Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2023 19:15 - За интровертността (ми), за Childfree, както и защо е важно да бъдем себе си
Автор: mimogarcia Категория: Видео   
Прочетен: 2690 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 17.02.2023 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Докато не попаднах на профила на Introvert Problems в Twitter, се чувствах единствен на света, който осмисля изречение, което е произнесъл преди 10-15 години; който не обича да има много хора около него и направо се задушава от шумни компании; който изпада в тих ужас преди да набере телефонен номер!

Е, вече знам, че не съм уникален и макар да съм леко натъжен от този факт, много ме и радва! :D В това видео говоря за интровертността ми и как се оцелява в свят, в който си длъжен да общуваш, дори и да е за да си купиш просто храна.

Също така става дума за childfree - изборът да нямаш деца и дебелото подчертване, че да избереш да нямаш деца НЕ означава че мразиш деца!

Допълнително разсъждавам и над това защо е важно да бъдем себе си от първия момент, когато се запознаваме с някого. Лесен е отговорът - за да няма после разочарования, но е хубаво по-задълбочено да осмислим вижданията за първото
впечатление, за създаването на стабилни приятелства и/или пък устойчива връзка.

* Обяснение и извинение: Качеството на това видео не е на 100%, защото без да осъзная съм записвал във формат slo-mo и макар да премахнах този ефект, видеото не изглежда напълно добре.

Съжалявам!

Не презаписах видеото, защото обичам да снимам без предварителен сценарий, да си говоря с Вас без да обмислям какво и как да кажа, а при втори опит магията на това общуване щеше да изчезне.

*
Страницата на Introvert Problems в Twitter:
https://twitter.com/introvertprobss
*
Връзки към профилите на „We are childfree“:
https://twitter.com/wearechildfree
https://www.instagram.com/wearechildfree_

image





Гласувай:
1


Вълнообразно


1. sunset32 - Сънсет
17.02.2023 19:30
Интровертните хора сте страшно секси. Сладък си. И аз съм до известна степен така./помислих няколко минути, преди да пратя коментара/ :D
цитирай
2. mimogarcia - sunset32
17.02.2023 19:41
:D
Да, и аз винаги мисля преди коментар, макар и да е само онлайн общуване, но пък е и прогрес, че не съм спрял коментарите.
цитирай
3. sunset32 - mimogarcia
17.02.2023 19:49
Абсолютно, продължавай само така и бъди себе си. Ако можеш да регулираш и пренасочваш тази интровертност, за да не ти пречи и да ти е дори от полза, всичко ще е окей. Поздрави!
цитирай
4. mimogarcia - sunset32
18.02.2023 07:40
О, много се старая да превръщам това във вид ефект и си мисля, че обграден от правилните хора, тоест пред които се отпускам напълно, нещата се канализират към по-добро.

Благодаря много и сърдечни поздрави! :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1958082
Постинги: 1854
Коментари: 3097
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930