Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2022 23:14 - Таксиджии-"фокусници". Пазете се
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 506 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тази вечер за малко щях да закъснея за театрална постановка. В бързината се качих на такси. Когато пристигнахме пред театъра заплатих на шофьора и реших да се възползвам от осветеното купе, за да си прибера портфейла и да си извадя билета. Тъй като той продължи да държи ръката си до мен, реших, че ще иска да ми връща, ставаше въпрос за 2-3 лева и му казах да изпие едно кафе тази вечер, ако е нощна смяна, или утре. Той, обаче, ми отвърна, че ми благодари за жеста, но аз по погрешка съм му дал само пет лева. Секунда ми трябваше да се окопитя и да влезем в зверски скандал. Меко казано бях бесен. С такава наглост отдавна не се бях сблъсквал. Като видя, че няма да му мине номера, взе „великодушно“ да ми заявява, че нямало проблем, не бил за парите, да си ходя да си гледам представлението, пък той нямало да тъжи толкова, че се е минал да ме докара. Последва вече страшен скандал. Направо разкачих плексигласовата преграда, за да му заснема таксиджийската карта с имената. Като разбра, че следват сигнали, взе да ми се вайка, че се бил объркал, че без да иска го направил. Кипнах! Заявих му, че заслужава да го изритат, и сетне да се прекфалифицира като фокусник. Още не мога да си обясня как за секунди скри моята банкнота и извади петолевка.

Внимавайте много. Следете си парите и проверявайте колко точно им давате, защото после може да се заблудите, че е във Вас грешката!




Гласувай:
0


Вълнообразно


1. fairq - еее
11.02.2022 18:06
Мимо случвало ли ти се е да ти връщат ресто, което да е по-малко от реалното?Според мен като те виждат, че си млад и се опитват да те измамят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1955600
Постинги: 1845
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930