Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2023 14:25 - Защо е важно и жените, и мъжете да поживеят сами + Как наех портиерна за жилище
Автор: mimogarcia Категория: Видео   
Прочетен: 2868 Коментари: 18 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един мъж трябва да поживее сам, за да разбере, че чиниите не се самоизмиват, дрехите не се самопростират, изобщо домът не се самопочиства. Тогава ще му стане ясно, че домакинската работа не е лека и трябва да помага на бъдещата си жена, разделяйки си задълженията поравно, защото няма такова нещо като „това е женска, онова е мъжка работа”.

 

Една жена трябва да поживее сама, за да разбере, че няма нищо страшно в това да живее сама. И че нито е проблем сама да си смени крушката, нито е трудно сама да си затегне кранчето на чешмата. Тогава ще ѝ е ясно, че няма защо да търпи мъж само за да има мъж у дома, а трябва да намери точният за нея господин.

 

Но най-първо, без значение от пола, всеки трябва да си даде сметка - може ли да живее с друг, не ли. Няма смисъл някой да се самоизмъчва, ако му е кофти да търпи хора в границите на жилището си, ала и няма право да тормози даден човек, неподозиращ и невиновен с нищо за характера му.






Гласувай:
3


Вълнообразно


1. dobrodan - Миме, ти, докато пораснеш,
28.04.2023 18:16
ще умреш от старост....
цитирай
2. pantaleev - ще умреш от старост. . . . Мимо ще ж...
28.04.2023 19:26
dobrodan написа:
ще умреш от старост....


Мимо ще живее сам като Стара мома. С нетърпение чакам периода в който ще заживее с котки : D
цитирай
3. mimogarcia - dobrodan
28.04.2023 19:35
Че остарявам, остарявам, но че не се чувствам остаряващ, не се. Второто е по-важното в живота. :-)

Приятен уикенд!
цитирай
4. mimogarcia - pantaleev
28.04.2023 19:39
О, няма повече шанс за домашни любимци вътре в дома ми. Имах мечта да имам котка /порода донски сфинкс/. Известен период (три години) имах такава котка, но после я подарих. Това ми беше напълно достатъчно като емоция да имам котка за домашен любимец.

А за стара мома - дори няма да си правя труда да коментирам. Все пак остарели представи как трябва да се живее един живот, са точно обратното на това как искам да живея живота си.

Хубава вечер!
цитирай
5. vacsine - Миме, ти с колко жени си живял, че ...
28.04.2023 19:45
Миме, ти с колко жени си живял, че такива съвети а ла Космо даваш щедро?
цитирай
6. mimogarcia - vacsine
28.04.2023 19:54
Уважаеми,
Има видео - първо се гледа то, после се коментира. Ала за да не се изморявате да гледате видеото ми, отговарям веднага: разбира се, че с нула жени съм живял.

Не виждам обаче смисъл да се акцентира върху пола, все пак ясно е написано: всеки да се самопрецени, независимо от пола, дали може да живее с друг човек, не ли.
Аз съм осъзнал, че нито мога, нито искам.

Освен това 1/2 от видеото не е за мен, а по принцип.
А за съветите: съвети всеки може да даде. Казват, че „умен е този, който се учи от собствените грешки, а мъдър е онзи, който си взима поука от чуждите“. Приемете, че аз следя внимателно живота на близки приятели и си вадя изводи.


Спокойна вечер!
цитирай
7. vacsine - Уважаеми, Има видео - първо се гледа ...
28.04.2023 20:02
mimogarcia написа:
Уважаеми,
Има видео - първо се гледа то, после се коментира. Ала за да не се изморявате да гледате видеото ми, отговарям веднага: разбира се, че с нула жени съм живял.

Не виждам обаче смисъл да се акцентира върху пола, все пак ясно е написано: всеки да се самопрецени, независимо от пола, дали може да живее с друг човек, не ли.
Аз съм осъзнал, че нито мога, нито искам.

Освен това 1/2 от видеото не е за мен, а по принцип.
А за съветите: съвети всеки може да даде. Казват, че „умен е този, който се учи от собствените грешки, а мъдър е онзи, който си взима поука от чуждите“. Приемете, че аз следя внимателно живота на близки приятели и си вадя изводи.


Спокойна вечер!

Миме, ти наистина ли мислиш, че някой може доброволно да изтърпи почти 50 мин да ти гледа лигавенето, въртенето като шугав и мъдростите ти?
цитирай
8. mimogarcia - vacsine
28.04.2023 20:14
Първо, на мен ми доставя удоволствие да снимам и поради тази причина го правя. Когато нещо ме радва, гледам да го правя повече и повече. Ако имам време и теми, бих снимал и всеки ден. Има периоди, когато не ми се снима и просто не снимам.

Второ, поради това, че основната ми мотивация е да правя щастлив себе си, което се случва докато снимам, не ме вълнува гледаемостта. Ако някой има желание, ок, да гледа, безплатно и достъпно е. Ако никой няма желание да гледа, пак ок, аз съм доволен, че съм си направил кефа да го заснема.

