Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 18:07 - Обожавам натуралните хора!
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мале за толкова години съм чувал невероятни истории, пътувайки с таксита. Не знам защо, но извън безвкусните вицове за бакшиши, това са хора, които те учат:
от една страна чрез собствения си опит, а от друга чрез поуки, които са извлекли при разговори с други клиенти.

Често съм се разделял по приятелски с жълтите такси, ама преди малко ми се поиска и прегърнах тази позитивна жена: Майка с главно “М”, отгледала сама двете си деца, борила се за прехраната им, изградила ги като личности и успяла да ги сплоти да се държат заедно, а не да се разправят за играчки в детството и за имоти през зрелостта!

Обожавам натуралните хора!!! Те са чисти, без фалш, без егопъчене – не знам що, ама човек като понаучи тук-онуй и става хитра хиена, не може да му се вярва много, много.

Знаете ли тази таксиметрова шофьорка е успяла жена преди таговете #МиТу, #НеМиТо – без холивудски черни скъпи роклета на дизайнерски марки, без ох, ах, ама как!
ЖЕНА, МАЙКА – през деня гледала децата, вечер работила по софийските улици. Няма мрън, няма спи ми се.

По време на мутренските години – какво ли не е видяла, но е избягала, не се е скрила, не е треперила, защото в къщи я чакат гладни гърла и ТЯ не може да се предаде.
Ето за тези жени си заслужава да се борим – за тях и бъдещето на децата им, а не за кифлите, мечтаещи за Бора Бора, залагайки за луксозна яхта – личната си свобода.

Защото шофьорката каза – “Макар и яко работеща, никой не е бил с крака върху ми!!!”.

image
 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1956760
Постинги: 1846
Коментари: 3097
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930