Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2015 19:47 - От Мимо Гарсия: Балет "Тодес" вчера беше по-лош от 2010
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
0



 Мина и замина като пролетен дъжд вчерашния спектакъл на балет "Тодес" в НДК-то. По-лошото е, че за някои, като мен, остана лека горчавина. Наистина е лошо, когато имаш база за сравнение, понякога. Спектакълът сега дори не се доближава по сила до този от 2010, на който съм бил. Сексуалната тематика сега измества оригиналността и изтригуващата сила. Преди имаше СТРАСТ, сега просто има "вълчи" апетит към разголеността и сексулната възбуда. Само че да облечеш красиви момичета и момчета в по-оскъдни дрехи не стига. Не е достатъчно и симулирането на сексуални контакти. Все пак не всички сме "загорели" чичковци и лелички. През 2010 два-три пъти отменяха спектакъла, но когато най-накрая го изгледох изобщо не съжалявах. Сега, ако се беше случили, с ръка на сърцето, щях да кажа, че се чувствам леко "изигран". Когато свърши обаче не само аз, но и хората с мен бяха на същото мнение : че балет "Тодес" сега е по-лош от преди. Друго неправилно беше, че разказвачът на спектакъла говореше на руски. Колкото и да почитат езика си, все пак, това е българска публика и не всички знаят руски. Можеше да се намери някакъв превод, дори и на английски... 
Един от команията ни каза, че никога повече не би отишъл на "Тодес". Аз бих... Дори импровизирания сексуален контакт на една разнебитена маса и още един на праисторически диван не ме отказват... Интересно ще ми е да видя дали ще се завърнат към върха...
Или може би ще продължат да слизат "бавно, но славно" към недрата на "Само секс"...
Живи-здрави, БОГ с нас, ще видим! 
Макар че самото заглавие беше "Танцуваме любов" любов нямаше. "Танцуваме секс" - да... Явно разликата между любов и секс създателката на "Тодес" Алла Духова не я знае...
Или може би е умишлено... Нали сексът "продава"?

Който не е дошъл вчера да не съжалява.
Които бяхме "пито-платено"... А че "питието" беше по-лошо от реколта 2010 е друг въпрос. :-) 

(Имам още много снимки, а и клипове, но по-нататък)imageimageimage



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1963889
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930