Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 17:13 - Политичката с колекция от 900 шапки
Автор: mimogarcia Категория: Забавление   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приятели, тази година съм решил да комбинирам приятното с полезното, което в конкретния случай даже е животоспасяващо!

Само за 7, 99 лв. се сдобих с прекрасна коледна шапчица от Билла, която ще ми създава настроение в празничния месец. Но не само!
Шапката има лампички, които хем ще радват подминаващите ме, хем ще ме предпазват, докато ходя пеша. Знаете, че у нас шофьорите летят, а през декември направо крила им изникват, за да стигнат по-бързо да шопингуват или да не закъснеят за гостуването в приятели.
Отдалеч ще ме виждат и дай Боже, избегнат да ме връхлетят!

image

И за финал, не мога да се сдържа да не Ви разкажа една приказка по действителен случай, ха-ха-ха…

Зад океана живее една важна дама. Тя e демократка и представлява Северна Каролина в Конгреса от има-няма шест години. Макар че все се усмихва, Алма Адамс е строга, но справедлива. С еднакъв размах контролира финансите, инспектира образованието, но не забравя и за прехраната през земеделието. Две деца има, обича ги много, но слабостта ѝ е друга – по капелите е луда. Над 900 притежава, всеки ден ги сменя, ала пак продължава парите да си харчи за нови модели.
А по-лесно (и евтинко де) е да си майстори сама от вестници шапки – кеф ѝ намръщен Тръмп ще носи, кеф ѝ засмян Байдън на главата си напред-назад ще води…

image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1957558
Постинги: 1854
Коментари: 3097
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930