Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2024 12:10 - Не знам дори как е възможно да има хора, вярващи на „По време на комунизма не е имало престъпления”. Лагерите, плячкосваните имоти, досиетата!
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 2342 Коментари: 11 Гласове:
4

Последна промяна: 07.04.2024 12:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам дори как е възможно да има хора, вярващи на „По време на комунизма не е имало престъпления”.

Дори аз, който не съм живял в този период, съм запознат с подобни „битови”* престъпления, защото съм имал желание да се информирам. 

Най-добре този период ми го е разяснила една жена, продаваща вестници, чиято будка беше на път за училището ми.

Та тя казваше: „Мимо, през комунизма си беше норма да се краде - от моя завод това ще задигна да ти дам, ти пък онова от твоя ще ми дадеш”. 

Именно заради това всички сме с вкоренено желание да прецакваме, да завличаме дружествата, за които се трудим.

Дирим прословутия келепир, вместо да помагаме за развитие, водещо и до по-добро съответно заплащане. 

*Употребявам „битови” за престъпленията, извършвани от отделни граждани, защото ми се струва аморално дори да слушам опорки как в Народна република България не е имало престъпления, защото самата власт е била тежко криминална. 

Лагерите, измъчваните там хора, някои с нанизвани прътове в гърлото и интимните области…

Плячкосваните имоти…

Досиетата и доносничеството, водещи до разрушаване изобщо на представата за лично пространство.

Извинете, ала докога ще търпим някакви наглеци да ни представят диктатурата в България между 1944 - 1989 г. като обетована територия?!

Евала на автора Стефан Иванов, че се бори с лъжите, имащи за цел облъчване на населението!!!

image




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. blog13 - цитат:"Извинете, ала докога ...
07.04.2024 13:08
цитат:"Извинете, ала докога ще търпим някакви наглеци да ни представят диктатурата в България между 1944 - 1989 г. като обетована територия?!"

Кво ше правите - ше ги биете ли? Армията на педерасчетата нали знаеш къде воюва (за педераската диктатура) - в Украйна. Айде - аф. Ако ти стиска де.
цитирай
2. alchemist - Който е искал да се бие с комунизма, ...
07.04.2024 13:29
Който е искал да се бие с комунизма, да се е бил с комунизма на времето. Сега има съвсем друг вид проблеми.
Иначе благодарение на комунизма, сега софиянчета като бат' Мимо си седят удобно пред компютъра и нямат особено големи грижи, благодарение на дедо, който е правил каквото трябва през комунизма.
Един от недостатъците на оня строй е, че фаворизираше столицата спрямо останалата част от България. Но за това се мълчи.


цитирай
3. morskipesni - Не знам как има такива гнусни педерас'и
07.04.2024 13:33
които вярват на глупостите, които "атлантическите" пропагандатори бълват за "комунизма".
цитирай
4. blog13 - Един от недостатъците на оня с...
07.04.2024 13:51
alchemist написа:

Един от недостатъците на оня строй е, че фаворизираше столицата спрямо останалата част от България. Но за това се мълчи.


Не, грешиш. Отново повтарям, коя е схемата, която си действа и при соца/комунизма и днес, и преди и вовеки веков.
Имаш йерархическа система. Т.е. всяко общество, всяка част от общество, вкл. държава империя, завод и т.н. Нисходящото йерархическо движение, което по същество е разделение на труда, започва с импулс от върха на йерархията, най-високото йерархическо ниво. Т.е. нисходящото йерархическо движение започва със заповед отгоре.

Резултатът от това е т.нар. от Маркс "процес на производството на капитала". Но според Маркс, причината за това е свободният пазар и движението Пари-Стока-Пари'.

А според мене, е именно нисходящото йерархическо движение.

Та кво се случва? Към върха на йерархията се движат блага. Те се натрупват около върха. Съответно там е най-високият стандарт на живота. Т.е. най-вече в двроеца. Но също така и в столицата. Колкото по-близо до двореца се намират едни хора, толкова стандартът на живота им е по-висок.

Така е било в България преди и сега. Но така е и света като цяло - най-висок е стандартът на живота в Западна Европа и САЩ.

