Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2021 22:40 - НЕ се срамувайте да споделяте за проблемите си
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 323 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Макар да съм съосновател на платформа за психо-логопедична подкрепа и помощ, никога не съм допускал, че може да ме стигне депресията, бърнаута или някое подобно състояние. Дори донякъде ми се е струвало, че това е модно течение (да ти има нещо), към което все повече хора искат да се закачат.

За всички роднини, приятели, познати аз съм самото спокойствие. И да, обичам да съм опората за друг, а не да се нуждая от чужд гръб. Оказва се обаче, че макар ти да си мислиш, че си си окей, нервите бушуват отвътре и накрая те удрят без да си очаквал.
В месеца на борба за живота на баба ми, която за съжаление в крайна сметка почина днес, получих „иглички“ в краката и ръцете. Да, не бе болезнено, но бе неприятно.
Веднага, благодарение на доктор Гугъл, реших, че имам … диабет. Викам си – „Ето, прекалявам със сладкото, имам си невропатия“. Та отидох на изследване в любимата ми болница „Токуда“. Кръвната ми захар се оказа напълно в нормата. Съответно вместо пред кабинета на ендокринолога, се озовах пред вратите на невролога.

Мигновено лекарката разбра какво ми е, що ми е, изписа ми медикаменти за нервната система. След два дни мравучкането се изпари.

Три приятелски съвета:

  • Първо: не си поставяйте сами диагнози на база интернет.
  • Второ: доверете се на специалист.
  • Трето: НЕ се срамувайте да споделяте за проблемите си. Намерете доверен човек и отпуснете напрежението като му разкажете какво Ви мъчи. Знаете: „Споделена мъка, половин мъка!“.



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. germantiger - ...
23.11.2021 23:05
добре помня, че преди почти година наричаше лекарите убийци, изроди, лайна и пр. - да има таквиа думи в речника ти

променил си се към добро
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1964562
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930