Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02 22:15 - Хейтърче мило стих любовен ми посветило
Автор: mimogarcia Категория: Поезия   
Прочетен: 475 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не една, не две, а цели три книги съм издал с (опити за) поезия, мотивирани от нещастното ми и несподелено влюбване, продължило петилетка.

До днес на мен, обаче, никой стих не ми бе посвещавал, но ето, че чудо се случи!

Е, за съжаление, няма влюбен в мен, както си пожелах на рождения ден преди две седмици, но нали казват, че тънка е нишката между любовта и омразата, та и хейтърите може да ги поставим в графата „заслепени от нас”.

„Мимо е клеветник,
Той е също и несретник.

Мимо е голям смешник.
Той е също и мръсник

Мимо с бабички вечеря,
От коментари той трепери

Мимо е гей пасивен,
В блога с глупости активен

Мимо е психично болен,
От ден на ден по долен

Да не пускаме никаква версия, и да извикаме - Долу Мимо Гарсия“

image





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. vmir - Доле Мимо!
29.02 22:41
Горе осторожно внимателната гражданска бдителност!!!

Три пъти: Урраа!!!
цитирай
2. milototo - Мека китка ме рецитира
01.03 10:53
Заснело видео блогово педалче,
очаквайки будалите да вдигнат палче
Рецитира мой критичен стих,
който в миг на яд му посветих

И се радва и подскача,
ръста си се опитва да надскача,
нарича ме "хейтърче мило"
душичката дребна воняща на гнило

Облечен с маскировачно елече,
Ей хора не ви ли се повдига от тоя вече?!?
От гнусната му пропаганда либерална,
от ден на ден все по банална


Че е над нещата се прави,
реве че нема кой да го оправи,
обвинява другите в дефицити,
а той самият е от разред паразити

И вмир дето се прави на много морален,
и той довтаса с коментар банален,
Аз ще си пиша моите стихотворения,
а на този пожелавам само забвение
цитирай
3. morskipesni - Преди около два месеца едно лигаво х'мне
01.03 11:41
ме нарече "латентен гей". Оттогава не мога да си намеря място от отвращение.
Представете си, какъв по-кошмарен ужас и погнуса е, да си жив гаден ПЕДЕРАС' !!!
цитирай
4. dobrodan - Мимче, влизаш в ролята на майката на вратаря,
01.03 13:24
дето мечтаела синът й да пусне головете на другия отбор на финала на световното по футбол. Сещаш ли се какво щяла да изреве публиката, а тогава тя щяла да каже - ето ме, аз съм майка му :):):)!
цитирай
5. pantaleev - Личи ти злобата
01.03 17:48
В опита си да се надсмееш над milototo и че уж си над нещата и ти е много забавно съскаш от злоба.
Поздравявам го за достойният отговор в мерена реч.
цитирай
6. mimogarcia - milototo
01.03 19:25
Само не разбирам къде виждате в моята дейност „гнусна пропаганда“?!
цитирай
7. mimogarcia - morskipesni
01.03 19:26
След като така са Ви повлияли думите ми, замислете се добре какво подсъзнателно тормози душичката Ви!
цитирай
8. mimogarcia - dobrodan
01.03 19:30
Публиката, за да изкрещи така, ще значи стаден принцип и нищо друго.

Та прав сте - не съм конформист, себе си съм си.
цитирай
9. mimogarcia - pantaleev
01.03 19:31
„Съскането от злоба“ не е по моята част, може би съзирате Вашето собствено поведение в мен. ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1977625
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930