Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06 17:11 - Хорското мнение
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2914 Коментари: 135 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 :D ;-)

image



Гласувай:
12
5


Вълнообразно


1. pantaleev - Понякога трябва да приемаш крит...
20.06 17:35
Понякога трябва да приемаш критиката! Не ти вярвам, че си над нащета. Ако беше нямаше да се оплакваш на Инвестор! Хайде да кажем, че сме лоши хейтъри и троли. Покажи нещо от себе си освен снимки да ни опровергаеш.
цитирай
2. mimogarcia - pantaleev
20.06 17:44
Така, искам да го отбележа ЯСНО И КАТЕГОРИЧНО: в нито един момент НЕ съм подавал оплакване. По принцип не "докладвам" коментари нито тук, нито във Фейсбук, нито където и да е.
цитирай
3. vmir - Отлична илюстрация на глупостта.
20.06 18:06
Както беше писал класикът: "Проблемът с тъпите копелета е, че са толкова тъпи, че не могат да повярват, че някой може да е умен"
цитирай
4. catforlife - Така е...
20.06 18:20
Чуждото мнение не е наш проблем ;)

цитирай
5. pantaleev - Така, искам да го отбележа ЯСНО И ...
20.06 18:31
mimogarcia написа:
Така, искам да го отбележа ЯСНО И КАТЕГОРИЧНО: в нито един момент НЕ съм подавал оплакване. По принцип не "докладвам" коментари нито тук, нито във Фейсбук, нито където и да е.

Да разбирам, че аз и моите приятели можем да продължим дискусиите си тук.
цитирай
6. catforlife - Така, искам да го отбележа ЯСНО И ...
20.06 19:08
pantaleev написа:
mimogarcia написа:
Така, искам да го отбележа ЯСНО И КАТЕГОРИЧНО: в нито един момент НЕ съм подавал оплакване. По принцип не "докладвам" коментари нито тук, нито във Фейсбук, нито където и да е.

Да разбирам, че аз и моите приятели можем да продължим дискусиите си тук.

Не знаех, че на това да се гавриш с някой му се вика дискусия. Мерси, че ме обогати :))))
цитирай
7. pantaleev - Нека Мимо да каже дали приема ком...
20.06 19:23
Нека Мимо да каже дали приема коментарите ми за гаври :)) Отново го призовавам да взима становище тук.
цитирай
8. catforlife - Нека Мимо да каже дали приема ком...
20.06 19:50
pantaleev написа:
Нека Мимо да каже дали приема коментарите ми за гаври :)) Отново го призовавам да взима становище тук.