Трето, изобщо не се лигавя във видеото. Ако ме познавате реално, ще знаете, че това съм си аз. Ако за Вас съм лигав, ок, приемам го, всеки има право на мнение, няма как и защо да се харесвам на всеки.
цитирай
9. pantaleev - Никога не казвай никога Миме
28.04.2023 20:28
Така както си го подкарал на там отиваш. С котки и в ролята на сенаторката. Но така и така съм те подхванал - едно птиче ми каза, че си се скарал с доста приятелки и че Танчето е казала, че е омерзена от теб и не те познава. Що така ако е така?
цитирай
10. vacsine - 8. mimogarcia, thumb up!
28.04.2023 20:30
8. mimogarcia, thumb up!
цитирай
11. pantaleev - Мимо 8 коментар към колегата ваксина
28.04.2023 20:34
Сори, че се намесвам в диалога ви но повечето твои връстници ги прави щастливи да гушкат некое гадже.Ти си се забил да правиш видеа и да ти се смеят хората. И наистина кога ще порастнеш? Има много да учиш за живота. За момента си слаб 2.
цитирай
12. pantaleev - Колега Ваксина
28.04.2023 20:36
Редно е все пак да поощрим Мимо за отговорите макар и да имаме редица бележки. Преди мълчеше.
цитирай
13. mimogarcia - pantaleev
28.04.2023 20:41
То и в самото видео си казвам, че никога не трябва за нищо да се казва никога. Просто имам предвид, че вече не желая да имам домашен любимец у дома. Тази котка беше дори без козина и пак нямаше как да се поддържа прилична хигиена - да, почиствахме котешката тоалетна ежедневно, но пак си е тоалетна, нали? Ровене с лапите в тоалетната и след това разхождане навсякъде - по легла, по дивана и т.н.
За сенаторката - тя си имаше съпруг, за съжаление, той почина миналата година, през февруари. Има дъщеря от предходен брак, както и доведени дъщери от него. Има внучка от дъщеря си, както и внуци от доведените си дъщери.

За приятелките - аз по принцип не се скарвам с хора, както се разбира - със скандал. Просто спирам да търся и се отдалечавам постепенно от онези, за които съм преценил, че вече нямат място в живота ми.

За Таня - нея специално не съм я нито чувал, нито виждал близо две години, което е напълно нормално, защото не сме състуденти вече. Свързвало ни е времето, когато бяхме заедно във Факултета по журналистика и масова комуникация. Смятам, че доста съм и помагал. Тя пък от своя страна ми осигуряваше компания по време на следването. Пожелавам да е жива, здрава и това е.
цитирай
14. vacsine - Здрасти Пантич :), много забележки ...
28.04.2023 20:48
Здрасти Пантич :),
много забележки има към Мимето, но има напредък, както казваш.
Пък и не се цупи като други тука и не тича да ни докладава, за което има моите адмирации.
цитирай
15. mimogarcia - pantaleev
28.04.2023 20:48
Аз винаги отговарям, както и никога не съм нито блокирал възможността за коментиране, нито съм докладвал някого. Но отговарям, когато има на какво да отговоря. Ако са просто ад хоминем нападки, не виждам смисъл да го правя.

Радвам се за мои връстници, които искат да гушкат гаджета. Нека го правят и да бъдат щастливи. Нормално е човек да се стреми към това, което му доставя удоволствие, нали? Мен ме мотивират видеата. Дали някой ми се смее - пак няма лошо, нали съм усмихнал някого все пак? :-)

За порасването няма какво да споделя, защото всеки го разбира по различен начин.
цитирай
16. pantaleev - Здрасти Пантич :), много забележки ...
28.04.2023 20:54
vacsine написа:
Здрасти Пантич :),
много забележки има към Мимето, но има напредък, както казваш.
Пък и не се цупи като други тука и не тича да ни докладава, за което има моите адмирации.


Ще дойде обаче Юла да му дърпа ушите, че отговаря на Мара от Пескара и то на цели две :D
цитирай
17. pantaleev - Мимо
28.04.2023 21:00
Измъкна се с някои отговори, но днес съм милостив и няма да те захапвам. Запазвам правото си да те критикувам и порицавам и в бъдеще.
цитирай
18. vacsine - Здрасти Пантич :), много забележки ...
28.04.2023 21:02
pantaleev написа:
vacsine написа:
Здрасти Пантич :),
много забележки има към Мимето, но има напредък, както казваш.
Пък и не се цупи като други тука и не тича да ни докладава, за което има моите адмирации.


Ще дойде обаче Юла да му дърпа ушите, че отговаря на Мара от Пескара и то на цели две :D

хаха , ако се появи и третата Мара, ще го закъса :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1923104
Постинги: 1802
Коментари: 2940
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031