
Прочетен: 1148 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 07.11.2024 19:32


На снимката виждате смелия директор на Народния театър Васил Василев, който излиза и се мъчи да укротява безумци, да разговаря с тях, да обори дезинформацията за спектакъла на Джон Малкович, но отсреща не му дават шанс за диалог, те са там с цел за насилствен монолог.
Много пъти съм си казвал „Срам ме е от поведението на този народ”, но днес наистина ме е срам да се нарека българин.
Това, което се случва пред Народния театър, е омърсяване на изкуството и тотален триумф на простотията.
Общество, което масово не посещава театър, литературни премиери, опера, е готово да линчува артисти!
Именно заради властващата интелектуална нищета масата не може да мисли критично и е готова за всяко нещо да „къса ризи” и да хули уж в името на България, която всъщност водят към (и са довели до) упадък…
Тагове:
А вместо мен да проклетисвате, осъзнайте, че себе си сте проклел, защото сте изтъкан от омраза. ;-)
Съгласен съм, с констатацията, че: "Национализмът е детската болест на държавите"
07.11.2024 22:42
П. п За първи път се извинявам на Мимо за езика си, но бях предизвикан.
По кротко с обобщенията. На този протест видях доста смислени хора които са си съдържали нервите. Разбирам и по емоционалните. Неука и буйстваща маса съм виждал и на либерални протести...
П. п За първи път се извинявам на Мимо за езика си, но бях предизвикан.
Чакам да ме издириш. Ще ти си сритам задника дърт Пергиш такъв. Объркал си църквата в която ще се молиш.
П. п За първи път се извинявам на Мимо за езика си, но бях предизвикан.
Да оставим, че имената като Сергиус или Пол не са български.
Главната героиня Райна е представена като френска кокетка, а офицерът Сергиус, нейн годеник - като надут тип и прелюбодеец, който залита по слугинята.
В текста има откровено унизителни неща. Например че българите не знаят какво е война; че един английски терирер (порода куче) има повече храброст от българите с цялата руска армия зад тях. (действието се развива на фона на сърбо-българската война, а датата 7 ноември е провокативна - точно тогава са били боевете при Сливница). Внушава се колко лошо нещо е войната, казва се с от български офицер подигравка че тя е за идеалистите, а се забравя, че в тази война агресорът е СЪРБИЯ.
Постановката е падала и друг път - през 1903 във Виена, през 1924 пак във Виена и през 1924 е замразена в Германия.
През 2010 тя е представена във Враца и Русе (провинция, не ев светлината на прожекторите), премиерата не е била на тази дата, името е сменено на "Шоколадовият войник", сменен е превода и има нова постановъчна версия....и дори тогава е имало протести.
Т.е. Малкович ни предлага една скандална още от създаването си постановка, на дата която да ни провокира.
Или нека погледнем от друг ъгъл - постановката е за България през 18 век и Шоу ни се присмива как не сме се къпали. Предлагам да направим една постановка, как през 17 век англичаните си слагат перуки върху въшките; блъскат се с парфюми върху потта и си изливат гърнетата с пикнята върху главите на хората (това всичкото е историческа истина).
Предлагам да направим постановката в Лондон, навръх националният им празник!
Имам сериозен пъпрос - Ако Малкович бе направил така, че пиесата да се отнася до сърби и бе отишъл в Белград с такава постановка дали щеше да се върне жив?Нямаше и той го знае!
Защо не отиде в Киев да представи на украинците какви гадини са, какъв герой е Сталин който е осъществявал Гладомора и какви са тъпи че водят война и да видим как ще го посрещнат?
Малкович идва с провокация. Не по-малка е провокацията на директора на Народния т. (човека изгонил Морфов, Иван АНдреев и съдил Камен Донев),който даде 200 000 на Малкович за една провокация.
И министъра да си ходи. Този човек е субсидирал две НПО-та, които са превели книги ОТ МАКЕДОНСКИ НА БЪЛГАРСКИ. Противно на решението на Народното събрание този език да не се превежда и противно на решението на БАН че такъв език няма.
