Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2022 10:18 - 23 години в снимки
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 246 Коментари: 0 Гласове:
1



Вчера пуснахме преведени мои статии (https://mimo.bg/textsinenglish) на английски език, днес окончателно е готова и страницата Галерия. За нея успях да изнамеря снимки от изписването ми от Майчин дом; първия ми рожден ден; детството ми; завършването на детска градина; първия ми учебен ден; завършването на средно образование; студентски години; проекти, в които съм участвал.

Това е малка частица от историята, от живота ми, но все пак е представителна извадка за времето от 1998 г. до днес. Не мога да не отбележа различните видове прически и рамки на очила, които са ме следвали – или пък по-точно аз съм следвал заради някакви измислени трендове.

Няколко снимки искам да подчертая. Първата е от 16.02.1999 г., тоест първо духане на свещички. Още тогава си пише „Ч.Р.Д., Мимо“, пък нека интернет философчетата да продължават да ми обясняват как можело да си сменя името по съдебен път. С огромен кеф го направих, даже малко закъснях.

image

Юли 2000 г. се появявам в шармантен вид, в токчета, за ужас на онези, които внимават детето им, ако е момченце да е облечено в синьо, ако е момиченце – в розово. Впрочем по традициите от 98-ма, съм изписан в синьо одеяло, пък видиш ли, после разчупих стила. Не виждам какво лошо има човек да експериментира, да се забавлява с някакви детайли. Е, за успокоение на уплашените, ще кажа, че по принцип не се вълнувам от дрехи и аксесоари, тъй че нищо няма да им стане на децата им, ако не следват някакви неписани порядки за обличане.

image

През 2004 г. се „нося“ с бретон. Готино е човек да проследи разните му там мини промени.

image

15-ти септември 2005 г. – първи учебен ден. Цели 12 години прекарах в една и съща училищна сграда, много топли спомени имам.

image

Последната снимка, която отбелязвам, е заснета цели 13 години по-късно. 20-годишният ми юбилей го посрещнах с рус цвят. Забавно е, че чертите ми се обезличиха, но същевременно смехът, при поглеждане в огледалото, бе неповторим.

image

Останалите снимки, заедно с пояснения към тях, може да намерите на https://mimo.bg/gallery.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1966491
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930