Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03 19:57 - Освен с прекрасен маникюр, си тръгнах и с мартеничка във формата на кокиче
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 278 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03 19:58


Освен с прекрасен маникюр, си тръгнах и с мартеничка във формата на кокиче.  

П.П.: По принцип не обичам да имам нещо по ръцете дълго време, независимо дали пръстени, гривни, часовници, но кокичето ще го държа поне няколко дни - толкова свежо е!

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. vmir - Досега не бях виждал толкова продълговати нокти. (Къси нокти съм забелязвал в грубовати и примитивни хора)
02.03 01:39
Да не би да са обработени с фотошоп? Не се подигравам, нито искам да давам оценка. Просто съм любопитен към редките феномени, защото мисля, че всеки рядък феномен представлява информация свише, която повечето хора са склонни да си обяснят по най-лесния или удобен за тях начин. Тази склонност нерядко води до нещастия, престъпления и трагедии в масови мащаби. Различното или неизвестното не трябва да служи на оперетни "защитници" и "освободители", неспособни да се изявят по друг начин.

p.s. Въпрос: Дали природата не ни поднася различията за да свикнем да се понасяме едни други? Изчезването на един биологичен вид предизвиква причинно-следствени последствия, които и да спрат някога, оставят променена цялата екосистема. Не следва ли от това, че зачитането на различията е стремеж към запазване на баланса, хармонията и устойчивостта на социо-биоекосистемите? Няма ли без подобно зачитане да стигнем например дотам, че да се трепем защото имаме различни големини или форми на носа? (Разбира се, зад лозунги като денацификация, например)
цитирай
2. mimogarcia - vmir
02.03 20:26
Замислихте ме много за нокътната плочка и изобщо пръстите. По принцип съм чел за ниското чело, свързващо се с нисък интелект, но сте прав, като върна лентата назад, наистина и аз съм съзирал някаква обвързаност между дължина на пръсти/форма и поведение/обноски, някак природа.

Не, не използвам изобщо фотошоп и за снимки, и за видеа. Както и какъвто съм, така.

Без да се хваля, но едно време, когато ме водеше баби ми на уроци по пиано, преподавателката ми казваше, че имам „пръсти на пианист”, така че може би има някаква свързаност, знам ли.

Напълно споделям виждането Ви „всеки рядък феномен представлява информация свише, която повечето хора са склонни да си обяснят по най-лесния или удобен за тях начин”.

Във връзка със съжденията Ви по-долу не само напълно се асоциирам, но и ще споделя - преследването на евреи, хомосексуални, през хитлеризма, „денафикацията” в Украйна от ‘22-та насам, са реално страната на една и съща монета: раздухване на омраза на база съществуващи или несъществуващи общи белези на „маркирани”, чрез които да се въдворява и удържа диктатура, култ към личността и нищо добро за никого!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1981265
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930