Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2021 15:50 - Прекрасно е да продължиш да развиваш себе си с надеждата някой ден да може да дадеш на обществото!
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1013 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ново приключение – магистърска програма “Продуцентство и креативна индустрия”. Отново в любимия ФЖМК.

Прекрасно е да продължиш да развиваш себе си с надеждата някой ден да може да дадеш на обществото!

image




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. pantaleev - Брей
11.10.2021 16:09
И на какво ще те научат - как да правиш по модерни клипчета в тубата как се кълчотиш във влак или асансьор в Турция ли бе "мъжки"
Не ставаш пич ако щеш и 10 висши да изкараш.
цитирай
2. dobrodan - Давам ти идея.
11.10.2021 17:33
Време е да запишеш докторантура по клане на кучета и цепене на сливи.
Мимо.....време е да тръгнеш на работа. Като за мъж.
Ако ме разбираш.
цитирай
3. valdor1355 - Уважаеми Господа, и двамата сте ...
11.10.2021 19:48
Уважаеми Господа,
и двамата сте безкрайно прави. Но Мимо няма да ви чуе. Той няма да се хване да работи "нещо мъжко", понеже всеки джендър се изживява като мега интелектуалец, подобно на едната камара гейове с принос към културата и изкуството. :)))))))
цитирай
4. pantaleev - Уважаеми Господа, и двамата сте ...
11.10.2021 21:04
valdor1355 написа:
Уважаеми Господа,
и двамата сте безкрайно прави. Но Мимо няма да ви чуе. Той няма да се хване да работи "нещо мъжко", понеже всеки джендър се изживява като мега интелектуалец, подобно на едната камара гейове с принос към културата и изкуството. :)))))))

Драга Валдор. Драго ми е да те видя макар и тук. Мимо е типичен представител на тези които се имат за умни и красиви, но са шумни и кресливи. Виж аз съм жестоко критичен към Добродан. Той избра страната на мерзавците тук. Той избра Юлия и Гого и падна много за мен. Но го подкрепям за Мимо. Това момче е кифла, дразнещ паразит който не е свършил нищо. Явно някое гей лоби го е направил заседател. И да питам тая миша душа защо имаше модерация и не ми пускаш коментара месец. Нали си много отворен бе Мимак?!? Не струваш пич...
цитирай
5. dobrodan - Добродан избира страната на Добродан.
11.10.2021 22:55
Критичен е на първо място към себе си. Това му дава правото да бъде критичен и към останалите.
Падането в нечии очи не е сред вълнуващите ме събития.
Комунистическите ти убеждения - щом казваш, че съм взел страната на Гого :) - предполагам в споровете между него и ВенциВалери - не ме трогват нито на косъм.
Както ми казваха навремето възрастните - това, дето сега го пасете, ние сме го опикавали.
Спокойно мога да кажа същото днес.
Може би някой ден и ти ще имаш тая смелост. Може би не.
Няма никакво значение в планетарен мащаб.
Но има огромно значение за един човек.
Това си самият ти.
цитирай
6. pantaleev - Критичен е на първо място към себе ...
12.10.2021 11:21
dobrodan написа:
Критичен е на първо място към себе си. Това му дава правото да бъде критичен и към останалите.
Падането в нечии очи не е сред вълнуващите ме събития.
Комунистическите ти убеждения - щом казваш, че съм взел страната на Гого :) - предполагам в споровете между него и ВенциВалери - не ме трогват нито на косъм.
Както ми казваха навремето възрастните - това, дето сега го пасете, ние сме го опикавали.
Спокойно мога да кажа същото днес.
Може би някой ден и ти ще имаш тая смелост. Може би не.
Няма никакво значение в планетарен мащаб.
Но има огромно значение за един човек.
Това си самият ти.

Въобще не визирам Венци в случаят. Това е малка част от поведението на този мерзавец. Въпросът е принципен пич. Ти виеш с всеки вълк, лаеш с всяко куче и плачеш с всеки овчар. Това съм видял от теб и не ми харесва. И визирам поведението ти тук - иначе в живота може да си много добър човечец, но от къде да знам.
Бъди какъвто си искаш и общувай с който си искаш, просто не ми харесва компанията с която си. Бъди здрав и обръщай повече внимание на жена си и по малко на постовете на Юлия!
цитирай
7. dobrodan - Прибързваш с генерални изводи :).
12.10.2021 13:39
Обикновено търся някакъв общ език, на който да си поговорим с колегата/колежката от блога. Не мога да кажа, че всеки път успявам.
В живота съм точно същия, какъвто съм в блога.
"Човечец" може да звучи доста иронично и съжалително-умилително :). Току-що научи нещо ново.
Не мисля, че стремежът към водене на диалог е нещо лошо. На това се крепи човечеството все пак.
Самият аз не смятам, че тук имам някаква компания.
Досега жена ми не се е оплаквала от липса на внимание :).
Коментирам постовете на Юлия, когато видя, че има ценно зрънце в тях. Личните й дрязги са нейни лични дрязги и там не взимам отношение.
Когато въпросите са принципни, забелязвам с удоволствие, че с нея често пъти мислим напълно еднакво.
Практически същото правя навсякъде, където съм погостувал :). Отбелязвам, че много съблогъри имат странния навик да трият всичко, което не им изнася на прическата.
И продължават да млещят дивотии.
Благодаря за пожеланията, да ти се връща :).
цитирай
8. barin - Здравей, Мимо. Всеки си поставя ...
12.10.2021 19:08
Здравей, Мимо. Всеки си поставя цели къде да се развива и какво да постигне. Например тази година една цел се сбъдна, а друга е на път* 20-то дарение се случи през февруари, а 5-ти доклад пред конференция- след месец, ако всичко е наред). Аз се лиших и загърбих някои неща, за сметка на други.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1957590
Постинги: 1854
Коментари: 3097
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930