Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2023 20:59 - Случки с непознати, които не уважават личното пространство
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1510 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Чакам да пресека. На тротоара няма никой друг, освен мен. Място има за цял стадион хора. Но една жена просто се залепва за мен. Мда, за мен, не до мен. Нямаме абсолютно никакво разстояние помежду си. Повтарям - никакво. 

Правя деликатно няколко крачки встрани. Неделикатно тя пак се приближава. Добре, че светофарът светна зелено и „избягах”…

 

Тази случка от днес ме накара да си припомня още няколко нелепи ситуации, в които съм ставал неволен участник.

 

Автобус. Късно вечерта. Буквално сме трима души. Постигнали сме негласна уговорка и всеки се е настанил в своята си „част” - предната, средната, задната.

На една спирка се качва мъж, някъде от вратите в началото, и с бодра крачка стига до моите седалки - четири на брой, две срещу две. И сяда на една от онези две срещу мен. Наоколо празни седалки, колкото щеш. Направо не можех да повярвам как е възможно пък точно тия две седалки да избере, с нищо не бяха специални…

 

Кино зала. Делничен ден, следобедно време. Няма жива душа. И едно момче се „паркира” през място до мен. Двамата сме в цялата зала, дето се казва имаме си по половин зала, но не! През място до мен и това е. И то през място, може би защото си бях сложил якето на празната сделка, иначе може би точно до мен. Станах, преместих се. Не успях да се концентрирам напълно върху филма, защото се възмущавах от тази несъобразителност. Дори да приемем, че има билет за точно това място, дали ще е ред по-надолу, по-нагоре, има ли значение?!

 

Дори няма да споменавам онези клиенти по магазините, които имат нулево уважение и разбиране към личното пространство и явно смятат, че колкото по-близо физически са до теб, толкова по-бързо касиерът ще ги обслужи.

 

Не знам, не мога да разбера такъв тип поведение. Окей, със сигурност има личности, на които им е все тая що е то проксемика, ама малко съобразителност, че другите може да се чувстват кофти, не е излишна.




Гласувай:
0


Вълнообразно


1. dobrodan - Жена не щеш, мъж не щеш, момче не щеш.
12.04.2023 21:41
Май не останаха много варианти?
цитирай
2. mimogarcia - dobrodan
12.04.2023 22:15
Божичко, какво общо има темата на публикацията с такъв тип подмятания?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Хубава вечер Ви желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1924175
Постинги: 1802
Коментари: 2941
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031