Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2018 21:42 - СОБСТВЕНИКЪТ СЕ СМЕНЯ – СПОМЕНИТЕ ОСТАВАТ
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 423 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Собственикът на Би Ай Ти се смени, телевизията ще бъде рестартирана, та затова …

На 27-ми септември за първи път присъствах на записите на предаването на БИТ „Без задръжки с Наталия Кобилкина“. През следващите пет месеца неизменно бях част от всеки епизод заедно с Наталка.

За това време продукцията помогна на мнозина – идваха затворени, а си тръгваха щастливи и открили себе си! Тъжно е ми е, че това вълшество свърши, но винаги ще пазя спомените и те ще топлят душата ми!

Благодаря от сърце на Ети!!! На Наталия!! На целия екип – уникални професионалисти, които създават чудесна атмосфера! Благословен съм, че благодарение на #БезЗадръжки се запознах с Еми, Габи, Петя, Снежи и всички останали приятели!

Скъпи читатели, надявам се, че не съм провалял неделната Ви вечер със словата си. Дано не съм бил изцяло отегчителен. Наистина се стараех да бъда полезен и на гостите, и на зрителите… Ако съм се справил поне малко – щастлив 20-годишен хлапак съм 🙂

Гарантирам, че в предаването на Наталка, нямаше изфабрикувани истории, имахме пълна свобода да говорим каквото мислим, епизодите не бяха клъцкани! Имаше истински емоции на реални хора!!! Дано телевизията продължи в същия дух!

Аз изкарах невероятна школа!! А сега – бъдещето е пред мен, ще видим…

image
Снимка: YouTube




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1952610
Постинги: 1843
Коментари: 3091
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930