Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2023 08:55 - За продължението на „Назови ме с твоето име” - „Намери ме” (книга от Андре Асиман)
Автор: mimogarcia Категория: Видео   
Прочетен: 575 Коментари: 25 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Любовната история между Елио и Оливър, разказана от Андре Асиман в „Назови ме с твоето име”, за мен е една от най-красиво описаните.

Тя развълнува милиони по света читатели, а и зрители чрез едноименния филм по книгата, в който участваха Тимъти Шаламе и Арми Хамър, а Джеймс Айвъри спечели „Оскар” за адаптирането на сценария.

Защо Елио и Оливър имаха такъв ефект? Защото Асиман успява да напише поетичен роман! Всяко изречение, от който оставя отпечатък в душите на докосналите се до творбата!

Неопитността на Елио, преплетена с несигурността на Оливър, е като танц, в който се движат напред-назад, наляво-надясно желанието, тласкащо към продължаване на отношенията им, ала и страхът, гарантиращ и съответно водещ до разминаване.

Насложените предразсъдъци, че любовта между двама мъже е нежелана, да не използвам по-тежкото „забранена”, надхвърля в пъти дали на законодателно ниво хомосексуалността се преследва или не...

Сега, години по-късно, Асиман ни дари с продължение - „Намери ме.
Продължение, което не е планирал да напише.
Продължение, от което имахме нужда, ала вярвам, че е чувствал същото и той.

Изненадващо много читатели критикуваха Асиман, тъй като не им е предоставил продължение, което са си представяли и отказаха да провидят колко смислено е подходил и как отново е извадил на повърхността спотаяваното под различни форми и при различни хора!

Асиман се доказа като писател, написвайки каквото чувства, не каквото се очаква да чувства, защото разликата между писател и копирайтър е, че единият пише според усещането си, а другият спрямо заданието на клиента.

Препоръчвам ли Ви „Намери ме”? да, Да и ДА!!!
Отвъд обичаните от мен Елио и Оливър, се срещаме пак с бащата на Елио, Самуел, и този път проследяваме неговото собствено търсене.

Имаме и близък контакт с Мишел; вглеждане в миналото на Адриен; търсене на Ариел; запознаване с Ерика и Пол!!!

image





Гласувай:
0


Вълнообразно


1. vacsine - Това вече си е гнусна педерастка ...
04.12.2023 09:15
Това вече си е гнусна педерастка пропаганда!
цитирай
2. mimogarcia - vacsine
04.12.2023 10:00
Като опорка добре звучи „пропаганда”, ала всъщност пропаганда няма.

Има много хубава новела, която ако прочетете, ще осъзнаете колко безпочвено е това, което пишете.

За съжаление, обаче, няма да я прочетете и ще останете с убеждението, че е пропаганда.
Това, разбира се, е Ваш собствен избор.

Хубав понеделник!
цитирай
3. vacsine - Миме, чия опорка? Кой ми спуска о...
04.12.2023 12:07
Миме, чия опорка? Кой ми спуска опорки. Или ти така по "гейски" - щом не е моето мнение, значи е опорка.
цитирай
4. mimogarcia - vacsine
04.12.2023 12:29
Вие преповтаряте опорки, а е ясно от кого са спуснати.

Хомофобията, антиевропейските и антиамерикански настроения кого обслужва? ;-)
цитирай
5. vacsine - Вие преповтаряте опорки, а е ясно от ...
04.12.2023 13:06
mimogarcia написа:
Вие преповтаряте опорки, а е ясно от кого са спуснати.

Хомофобията, антиевропейските и антиамерикански настроения кого обслужва? ;-)

Mime, ама как като истински мерзавец ми приписа неща, които никъде не съм демонстрирал.
Определено гейовете никак не ми пречат, но пропагандата им ми идва в повече. За антиевропейски и антиамерикански пък намери къде съм говорил.
Или така си лъжеш по навик?
цитирай
6. morskipesni - Твоето име е педерас'.
04.12.2023 13:26
Ако те "потърся" то е, за да ти светне и тресне между слушалките.
цитирай
7. dobrodan - Догодина очаквайте продълженията
04.12.2023 13:58
"Изближи ме" и "Пръсни ме".
Мимче, сядай да пишеш рецензии отсега!
цитирай
8. mimogarcia - vacsine
04.12.2023 18:58
По никакъв навик не лъжа, а се уповавам на фактите. Хомофобията в България се налага, за да се употребява с цел наслагване на антиевропейски и антиамерикански настроения.

Освен това препредаването на опорки обикновено се случва без употребяващият ги да се усеща, че е бил манипулиран. Именно това е целта на опорката - да върви от уста на уста, да стига от ухо на ухо.
цитирай
9. mimogarcia - morskipesni
04.12.2023 19:02
Моето име няма общо със сексуалната ми ориентация, още по-малко с обидните епитети, които се мъчите да валидирате като сериозни, а са реално несъстоятелен ад хоминем.

Впрочем съм доста горд, че моето име си е наистина мое, тоест и измислено от мен.

А за заплахата Ви да ме удряте по главата ще заявя, че съм се начел на заплахи, особено по времето, когато активно публично използвах Фейсбук.
Изпитвам искрено съжаление към хората, които се мъчат с физическа сила да наложат позиция, защото по цивилизован път не им се получава, така че съжалявам Ви.
цитирай
10. mimogarcia - dobrodan
04.12.2023 19:09
Всеки път, когато ми пишете коментар, усещам, че имате спотаявани желания.
Споделял съм Ви го и друг път, че на повърхността изникват за мен въпроси за какво реално бленувате.

