Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2022 10:56 - Нека дадем шанс на Мъск начело на Туитър
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Никога не съм бил почитател на милиардерите и дори искрено съм се изненадвал какви големи фен бази имат просто защото притежават пари. Оценката за една личност не бива да се формира въз основа на броя хартийки, които притежава… Както и да е, друга е темата, а именно акостирането на Мъск като собственик на Туитър.

Републиканците потриват ръце, че политическият тумор Тръмп ще бъде върнат обратно в социалната мрежа /Доналд вече обяви, че дори да бъде поканен, няма да приеме/. Демократите са ужасени.

Разбиранията за свобода на словото на Мъск са в доста широки граници и това е притеснително. От друга страна идеята му да идентифицира потребителите е супер добра! Винаги съм смятал, че когато човек говори, пише, споделя мнението си някъде, трябва да застава с името си и да носи отговорност. За тези повече от 13 години, в които пиша, никога не съм публикувал някъде нещо без да е публично името ми, снимката ми. Анонимността понякога е необходима – когато сигурността на говорителя/автора може да бъде застрашена. Но това са много малко случаи и те трябва да бъдат строго конкретизирани!

Да, ако например журналист в диктатура иска да разкрие факти, то той трябва да има шанс да го направи без да са достъпни личните му данни, ала когато някой разпространява фалшиви новини от фалшив профил, дали защото вярва в конспирации или пък му е платено затова, трябва да носи отговорност – защото цялото общество е жертва!

Туитър, собственост на Мъск, не е добра, но не и задължително лоша новина. Колкото и да съм критичен към милиардерите, нека дадем шанс. Ако ни разочарова винаги може да си изтрием профила.

https://bit.ly/3OBrxFo



Тагове:   Туитър,   twitter,   илон мъск,   elon musk,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1955820
Постинги: 1845
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930