Мимо явно е решил да ви "убие" с мълчание, ама вие сте си утрепани по природа :)))
цитирай
9. valdor1355 - Здравей, Мимо. :) Картинката, ...
20.06 19:56
Здравей, Мимо. :)
Картинката, която си качил днес илюстрира напълно коректно хорското мнение, но това е пример за дребнавото хорско мнение. Моят Обожаем ме научи много отдавна на едно нещо, което ще споделя с теб. Ще го перифразирам: той казва, че приятелската подкрепа е много много ценно нещо, но най- ценното нещо в живота са нашите опоненти. Вероятно в предишните ти постинги не бяхме красноречиви, за това ще опитаме отново. :)
Тези, които ни подкрепят ни щадят и спестяват много неща, но истинският опонент ще извади пред нас онези наши грешки, за които приятелите ни са слепи. И само един разумен човек ще може да направи нужното, за да извлече ползи от тях.
Значи ти си на 23 години. На твоите години абсолютно всички сме правили глупости, от които все още ни е срам. Включително и аз. Смятали сме, че вършим нещата правилно и сме направили верните избори и че ще ги отстояваме, каквото и да ни говорят околните. Тогава Баща ми разбра и ми каза нещо, което също ще споделя с теб: Когато искаш да направиш някоя глупост, огледай се наляво и надясно, напред и назад и ако никой не те гледа, я направи. От тогава върша глупостите си тайно, почти без свидетели... :) На 23 години нямаш информация за всичко, което ти предстои в бъдеще. Възможно е да си хомосексуален. Но също така е възможно и в момента да си мислиш, че си такъв, а утре да срешнеш някоя прекрасна жена, с която да създадеш семейство. В името на доверието, естествено ще и кажеш за "детските ти представи", тя ще те обича и ще те приеме какъвто си. Но децата ти? Сигурно ще се срамуват от баща, бивш гей. Пишеш, че си девствен и дори можеш никога да не осъществиш сексуален акт с мъж, но клеймото ще остане, защото си го споделил искрено и лично в публичното пространство. А кариерата ти? Знаеш какъв е закона, работодателите трябва да назначаваме хора от малцинствата, старци и гейове, за да ги "интегрираме", но при първа възможност ги освобождаваме или създаваме условия сами да си тръгнат. Ти си съдебен заседател по тази
цитирай
10. valdor1355 - и заради нищо друго. Колегите ти, ...
20.06 20:15
и заради нищо друго. Колегите ти, бъдещи журналисти смяташ ли, че не шушукат зад гърба ти " този е педал"? Някой ден ще присъстваш на дело, а някой ще си помисли, че съдът е непълноценен, защото заседателят е гей? Всеки може да цъкне в гугъл името ти и да види профилите ти. Както и всички публикувани в тях снимки. Не смяташ ли, че някой, виждайки в каква компания изкарваш петък вечер (ли беше), няма да навреди на приятелката ти и на възрастната жена, с които си в стаята? Знаеш ли, че информацията е предостатъчна на средноинтелигентен хулиган, за да прецени, че за беззащитни и да им навреди? Някой хулиган, на който си бил заседател например... Знаеш ли какво ще си каже? Ще си каже: старица и девойка, това му е средата и приятелите, няма други, той е лесен и ще е прав. Освен това първо такива битови снимки не се качват в публичното пространство. Или ако се качват... ами не може жена на тази възраст да се е облякла като повлекана с къси гащи, бе човек. Ами хайде някакво прилично достолепие, като за нейните години! И ти си качил такава снимка да се излагаш още повече! Ами девойката- разляла е пищни бедра, в което няма нищо лошо, но не и когато те снимат! Сега ти ги цениш и уважаваш, но не хората, а снимките ще спрат израстването ти. Другото, което ще го спре е публичното изразяване на симпатии към "различните". Ами имай си симпатиите, поддържай си ги, но не го заявявай. Кой те бие през устата да го правиш?! Какво като го направиш и отстояваш позициите си? На кой му пука? Ще ти кажа на кой му пука- ще ти пука на теб след 10- 15 години, но както казах, клеймото ще ти остане. За това ти препоръчвам незабавно да разчистиш профилите, с които разполагаш от всички лични снимки, които не са "прилични" на 100 процента и от всички заявления за сексуалната ти ориентация. Който го знае- знае. Няма защо да го научават и други. :)
Мимо, после (след години да не кажеш, че никой не ти го е казал). И не забравяй, че мнозинството българи сме яростни хомофоби и след години ще е същото.
цитирай
11. valdor1355 - Твоите "самопризнания&q...
20.06 20:23
Твоите "самопризнания" само ще ти пречат. Гарантирано няма да ви приемем. Писах коментар, че и до сега сте живяли сред нас, но дискретно. И за напред също може да живеете, но по същия начин.
П.п: Свали и анализа на филма навсякъде, където си го публикувал.
П.п: Когато се появи в Блога често те четях. Смятах, че си един много амбициозен младеж, което е похвално. Сега виждам същото, както и грешката, която ще те препъне.
П.п2: Не изкарвай (петък) вечерите си в компанията на тези две жени. Отиди на дискотека. Там ще видиш красиви момичета. Съгласи се, че приятелката ти е некрасива. Нормално е в тази женски компания да не си привлечен сексуално. Ти просто не си виждал красиви жени. :)
цитирай
12. valdor1355 - Така, искам да го отбележа ЯСНО И ...
20.06 20:24
pantaleev написа:
mimogarcia написа:
Така, искам да го отбележа ЯСНО И КАТЕГОРИЧНО: в нито един момент НЕ съм подавал оплакване. По принцип не "докладвам" коментари нито тук, нито във Фейсбук, нито където и да е.

