - Не е късно на 55-годишна възраст отново да си ученик
Автор: mimogarcia Категория: Видео   
Прочетен: 635 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 28.02 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Непрекъснато се оправдаваме с възрастта си, за да не свършим нещо, за което цял живот сме мечтали!

В действителност приказките, свързани с годините, са опит да се оневиним най-вече пред себе си.

Едно, обаче, трябва да ни е пределно ясно:

имаме ли желание, има и начин!

image






Гласувай:
1


Вълнообразно


1. morskipesni - За добрия катамитин няма "лошава" възраст..
28.02 16:35
..язе съм чувАл, най-големите серсемлици, все отраснали хайвани ги вършат..
цитирай
2. mimogarcia - morskipesni
28.02 17:00
Така, а аз пък съм чувал, че латентната хомосексуалност е много саморазрушително явление и Вие ежедневно потвърждавате, че този извод е вярен.
цитирай
3. pantaleev - Ей мазен педераст!
28.02 18:44
Я свий малко перките да не ти свием сърмите. Докажи с факти и доказателства твърденията си за потребител морскипесни. Иначе клеветиш и той има право да те съди. Нямаш доказателства нали?!? Посерко и отявлен хомо който не пожела да докаже, че е анално девствен обвинява другите. Що за наглост и безочие?!?
цитирай
4. mimogarcia - pantaleev
28.02 19:04
Успокойте се. Дори не се отнасят думите ми към Вас. Възможно ли е да се разпознавате също в тях, а?! ;-)

За съденето - аз съм си застанал с името и снимката. Отсреща сте банда, потънала в анонимност, защото там е зоната на безопасност, сиреч никаква отговорност за думите и действията.

Нека ме съди. Очаквам. В момента, в който, обаче, ми заведе дело и вече му имам данните кой реално е, от своя страна ще заведа дела и за обидите, и за заплахите.

Освен това, ако поразгледате практика, ще осъзнаете, че само във Вашите главици хомосексуалността е обидна, сиреч нищо лошо не казвам.

Същевременно заканите, които отправяте многократно към мен, са наказуеми.
цитирай
5. pantaleev - Напълно съм спокоен
28.02 19:22
Защитавам свой съмишленик отностно теб. Не съм съгласен с някои негови тези и мнения за други потребители, но това не значи да го нарека латентен хомосексуалист.
Сега кажи къде лично аз съм те заплашвал. Ако визираш моята метафора за сърмите това е специфичен блогов език.
Ти си страхлива заешка душа. Мъжете бихме сме сбили за принципи,приятели и близки. Путьовците водят директно дела и треперят от страх някой да не ги пипне с пръст.
И последно - педал е обида. Да си педал е болестно състояние на психиката - не повод за гордост като теб.
цитирай
6. dobrodan - Мимче, аз цял живот съм мечтал да чукам
28.02 19:40
Клаудия Шифър.
Имам ли още мегдан, как мислиш?
цитирай
7. iw69 - Татко
28.02 20:26
си ли визираш, че трябва още да се учи, или някое твое гадже (без значение от кой пол)?
цитирай
8. milototo - Мимо е клеветник, Той е също и нес...
28.02 21:21
Мимо е клеветник,
Той е също и несретник.

Мимо е голям смешник.
Той е също и мръсник

Мимо с бабички вечеря,
От коментари той трепери

Мимо е гей пасивен,
В блога с глупости активен

Мимо е психично болен,
От ден на ден по долен

Да не пускаме никаква версия,
и да извикаме - Долу Мимо Гарсия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1980871
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930