Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03 09:17 - Добро утро, отивам на фризьор. Желая Ви хубав - бонус - тридневен уикенд!
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 276 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 02.03 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добро утро, отивам на фризьор.   

По къс ръкав съм, защото е жега, макар и да ръми леко.
С шапка, защото като всяка сутрин си измих косата, но понеже е почивен ден, не исках да будя съседите със сешоар. 
Такъв съм си - все се тревожа да не би да безпокоя някого…  

Хубав - бонус - тридневен уикенд Ви желая!

image


Тагове:   уикенд,   мимо гарсия,


Гласувай:
1


Вълнообразно


1. dobrodan - Мимиче, все повече заприличваш
02.03 09:55
на най-обикновена молска кифла.
цитирай
2. blog13 - Що не идеш да се прегледаш, дали си ...
02.03 12:40
Що не идеш да се прегледаш, дали си болен от педерастия?
цитирай
3. pantaleev - Магаретата се стрижат през март. ...
02.03 19:45
Магаретата се стрижат през март. Сега за пореден път ще кажеш, че за първи път чуваш това поверие. :D
цитирай
4. mimogarcia - dobrodan
02.03 20:28
Няма лошо човек да се поддържа. Не споделям популизма, че човек трябва да е запуснат и „отказал се от земните блага”, за да се води чист и стойностен.

Кифлотата е в липсата на смисъл чрез думи и действия между фризури и маникюри. Аз само през изминаващата седмица дадох ценни съвети за добра среда за деца със специални образователни способности, така че не, няма при мен „кифлота”.
цитирай
5. mimogarcia - blog13
02.03 20:29
Няма как и защо да се преглеждам за сексуалната ми ориентация. Чувствам си се в хармония с нея, приел съм се и се научих да се обичам.
цитирай
6. mimogarcia - pantaleev
02.03 20:30
Магаретата са добри животинки и с характер. Ако не бях с характер, щяхте да успеете да ме пречупите и откажете да публикувам в блога, така че добре, нека съм магаренце.
цитирай
7. pantaleev - Магаретата са добри животинки и с ...
02.03 21:26
mimogarcia написа:
Магаретата са добри животинки и с характер. Ако не бях с характер, щяхте да успеете да ме пречупите и откажете да публикувам в блога, така че добре, нека съм магаренце.


Ще те пречупим. Вече сме те пречупили леко. Истеричната реакция спрямо milototo вчера говори много. Всеки има свое слабо място. Ние знаем твоето от години. :)
цитирай
8. mimogarcia - pantaleev
02.03 22:07
Никаква истерична реакция няма. Нарича се иронична. Не бъркайте понятията, моля. ;-)
цитирай
9. pantaleev - Никаква истерична реакция няма. ...
02.03 22:24
mimogarcia написа:
Никаква истерична реакция няма. Нарича се иронична. Не бъркайте понятията, моля. ;-)


Абе уж иронична, но си личеше, че те е заболяло много от стихчето. Реагираш така и с коментари спрямо morskipesni. Няма да си признаеш, но нашите коментари те сриват. Не си ли се замислял, че проблемът е в теб, а не в коментиращите?!? Ти не си наясно със себе си. На 25 с дефицит на вниманието и поведение на пубер. Опасно е да ти дават да обучаваш деца. Мимо ти не си добре мойто момче. Казвам го с тъга - не с обичайната насмешка. Зрелите уж хора около теб също ме притесняват - дават на маймуна къртечница и даже я насърчават да стреля без да осъзнаят, че ще изтрепе и тях. :(((
цитирай
10. mimogarcia - pantaleev
03.03 13:49
Да ме заболи?! Нито бе боли от подмятания за сексуалната ми ориентация, нито заигравки с кого ходя на ресторант.

По-скоро ме изненадват твърденията, че извършвам пропаганда и в тази връзка зададох въпрос къде се съзира това, на което, очаквано, не получих отговор.

Нямам дефицит на вниманието. Напротив - целенасочен съм.

Каква „маймуна с картечница” съм не знам, но човек с принципна позиция съм.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1974528
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930