Да разбирам, че аз и моите приятели можем да продължим дискусиите си тук.

Панталеев, можем да дискутираме. :)
цитирай
13. milady - ... прУзяявв,то,мръкнало..нека,киффлите Работодателки, да си..наобиколят и "домашните любимци")
20.06 20:36

8. catforlife - Нека Мимо...
Мимо явно е решил да ви "убие" с мълчание, ама вие сте си утрепани по природа :)))
цитирай
14. radostinalassa - У нас мнението за гейовете е еднакво
20.06 20:40
То е записано в Конституцията. У нас има 2 пола, другите са заболяване. Не бива да разработваме постовете на автора, защото той цели точно това.






цитирай
15. pantaleev - Валдор
20.06 20:59
Поздравявам те за аргументираните коментари. Дано Мимо разбере какво си написала. Признавам, че в част от коментарите си бях груб. Давам шанс на Мимо да покаже нещо различно от Гей мъж. Топката е в неговото поле.
цитирай
16. notfun - 14/ " у вас"...
20.06 21:00


Всичкооо е фалшиво..особено,и ти,Рассо..
цитирай
17. pantaleev - Не искам да съм лош
20.06 21:03
С Юлия сключих премирие и моля да не подскочи от това което ще напиша, то касае по скоро другата дама тук- Странно е че, всички жени имали някакви отношения с Георги Гевечанов защитават Мимо Гарсия. Доста странно съвпадение!
цитирай
18. radostinalassa - Нашата Конституция не е фалшива, нито пък аз.
20.06 21:07
Църквата ни също защитава народа си, а не аномалиите.
цитирай
19. valdor1355 - Поздравявам те за аргументираните ...
20.06 21:08
pantaleev написа:
Поздравявам те за аргументираните коментари. Дано Мимо разбере какво си написала. Признавам, че в част от коментарите си бях груб. Давам шанс на Мимо да покаже нещо различно от Гей мъж. Топката е в неговото поле.

Панталеев, ще ме разбере и ще го осмисли. Мимо не е глупак, а е момче със заложби. И аз признавам, че имам коментари при него, които бяха груби и вярвам, че ще ни прости. Дори нека да остане в Блога и да пише, но така, че да не вреди на бъдещето си.
цитирай
20. saankii - :-))))))))))
20.06 21:11
извинявам се, групата на "недоволните: тук, е Вход, свободен
безплатен, също и доброволен, нали така..
двоумя се, вие...безплатно,ли сте.."утрепани"..или, ви плащат?!
както чудесно, го вмъкна и Кет!
....лека вечер..
цитирай
21. valdor1355 - прУзяявв, то, мръкнало. . нека, ...
20.06 21:12
milady написа:

прУзяявв,то,мръкнало..нека,киффлите Работодателки, да си..наобиколят и "домашните любимци")
20:36
8. catforlife - Нека Мимо...
Мимо явно е решил да ви "убие" с мълчание, ама вие сте си утрепани по природа :)))

Юлия, стига с празните ти приказки. Симпатизираш на Мимо само на думи. Ами можеш да си му баба! Дай му някакъв съвет малко повече от стандартните клишета мужду непознати хора! Не се дръж като невменяема. С нищо не му помагаш!
цитирай
22. valdor1355 - извинявам се, групата на "...
20.06 21:13
saankii написа:
извинявам се, групата на "недоволните: тук, е Вход, свободен
безплатен, също и доброволен, нали така..
двоумя се, вие...безплатно,ли сте.."утрепани"..или, ви плащат?!
както чудесно, го вмъкна и Кет!
....лека вечер..

