Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2021 20:33 - Обичам те, бабче! Завинаги оставаш в сърцето ми!
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2227 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От миналия ноември до днес семейството ми и аз сме погребали 6 близки роднини. Баба ми и дядо ми, които починаха през месец април тази година, гледах като малки деца. Тя бе с Алцхаймер през последните години от живота си, а той, освен проблемите с нея, имаше и собствени „главоболия“, свързани със стентове, увредена аортна клапа и прочее. Полагах грижи и за други двама от покойните ми близки – те пък бяха изоставени от собствените си деца, та се наложи да вляза и в тази роля.

Сега седми наш близък ни напусна… Другата ми баба – Славка Лесидренска, пишеща и под литературния псевдоним Слава Леси, почина днес. Невероятно добър човек! Любимият ми човек! Тя ме научи да обичам да чета (малък, малък ме запозна с Джек Лондон и Белия зъб!), да пиша, тя обикаляше с мен по фестивали, когато бях дете и играех театър. Непрекъснато водихме оживени разговори, дебати за култура, за политика, за света около нас, за обществената отговорност. Малко е да кажа, че я обичам. ОБОЖАВАМ Я!

Никога не ми е допадало да си играя с деца. Тя се опитваше да ме запознава с мои връстници, внуци на нейни приятелки, но не се получаваше и продължавахме да си играем заедно. Какво ли не правеше с мен само и само за да съм щастлив!
Докато пиша – рева. Рева и се сещам за прекрасните моменти, които сме имали. И се чувствам празен! Чувствам се без душа вече. След толкова много смърт около мен тази година… Но сега е различно, много по-различно… Няма я нея, няма го любимото ми същество, любимият ми близък! ДО ВЧЕРА я прегръщах, а днес я няма. И се чувствам толкова самотен…

Толкова много обичах да я правя щастлива, да я усмихвам. Всяка седмица ѝ подарявах по една-две хубави книги. Четеше непрекъснато. Подарих ѝ таблет – бе напълно в час с технологиите, гледаше предаването на общия ни любим журналист Веселин Дремджиев в YouTube, коментирахме, анализирахме… Сега вече няма с кого…
През два-три дни я „зареждах“ с кръстословици – решаваше ги безпогрешно.

Толкова умна, сърдечна, честна – шегувах я, че е като Али Ръза от турския сериал „Листопад“…

На https://slavkalesidrenska.com може да видите повече за нея, да разберете що за човек с главно Ч бе тя!

image




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. germantiger - +
23.11.2021 20:40
Бог да прости/макар да няма господ, жалко за бабите и всички починали твой близки, гласувам ЗА постинга заради тях въпреки, че са ми непознати

колктоо до теб ДРИСЛЬО

добре помня когато почина едната ти баба ти си вееше гъза във варненски хотел ипо валкове дупейки се на "прозорци"

когато ти умират близки не си развяваш глутеус максимус-а нейде

нядявам се да си го разбрал по трудния начин и да го помниш цял живот

ясно ли Е БЕ дрисльо

...

и да - погребал съм повече свои близки от теб

грижил съм се за тях няколко години агонизирайки те с рак

лека вечер посерко, "отивам" да тренирам в домашната ми минизала час и малко отгоре
цитирай
2. laura - Моите съболезнования
23.11.2021 20:50
Не одобрявам тона на предния коментар, меко казано, тук става дума за отишли си любими хора, даже не искам да споменавам точната дума.

Почувствах се по подобен начин, когато почина баща ми . Беше неочаквано - от инфаркт, въпреки че имаше и други заболявания. Но той си имаше свои планове, живееше му се, искаше пак да ходи до морето. Но не му се случи.

Тогава имах чувството, че все едно се срути един вечен дъб, въпреки че в последните години не беше в състояние да е опора на семейството, но въпреки всичко имах чувството за една непреодолима загуба. Като опора, като стълб, като нещо извечно.

Разбирам те напълно и ти съчувствам!

Поздрави

цитирай
3. rosiela - Моите съборезнования.
23.11.2021 21:07
За всичките ти близки,Мимо. Светло да им е отвъд и да ти помагат и от небето.
цитирай
4. milady - ...не тъжи..дълго..
23.11.2021 21:49

Смъртта, е част..от Живота!
ще продължиш...и,Мъката, ще ти помогне..
да станеш..поДобър!

нормално, е да, си отиват..възрастните, жестоко е, да си
отиде млад човек!!
Днес е Траур за България и Македония, и за още много семейства!

Мир за невинните Души, и дано, Бог ни прости!
цитирай
5. germantiger - 2. laura - Моите съболезнования...
23.11.2021 22:30
2. laura - Моите съболезнования
20:50
Не одобрявам тона на предния коментар, меко казано, тук става дума за отишли си любими хора, даже не искам да споменавам точната дума.

...

дасли одобряваш, че докато баба му миналата година умираше този беше по хотели, спацентрове и по влакове снимайки му задника - буквално глутеус максимус

предполагам няма да одобриш ако знаеше как този твърдеше, че пандемията е фантазия и че лекарите са лайна и убийци - буквално ти го цитирам този

твое право е да одобряваш или не каквото и да е
цитирай
6. laura - Изразявам нормално човешко съпричастие,
23.11.2021 23:18
за това, което споменаваш - нямам никаква идея.

Ако не е искрен - Господ да го съди, не сме ние съдниците.
цитирай
7. germantiger - ...
24.11.2021 01:12
laura написа:
за това, което споменаваш - нямам никаква идея.

Ако не е искрен - Господ да го съди, не сме ние съдниците.


предполагам че е искрен, не се съмянвам в неговата искреност или постинга му

а моите думи могат да са урок за него, макар вероятността да е малка

аз съм агностик, мисля имаше 15 "вида" агностицизъм

допускам Бог, сила, "ред", но не приемам религииите на земята и трактовките им

за това съдници трябва да сме първо към себе си, кощунствено и към другите

това е моя път/не по Синатра, жива и здрава и ти по своя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1952969
Постинги: 1843
Коментари: 3091
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930