Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2020 07:44 - Който не уважава жените като цяло – не уважава майка си. Който посегне на жена – посяга на майка си, духовно, морално.
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 474 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Честит празник, дами!

Ценете себе си и изисквайте да НЕ Ви подценяват – не се примирявайте с по-ниско заплащане, не позволявайте сексистки шеги, отклонявайте всеки опит за вулгарно или сексуално доминиране, разделяйте се с мъже, които са склонни към домашно насилие, независимо дали психологическо или физическо. Няма по-слаб пол по отношение на човешкото достойнство.

За мен 8-ми март е много специален ден, отгледан съм основно от три великолепни жени – майки ми и двете ми баби! Обичам ги безумно и се старая да им го демонстрирам ежедневно! Тези три финни дами износиха на плещите си цял Мимо. Ще питате къде е останалата ми рода? Баща ми постоянно пътуваше, дядовците ми бачкаха. Опа, и майка ми, и бабите ми работеха, но съумяха да се справят и с туй най-тежко изпитание – да възпитат Човек. Които ме познават твърдят, че те са се справили. Аз няма да им/си давам оценки.

Жената е магия! Тя създава Живот, буквално! Който не уважава жените като цяло – не уважава майка си. Който посегне на жена – посяга на майка си, духовно, морално.

Препятствията пред жените са безброй! Благодарение на смели и горди жени много спънки за радост са преодоляни – собствеността над тялото, правото на глас, възможността за кариера. Тепърва обаче ни очакват още много битки! За гарантирането, че жената няма да бъде третирана като вещ, в която и да е религия/държава по света. За изкореняването на практики изнасилвания на жени да остават без последствия, защото в дадената страна това се възприема за нормално. За възпиране на политическата пропаганда по отношение на забраната на абортите. Евентуално подобно решение би ни върнало във времената на филма “Вера Дрейк” – некомпетентни лица ще извършват принудителни помятания, които често ще завършват трагично. Превенцията на нежелани бременности е поредством възпитаване на младежите, през ограмотяването им чрез образованието, най-вече са нужни разговори между деца и родители на теми, които за съжаление още се смятат за табу.

Сигурен съм, че заедно ще достигнем хармония и равноправие!





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. anonimen65 - da
08.03.2020 07:51
chestit praznik na trite jeni vav vashia izrastvasht sviat naistina sa vazpitali edin istinski maj
цитирай
2. milady - :-)) Благодаря ти,мимо...
08.03.2020 09:35

винаги с интерес, и удоволствие, чета твоите думи..
бъди здрав и мн щастлив!
Юлия
цитирай
3. mimogarcia - milady
09.03.2020 19:20
Много благодаря за хубавите думи!!!
И Вие бъдете здрава, щастлива и от мъжете около Вас обожавана!!!
Мимо :-)
цитирай
4. mimogarcia - anonimen65
09.03.2020 19:21
Благодаря Ви от душа и сърце!!!! Ще им предам топлите Ви думи!!!!
цитирай
5. dobrodan - Много баби - хилаво дете.
09.03.2020 22:56
Стара българска пословица. Точно нашите жени са вероятно сред най-свободните в света. Винаги са правели каквото си поискат. Ако всъщност изобщо знаят какво искат.
Това ти няма да го разбереш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1966610
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930