Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2023 22:07 - Днес, точно на рождения ми ден, си сбъднах една голяма мечта, а именно да видя на кино любимия ми филм „Титаник“!!!
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 279 Коментари: 2 Гласове:
1



Днес, точно на рождения ми ден, си сбъднах една голяма мечта, а именно да видя на кино любимия ми филм „Титаник“.
Шегувам се, че съм го гледал милион пъти, но като се замисля май е самата истина и удивителното е, че всеки път преживявам приключението и последващото корабокрушение като онзи пръв път, когато го гледах и останах запленен.
Бях мъничък и си спомням как едната ми баба ме съветваше да превключим канала, за да не се разстройвам, но добре че се „наложих“, защото никога няма да забравя какво почувствах – бях зашеметен от Кейт Уинслет и Леонардо ди Каприо!

Тогава не съм се замислял, че са актьори, че играта им е феномална, че режисурата на Джеймс Камерън е гениална!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Просто гледах и не можех да откъсна поглед. Не исках да отида до тоалетна в рекламите, защото се страхувах да не изпусна и секунда от филма.

Спомням си как обикалях стаята в края и се молих, и се надявах да се спасят.
И в момента, когато гледам филм или сериал и се вълнувам за съдбата на героите, се движа напрегнато из стаята, но за Роуз и Джак си изпуквам пръстите на ръцете, нервно се пощипвам по бузите, защото Роуз и Джак са олицетворение на онази най-чиста и най-красива любов, и изобщо не исках да допусна да бъдат разделени по какъвто и да е начин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Днес бях много, много щастлив, че точно на рождения ми ден ги видях на големия екран. Там където е мястото на тази вечна и непобедима продукция!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Да, гледам и модерните онлайн платформи, представящи филми и сериали, но те НИКОГА няма да може да се доближат до магията на кино!!! На онова завладяващо чувство, което те грабва и не те пуска в рамките на няколко часа, а след това те държи развълнуван и обмислящ.
Колкото и да дават повече възможности и по наградни церемонии, и по фестивали на тези платформи да си представят продукциите, винаги ще бъдат хиляди крачки назад, защото КИНОТО е и ще остане първоизточник на същинското преживяване!!!

Може и да Ви е странно, но съм си представял как си наемам кино зала, да ми прожектират „Титаник“, защото телевизорът не може да бъде заместител в никакъв случай и когато разбрах, че Камерън, прекланям се пред него (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), е решил да зарадва нас, феновете до края на света, с „Титаник“ отново в кината си попищях от кеф, а днес, днес в кино залата изпитах всички емоции!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Смях се. Танцувах, макар и от място, в такт с великолепния танц на Роуз и Джак. Ревах, много ревах. И както обеща Камерън в промо видео – ще видим филма по нов начин и да, технологиите са нови, 3D – аз обожавам 3D филми, което е доказателство, че диоптричните очила НЕ пречат по никакъв начин да ги съвместиш с още един специални – дава възможност да си на кораба и да наблюдаваш красотата на чувствата на най-готините Роуз и Джак!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Нямаше какъв по-хубав подарък да си направя от това да съм на първия ред и да гледам най-прекрасната любов – тази на РОУЗ И ДЖАК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Завинаги!!! ЗАВИНАГИ СЪМ ИМ ФЕН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

П.П.: Вчера заснех, скъпи приятели, три клипа, които да кача днес, но поради любимия „Титаник“ и късното ми прибиране от киното, очаквайте ги утре.

image






Гласувай:
1


Вълнообразно


1. marana69 - Мимо, искам да те поздравя
16.02.2023 23:13
най-сърдечно .и искрено за поредният рожден ден!
Много се радвам ,че,добре
си си изкарал,
преди 20 год.и.аз
плаках.на Титаник.)
Бъди здрав, успешен, и много щастлив!
Поздрави от мен
/ юлия, и наздраве)
цитирай
2. mimogarcia - marana69
17.02.2023 19:06
Много, много благодаря за прекрасните пожелания!!!
Нека всички тези хубави пожелания да се сбъдват и за теб!!!

А за ТИТАНИК - да, никой не може да остане равнодушен!!!

Поздрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1962682
Постинги: 1857
Коментари: 3088
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930