Е, вече имам отговор - даден лично от Вас: „бл*зане“, „пр*скане“. От една страна ще се наложи да Ви разочаровам, че книгата не е изпълнена с еротични картинки, а от друга пак ще препоръчам да се разтърсите за латентната хомосексуалност.

По въпроса за продълженията: цели 12 г. изминават между първата и втората книга в тази своеобразна поредица на Асиман, така че смятам може Вие да напишете нещо по темата.
Обещавам веднага щом излезе роман на тази тематика от Вас да си го закупя и да направя ревю.
цитирай
11. radostinalassa - Ако беше в Русия...
04.12.2023 20:09
щяха да те вкарат в затвора. За екстремистска пропаганда. Млъквай вече.
цитирай
12. mimogarcia - radostinalassa
04.12.2023 20:16
На https://mimogarcia.blog/novini/2023/12/01/lgbti-obshtnostta-se-izpolzva-za-seene-na-strah-sred-masite-.1890227 може да се запознаете с мнението ми за случващото се в Русия.

И да, за голяма радост не съм в Русия, а съм в цивилизована държава, член на Европейския съюз!
цитирай
13. radostinalassa - И тук, и там...
04.12.2023 20:52
педерасите са и педофили. Това е извращение и ще бъдеш осъден . Приличаш ми на факсинираната офца по акъл.
цитирай
14. mimogarcia - radostinalassa
04.12.2023 20:56
Педофили има и хетеросексуални, и бисексуални, и хомосексуални. Да, педофилията е извращение. Хетеросексуалността, бисексуалността и хомосексуалността, обаче - не!
цитирай
15. radostinalassa - Доста си ограничен...
04.12.2023 21:28
Бисексуални са обикновено мелезите. Както и хомосексуални. Според медицината това са отклонения от нормата. Баба ти да не те е гледала в гората?
цитирай
16. mimogarcia - radostinalassa
04.12.2023 21:32
Дори няма да си правя труда да коментирам глупостите, които пишете и за съжаление, в които вярвате.

А иначе: и двете ми баби бяха интелигентни и образовани жени, та може би поради тази причина и разсъждавам трезво... което не може да се каже за Вас.
цитирай
17. dobrodan - Миме,
04.12.2023 22:53
не всеки, който ти опонира, е непременно латентен хомосексуалист; преди време ти казах, че и жена да беше, нямаше да си мой тип, забрави ли?
И какво, педалите се любят, а? Не си пръскат гъзините :) и не се поблизват един друг, а се обичат духовно и чисто като цветята, така ли?
Мимче? Не прехвърляй мечти от болната си глава върху здравите такива.
Няма да ти дам да ме пипаш :)!
цитирай
18. radostinalassa - СЗО призна педерасите...
05.12.2023 15:08
и др. ЛГБТК хора за нормални . Тази организация се финансира особено от Бил Гейтс и подобни.
Медицината обаче няма как да признае грешките на природата за норма. И това няма да стане. Така , че ти си доста глупав или неначетен гей.
Внимавай да не те четат деца, защото тогава първи Евгени Минчев ще те пребие като куче.
цитирай
19. radostinalassa - Така е добре, ще мълчиш...
05.12.2023 19:49
Ти ако нямаш нужда от деца, другите хора имат и не желаят прости хора като тебе да им въздействат.
цитирай
20. mimogarcia - dobrodan
05.12.2023 19:52
Именно, защото не всеки, който ми опонира, е латентен хомосексуален, съм го написал само на Вас. ;-)

Отвъд възприятието, че всички хомосексуални партньори правят анален секс, то голям процент не практикуват тази дейност.

Но и да правят - няма лошо.
Който иска да практикува секс и има съгласието на партньора си, няма лошо.

Аз не практикувам секс и не искам да Ви пипам, ала въпросът е: Вие кой искате да Ви пипа.
Отговорете си на това само на себе си, лично е.
цитирай
21. mimogarcia - radostinalassa
05.12.2023 19:58
Наистина коментарът Ви заслужава отделен пост и сега ще си направя труда да Ви отговоря с публикация, защото ми е омръзнало от подобен прочит на реалността.

Когато съм готов, ще Ви пусна линк тук.
цитирай
22. radostinalassa - Престани да говориш за болестите си...
05.12.2023 21:04
за да не почна и аз да описвам моите. Анадънму? Приличаш ми на тюрка Ковидко.
цитирай
23. mimogarcia - radostinalassa
05.12.2023 21:08
Не описвам „болестта си“, защото никой човек не е болен от сексуалната си ориентация. Впрочем написах постинга, повлиян от Вашия коментар:
https://mimogarcia/novini/2023/12/05/oshte-prez-1977-g-seksologyt-na-gdr-zigfrid-shnabl-obiaviava.1890719

Може да се чувствате поласкана. Доколкото си спомням за последните 13 г. не съм писал заради нечий коментар...
цитирай
24. radostinalassa - ВЪЗМОЖНО Е , ДА Е ТАКА...
06.12.2023 14:38
Ти си бил дебело дете, на диета в пубертета. Възможно е педерастията ти да е вторична. Направи си скенер на мозъка. Вероятно имаш хилави плитки гънки.
цитирай
25. lamb - Здравей, Мимо. В началото на клипа ...
06.12.2023 18:45
Здравей, Мимо.В началото на клипа споменавате Бог с нас.
Кой е вашия Бог?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1973546
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930