Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2021 17:29 - Следете поредицата на Николай Георгиев
Автор: mimogarcia Категория: Спорт   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
1



 Без някой да се обижда, футболът ми е наистина скучен. Не мога да се развълнувам от това как 22-ма гонят една топка.

Тъй като всеки си има хоби, страсти, проявявам пълно разбиране към запалянковците и откровено ме е натъжавало, когато роднини, приятели преживяват тежко загубата на любимия си клуб.

От около година обаче следя подкаста на Николай Георгиев, който е вратар на „Янтра Габрово“. Признавам си, че преди да науча за проекта на Николай, никога не бях чувал за този тим. Може и смешно да звучи, но за незаинтересованите като мен отборите се изчерпват с „Ботев“, „Левски“, „Славия“, „ЦСКА 1948“ (истинското с числото поне аз признавам, инак всеки с пари може да си закупи, каквото да е ще име, ама не и душата на феновете).
Радвам се, че Георгиев дава един друг поглед за „ритнитопковците“ – свикнали сме да ги свързваме единствено с плеймейтки и пиянски изцепки. Тук той акцентира на изтощителна подготовка, на изучаваните тактики, които са интересни за всеки, както и за честта и отговорността да носиш на фланелката дадена емблема.

Не мога да повярвам, че Николай е мой набор, даже с няколко месеца съм по-голям от него. Изключително прецизен е в това да даде поглед над „Невидимия футбол“ (както е нарекъл инициативата си), сиреч невидимата страна, за която няма как да научим, ако не бъдем допуснати.

Откровено Ви казвам, че сега гледам на тази професия с много по-голямо уважение. Също така такива като Георгиев могат да бъдат пример и за подрастващите, които ще научат, че с труд и постоянство могат да бъдат успешни и без да са хулигани.

Следете „Невидимия футбол“

в YouTube: https://cutt.ly/TkobOsW

и Фейсбук – https://cutt.ly/9kobCu2.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1956232
Постинги: 1845
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930