Резултатът от това постоянно движение на блага от периферията към центъра е т.нар. "процес на урбанизация". Според господстващата теория, която е лъжлива, той се дължи на нещо друго, а не на това което казвам и по същество е движение от селата към градовете.
А според мене, той се дължи на движение на хората към йерархическия връх. Което предполага и движение, към второстепенните върхове.

И каква е разликата между времето на соца и днешното? По времето на соца от една страна имаше концентрация на капитал към върха на йерархията (в рамките на България това е София), което пък водеше до емигрантски натиск от провинцията към София. Но пък съществуваха бариери - имаше задължително жителство. Между соцлагера и запада имаше желязна завеса, поради това, че България е част от цялостната система.

Но никакви завеси не могат да спрат напълно миграцията на хората към мястото в което се концентират благинките. В един момент, завесите паднаха. Което за да компенсира емиграцията която се засили, бе комбинирано с нарастваща скорост на изпомпване на блага към центъра (т.е. по-голяма експлоатация на колониите).

Така че, като падна соца, София стана България, а преди не беше.

Всичкото това форсиране на емиграцията, не само падане на бариерите пред нея вещае страшни неща. Западна Европа се превърна в капан, където се нагнетяват мишленцата. Развива се обсада на тая географска крепост. В един момент, ще бъдат напълно блокирани ресурсите към ЕС, по суша и вода. И тогава ще стане още по-весело.

София през соца никой не я е фаворизирал повече от останалата част на родината. Просто там си беше по-добре устроен живота и за това много хора се натискаха да живеят в София.

И няма начин йерархическият връх да не бъде най-добре благоустроен.
цитирай
5. blog13 - Не знам как има такива гнусни пед...
07.04.2024 14:00
morskipesni написа:
Не знам как има такива гнусни педерас'и които вярват на глупостите, които "атлантическите" пропагандатори бълват за "комунизма".


Педераската логика може да се обясни само по тоя начин - отсреща имаш мизерни, гнусни педераси. Те са си такива. Низши. Низши същества, които обаче държавната власт фаворизира, дава им привилегии. Поради което всички низши, болни започват да се присламчват към благинките. Те нямат морал, защото са низши и защото са болни. Е това същината - нямат морал, а пък само за морал дърдорят.
цитирай
6. vmir - Не мисля, че наистина вярват.
07.04.2024 14:14
Просто са прегърнали опорката, че лъжата е "право на мнение" и така си отмъщават на демокрацията, че им е отнела привилегиите. Комунизмът е лицемерен и тоталитарен в същността си, защото претендира да управлява с лъжата, че груповите инстинкти са приоритетни над личните. Няма групови инстинкти, а само групови реакции. Те пък са най-податливи на манипулации, насилие и организирани измами. Измамните страхове обезумяват тълпите, особено когато алтернативни обяснения се преследват.
цитирай
7. blog13 - Просто са прегърнали опорката, че ...
07.04.2024 14:49
vmir написа:
Просто са прегърнали опорката, че лъжата е "право на мнение" и така си отмъщават на демокрацията, че им е отнела привилегиите. Комунизмът е лицемерен и тоталитарен в същността си, защото претендира да управлява с лъжата, че груповите инстинкти са приоритетни над личните. Няма групови инстинкти, а само групови реакции. Те пък са най-податливи на манипулации, насилие и организирани измами. Измамните страхове обезумяват тълпите, особено когато алтернативни обяснения се преследват.


Само че имаш една малка подробност, която е най-голямата истина за човешкото общество и даже биология. Нямаш личности извън групата. Групата е тая която е създала човека. Без група, всеки човек, няма да се развие дори в индивидуалното си развитие и няма да стане човек.

А групата представлява винаги йерархия. В условията на тая йерархия, тия които са най-отгоре са силни, именно защото групата ги подкрепя. Това са тъмните инстинкти, за които говориш.

Но има и още нещо - тия тъмни инстинкти, поради които групата дарява със сила личностите отгоре (по линия на лендлиза), са продукт на исторически и личен опит - че само в условията на групата, т.е. и на йерархическото подчинение, всеки човек може да съществува.

И тука вече имаш проблем. Който е обществен проблем и не може да бъде замазан с тъпо словославене на елита на власт. Получава се така, че обществото, има право на мнение, само когато това мнение е в духа на подкрепата на елита на власт. Т.е. когато обществото, подчинявайки се на елита на власт дискриминира реалния елит. Личностите бе.

