Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2021 22:21 - Разбрах в съня си, че баба ми е починала
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1185 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По принцип не вярвам в пророчески сънища, врачки, баячки и тем подобни неща, но не мога да не споделя какво преживях.
Както вече написах, днес баба ми, Славка Лесидренска, почина.

Преди седмица, когато вече не бе добре, но не бе и толкова зле, я сънувах. В съня си знаех, че е жива, но непрестанно в съня ми си повтарях сам на себе си: „Когато сънувам, че е починала, тогава ще е и умряла“. Събудих се, спомням си, че бях много успокоен, че ето на́, жива е, жива и ще бъде…

Тази нощ я сънувах за втори път. Сънувах не точно нея, а как всички от семейството сме се събрали и коментираме нейната смърт. Събудих се към 4:30 – 5:00 и сякаш знаех, че е умряла. Знаех го. Бях убеден. На сутринта се оказа вярно – починала е около 1:30-2:00 през нощта. Докато съм я сънувал, майка ми и бащи ми, които дежуряха тази вечер при нея, са викали лекари, погребална агенция и прочее.

Днес една приятелка ми каза: „Минала е да се прости в съня ти и с теб“.

Татко ми също е сънувал на два пъти такива необясними срещи. Първият път е от времето, когато е бил в казармата. Сънува неговата баба и тя в съня му му казва „Сбогом“. Събужда се и два часа по-късно научава вестта, че е починала. Вторият му сън е от тази година, когато починаха баба ми и дядо ми, неговите родители. Та сънувал е как двамата идват, прегръщат го и после сякаш като пясък изчезват в пространството.

Може би има нещо отвъд… Знае ли човек… Дано! Така ще имаме шанс пак да се срещнем…




Гласувай:
0


Вълнообразно


1. laura - Думата е интуиция
23.11.2021 22:36
Случва ми се понякога, слава богу, не за такива неща.
Малко да разведря ситуацията - онзи ден отивам да купувам козунаци от близката фурна. Когато се връщам се сещам, че съседката до нас се премести в друг блог наблизо, покрай който минавам, бях я виждала да излиза от там. В този момент пред мен спира кола и оттам излиза същата тази съседка, която не съм виждала от много време. С друг мъж, но това в случая не е важно.
Странното беше, че когато се сетих за нея тя се материализира пред мен.
Но понеже и друг път са ми се случвали подобни съвпадения, не се изненадах чак толкова много.

Науката си е наука, но не може да обясни духовните неща, които се случват постоянно около нас.
Има духовни връзки, за които не знаем за сега , може би по-късно ще намерят обяснение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1961233
Постинги: 1855
Коментари: 3079
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930