Разбира се отново нищо по същество, само безсмислено балалайкане.
цитирай
23. valdor1355 - Мимо, още нещо бих направила, ако ...
20.06 21:18
Мимо, още нещо бих направила, ако съм на твое място. Бих върнала рожденото си име, а Мимо Гарсия да остане в "детството" ми, като компрометираното име, което хората го свързват с хомопериода. Мимо, трябва да пораснеш и да казваш ДИМИТЪР, което е много красиво име. Мимо е твърде инфантилно и несериозно за амбициите, които преследваш, в Мимо няма авторитет.
цитирай
24. pantaleev - Да!
20.06 21:19
Аз съм готов да помогна с каквото мога на това момче. Обещах да съм добър блогър и държа на думата си. Защо Юлия продължава с репликите си? Ние сме едно голямо блог семейство и не редно да се държим като незрели хора.
цитирай
25. pantaleev - Мимо, още нещо бих направила, ако ...
20.06 21:23
valdor1355 написа:
Мимо, още нещо бих направила, ако съм на твое място. Бих върнала рожденото си име, а Мимо Гарсия да остане в "детството" ми, като компрометираното име, което хората го свързват с хомопериода. Мимо, трябва да пораснеш и да казваш ДИМИТЪР, което е много красиво име. Мимо е твърде инфантилно и несериозно за амбициите, които преследваш, в Мимо няма авторитет.

Мимо се притеснява от нас. Затворил се е в себе си... Момче подаваме ти ръка за помощ и диалог. Нали си над нещата и широкоскроен? Не се плаши а дискутирай с нас.
цитирай
26. valdor1355 - Мимо, още нещо бих направила, ако ...
20.06 21:28
pantaleev написа:
valdor1355 написа:
Мимо, още нещо бих направила, ако съм на твое място. Бих върнала рожденото си име, а Мимо Гарсия да остане в "детството" ми, като компрометираното име, което хората го свързват с хомопериода. Мимо, трябва да пораснеш и да казваш ДИМИТЪР, което е много красиво име. Мимо е твърде инфантилно и несериозно за амбициите, които преследваш, в Мимо няма авторитет.

Мимо се притеснява от нас. Затворил се е в себе си... Момче подаваме ти ръка за помощ и диалог. Нали си над нещата и широкоскроен? Не се плаши а дискутирай с нас.

Панталеев, не е важно да дискутира с нас, а да направи изводите за себе си и да вземе правилните решения за своето бъдеще. Така или иначе то е само негово, а не наше и той там, съвсем сам ще срещне отговорите на сегашните си решения...
цитирай
27. pantaleev - Мимо, още нещо бих направила, ако ...
20.06 21:35
valdor1355 написа:
pantaleev написа:
[quote=valdor1355]Мимо, още нещо бих направила, ако съм на твое място. Бих върнала рожденото си име, а Мимо Гарсия да остане в "детството" ми, като компрометираното име, което хората го свързват с хомопериода. Мимо, трябва да пораснеш и да казваш ДИМИТЪР, което е много красиво име. Мимо е твърде инфантилно и несериозно за амбициите, които преследваш, в Мимо няма авторитет.

Мимо се притеснява от нас. Затворил се е в себе си... Момче подаваме ти ръка за помощ и диалог. Нали си над нещата и широкоскроен? Не се плаши а дискутирай с нас.

Панталеев, не е важно да дискутира с нас, а да направи изводите за себе си и да вземе правилните решения за своето бъдеще. Така или иначе то е само негово, а не наше и той там, съвсем сам ще срещне отговорите на сегашните си решения...
[/quote

Очаквам зряло поведение от негова страна. Дано за миг се погледне отстрани.
цитирай
28. valdor1355 - Панталеев, той е само на 23. Няма как ...
20.06 21:40
Панталеев, той е само на 23. Няма как да има реална самооценка с подкрепата на няколко възрастни хора, баби и дядовци, поне двама, от които е загубил. До сега е бил само ученик. Не е бил в обществото. А това тепърва му предстои. :)
цитирай
29. pantaleev - Панталеев, той е само на 23. Няма как ...
20.06 21:46
valdor1355 написа:
Панталеев, той е само на 23. Няма как да има реална самооценка с подкрепата на няколко възрастни хора, баби и дядовци, поне двама, от които е загубил. До сега е бил само ученик. Не е бил в обществото. А това тепърва му предстои. :)

А обществото е голямо изпитание. Не е 54 СУ в Надежда и малкият микросвят в който е живял!
цитирай
30. germantiger - валдор разбира се ГРЕШИ - на...
20.06 22:12
валдор разбира се ГРЕШИ

- наставления от позиция на "силата"/звучащи така мимогарсиа убеден съм няма да приеме