Нека, да има конкурс, който да дава право над най-високото работно място по заслуги, а не поради първородство! Ако си за личностите, значи си и за такъв конкурс. Другото са извечни демагогии, които са били хиляди години преди да се появят комуниститите и комунизма.
цитирай
8. iw69 - Нито
07.04.2024 15:34
е имало толкова кражби както днес, нито толкова убийства като сега, нито е имало престъпления свържани с разпространението на наркотици, понеже такива въобще нямаше, нито е имало проституция и свързаните престъпления с нея като принудителна такава и отвличания на момичета и жени!
цитирай
9. blog13 - е имало толкова кражби както днес, ...
07.04.2024 16:06
iw69 написа:
е имало толкова кражби както днес, нито толкова убийства като сега, нито е имало престъпления свържани с разпространението на наркотици, понеже такива въобще нямаше, нито е имало проституция и свързаните престъпления с нея като принудителна такава и отвличания на момичета и жени!


Вчера в предаването на Мая Костадинова, един образ, дето май беше някакъв магистрат, рече неколкократно, като да е аргумент "всички знаят". В единия от случаите, всички знаеха, че през соца, Държавна сигурност е държала монопола над каналите за наркотици.

И как всички знаят това нещо? Няма начин. Може някой да е казал, че това е така. Тоя обаче може па да лъже.

Ако си говорим сериозно, а не тъпо, всички знаят, че през комунизма пазар на наркотиците в България нямаше. Ня-ма-ше. Това наистина всичко го знаят, щото са виждали, кво е покрай тях, говоирли са си с други хора от първа ръка и т.н.

Освен това. Тоя образ и подобни нему, като дрънкат, че Държавна сигурност е държала каналите и е търгувала с наркотици - къде е бил пазарът? Щото в България не е бил. И къде е бил? Аа - там, там в Западна Европа е пазарът.

И целият западен свят, вкл. САЩ, където е най-големия пазар - комунистите ли го държат? Ма тия комунисти изглежда са владели и западния свят. Нещо като "Кой ми сра в гащите".

Обаче във филма КУКЛА НА ВЕРИГА, който е западно производство, се разправя, как от Холандия наркотиците тръгват за САЩ. И никакви комунисти от Държавна сигурност няма. Има някакви холандски свещеници, корумпирани холандски полицаи. Както и някакви холандски отрепки.

Прочее, на днешно време холандците са си най-дрогираната нация - много по-напред с материална от българите. Където наркотиците дойдоха с т.нар. "демокрация", защото през комунизма ги нямаше. Ми нямаше ги. Кой е виждал комунизъм знае, че не можеш да си представяш комунизма, понеже си виждал кво е сега. Гледай кво е сега и ще разбереш, кво не е било тогава.

цитирай
10. marconi5659 - Млади човече...
08.04.2024 09:38
...проявяваш излишно голяма доза възпитание и толерантност към определени мерзски комуноиди (това са същите русофилистично-путиноидални изверги на местна почва, в смазана България...), които се осмеляват да оспорват историческите факти, документалните доказателства и да преиначават правдата, възпявайки отново и за пореден път онова черно и тъмно минало, оная преизподня, през която трябваше да минат родителите и дедите ни, а като следствие на това и самите ние. Аз бих бил малко по-краен и остър с подобни шизофренни полу- и цели идиоти, както към кръглите, така и към квадратните им глашатаи - нека да не посочвам сега разните им педерастки псевдоними, под които имат нахалството да се подвизават в пространството, но ти добре разбираш и ги знаеш поименно кои точно человечески влечуги имам предвид. А иначе, публикациите ти са безспорно сдържани, акуратни и от тях лъха, освен всичко друго и голямата тъжна истина... Дерзай, непознатий друже по перо! Пожелавам ти успех...
цитирай
11. mimogarcia - marconi5659
08.04.2024 15:11
Безкрайно благодаря за топлите и насърчаващи думи!!!

Прав сте, че тези путинофили заслужават много по-остър и категоричен отпор. За добро или лошо, характерът ми е дипломатичен, но все пак се старая, доколкото мога, да посичам лъжите им и да оборвам опорките, които разпространяват.

Желая сила и успехи и на Вас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 2600651
Постинги: 2569
Коментари: 4852
Гласове: 1204
Архив
Календар
«  Май, 2025  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031