Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2022 16:09 - Всеки се е напивал, лепенето на етикети е непочтено
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 272 Коментари: 0 Гласове:
2



Наскоро, макар и през Zoom, имах възможността да слушам министъра на културата. Направи ми много добро впечатление, защото нито е надут, нито смята, че знае всичко. Напротив сам приканя всеки, имащ идея, предложение, да се свърже с него. Това е политик от световен мащаб – допускащ хората до себе си, а не обграждащ се с лакеи.
Да, млад е, да, притеснява се. Абсолютно очаквана и нормална реакция!

Толкова много подигравки отнесе, защото в предаване се представи като „Аз съм Наско“. А как трябва да се представи един човек според критиците?! „Аз съм еди-кой си. Бакалавър по това, магистър по онова, доктор по трето и не знам какво още“?! Съжалявам, но човек, нормален човек, не егоцентрик, се представя така. По име, без измислени титли, без натруфена визитка.

Сега пореден удар срещу младия министър. Бил май пил като записал видео за рождения си ден. Първо, това изобщо не е сигурно, но и какво ако е пил?! Странно ли е човек на рождения си ден, примерно в обедната почивка, да почерпи колеги, да се отпусне, да пийне?!

Разбира се, историята трябва да се украсява – изкараха го вече пияница, наркоман… Срам за всички, наричащи се журналисти, дето пускат такива клеветнически статии.
Извинявам се, ама ми иде да ги питам – Вие не сте ли се напивали? Щото аз съм и съм си го разказвал – в училищните ми години веднъж се бях насфяткал яко, заспах на пода в час по немски, едва съученици после ме събудиха. И това какво говори за мен? Че съм пияница? Че съм наркоман?

Моля Ви, нека бъдем сериозни. Нека да не позволяваме да се лепят подобни етикети по Атанас Атанасов, защото в никакъв случай не го заслужава!!!

На мен в неговото видео друго ми направи впечатление – докога кабинетите на министрите ни ще са такива – демоде? Принуждаваме депутати, министри да работят в овехтели кабинети, защото се страхуват да не бъдат обвинени, че прахосват пара…
Да, ама такива кабинети не будят уважение. Американските сенатори имат кабинети в офисните сгради на Сената – големи, представителни, достойни. Имат и офиси в Капитолий, наречени „убежища“, за да могат да си почиват тайно между гласувания, изказвания. Някои от тези убежища имат даже камини.

Нека престанем със сиромахомилството и търсенето на евтини сензации!




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1924639
Постинги: 1802
Коментари: 2944
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031