- именно това, че си различен в бъдеще щети отваря доста вратички, а няма да има само затворените споменати от валдор

- убеден съм, че именно различността те е навързала покрай кобилкина например, а кой знае още и какво друго тази ралзичност ти е проработила

- българите с времето ще станат по-малко хомофоби и постепенно ще бъдат моделирани, както са моделирани преди тях маса народи, които са били над българите в характер, сила, интелект итн/написано/казнао имагинерно защото народ няма как дабъде тъп или интелигентен, условно казано/написано
цитирай
31. germantiger - +
20.06 22:13
radostinalassa написа:
Църквата ни също защитава народа си, а не аномалиите.


тъпа путко - църквата ви никога не е защитавала народа ви в последните 75 години
цитирай
32. valdor1355 - И това, което му пишем би трябвало да ...
20.06 22:17
И това, което му пишем би трябвало да му го кажат родителите, но Мимо сам пише, че те имат своите партньори. Вероятно потънали в личните си битовизми, оставили го под надзора на баби и дядовци, пропускат да го предупредят за най- важното в живота- личностното израстване. Да си позволят да признават, че са гейове могат хора, които са икономически независими- певци, актьори, собственици на световни, модни марки. Но, ако едно момче със скромен произход го признае, няма да бъде "гей", а "чист педераст", както се казва във вица и е обречен на посредствен живот. :)
цитирай
33. germantiger - валдор естествено греши и в още/ВЕРОЯТНО
20.06 22:20
- възрастната жена и младата жена на един фотос са наясно с ориентацията на мимогарсия и това поне аз"чета"в очите им

- младата жена естствено не му е приятелка в смисъл на партньорка, това личи очевадно

- РАЗБИРА СЕ,МИМО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ ЗАРАДИ НЯКАКВИ ЛАФОВЕ И КОМЕНТАРИ В БЛОГ, а ако нещо промени то няма да го декларира тук пред тези от нас които сме "срали" вблога му

предполагам, че валдор 50 на 50 си в роля и честна, защшото коментарите ти са като за детски учебник - излишна леващина с менторски "тон" камуфлиран зад подадена ръка

още по-наивно да не кажа глупаво е да се търси и очаква промяна от пожеланата от теб валдор - ти сериозно ли
цитирай
34. valdor1355 - валдор разбира се ГРЕШИ - на...
20.06 22:21
germantiger написа:
валдор разбира се ГРЕШИ

- наставления от позиция на "силата"/звучащи така мимогарсиа убеден съм няма да приеме

- именно това, че си различен в бъдеще щети отваря доста вратички, а няма да има само затворените споменати от валдор

- убеден съм, че именно различността те е навързала покрай кобилкина например, а кой знае още и какво друго тази ралзичност ти е проработила

- българите с времето ще станат по-малко хомофоби и постепенно ще бъдат моделирани, както са моделирани преди тях маса народи, които са били над българите в характер, сила, интелект итн/написано/казнао имагинерно защото народ няма как дабъде тъп или интелигентен, условно казано/написано

Любов моя, ами ти не можеш да имаш това толкова категорично мнение, при положение, че нямаш никакъв социален живот и не ти се налага нито да правиш кариера, нито да се бориш за нещо в живота, нито да си работодател. Твоето е предположение.
цитирай
35. germantiger - а не ве
20.06 22:24
с две думи - лигавене вкоментари

пантелеев си търси реакция от мимо и се продължава да се ташачи, просто по-рафинирано

валдор предполагам прави същото, защото претенцията за помощако е искрена е... не си пораснала в разпознаването на хората - не се обиждай валдор - честен съм - много детски ги редиш тия написаните от теб
цитирай
36. germantiger - радвам се, чесъм ти любов, обожа...
20.06 22:25
радвам се, чесъм ти любов, обожаемия явно е само тъпкач и не ти стига :)

имал съм социален живот и опит колкот ти едва ли ще добиеш в този живот
цитирай
37. valdor1355 - - възрастната жена и младата жена на ...
20.06 22:26
germantiger написа:
- възрастната жена и младата жена на един фотос са наясно с ориентацията на мимогарсия и това поне аз"чета"в очите им

- младата жена естствено не му е приятелка в смисъл на партньорка, това личи очевадно

- РАЗБИРА СЕ,МИМО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ ЗАРАДИ НЯКАКВИ ЛАФОВЕ И КОМЕНТАРИ В БЛОГ, а ако нещо промени то няма да го декларира тук пред тези от нас които сме "срали" вблога му

предполагам, че валдор 50 на 50 си в роля и честна, защшото коментарите ти са като за детски учебник - излишна леващина с менторски "тон" камуфлиран зад подадена ръка

още по-наивно да не кажа глупаво е да се търси и очаква промяна от пожеланата от теб валдор - ти сериозно ли

Ако иска да се промени. :) Всеки има право да разбие живота си, както намери за добре. Не е мой син, не ми е брат, не ми е гадже. Просто бях пределно откровена към него, давайки му шанс да получи информация как стоят нещата в МОЯ СВЯТ. Който е добър и успешен свят, далече от посредствеността на разни средна ръка хора.

цитирай
38. valdor1355 - радвам се, чесъм ти любов, обожа...
20.06 22:27
germantiger написа:
радвам се, чесъм ти любов, обожаемия явно е само тъпкач и не ти стига :)

имал съм социален живот и опит колкот ти едва ли ще добиеш в този живот

Ооо! Ти си блоговата ми любов. :)))) А тя не пита, дори и да си имам всичко, нали знаеш. :))))))))
цитирай
39. germantiger - аз кариерата съм я направил в моето ...
20.06 22:27
аз кариерата съм я направил в моето поприще явно поне 10 години преди теб, а ти още има да градиш в твоето

не бъркай социален живот с познаване на хората

има леваци които цжял живот така и не научават на какви хора попадат

а про по икономисти и финансисти са едни от бележитите леваци в това

виж дипломатите са нещо друго - те саниво
цитирай
40. germantiger - съжаляавам валдор - несподелена ...
20.06 22:29
съжаляавам валдор - несподелена любов

ами сорри - отхвърлена си :)

нали си знаеш :) :) :)

цитирай
41. germantiger - ...
20.06 22:30
още нещо имаш ли да ми кажеш :) ?

прочети си глупостиоте в коментари

би трябвало дасхващаш, че си като ученичка в тия човешки отношения
цитирай
42. germantiger - :)
20.06 22:33
понеже не се сещаш и не забелязваш валдор ще ти помогнаседин пример

писала си му да си махне снимките зщаото следгодини това щяло да му попречи

като има деца или професия след колко 10,20 години

ТИ СЕРИОЗНО ЛИ МИСЛИШ, ЧЕ НЯКОЙ ЩЕ МУ ЧЕТЕ ТОЯ, МОЯ ИЛИ ТВОЯ БЛОГ СЛЕД 20 ГОДИНИ

хаха
цитирай
43. germantiger - Ако иска да се промени. :) Всеки има ...
20.06 22:35
Ако иска да се промени. :) Всеки има право да разбие живота си, както намери за добре. Не е мой син, не ми е брат, не ми е гадже. Просто бях пределно откровена към него, давайки му шанс да получи информация как стоят нещата в МОЯ СВЯТ. Който е добър и успешен свят, далече от посредствеността на разни средна ръка хора.

...

ами като не ти е брат, гадже или братчед какво се вреш моме, че и съвети му даваш

в твоя свят пишеш

ЧЕ КАКВО ГО ЕБЕ НЕГО ТВОЯ СВЯТ

мислишче всички трябва даимат твоя живот

и какво му е спецжиалното на твоя свят

обожаемия е с две пишки или ти с три ?!

ти сериозно ли хаха

той пет пари не дава затвоя свят

аз също

за специална ли се имаш - за хората около теб и за себе си си такава

но за него, за мен, за комшията коя си и каква си ?!

ама ти хич не се усещаш, че и ти личи како олекваш :)
цитирай
44. valdor1355 - съжаляавам валдор - несподелена ...
20.06 22:36
germantiger написа:
съжаляавам валдор - несподелена любов

ами сорри - отхвърлена си :)

нали си знаеш :) :) :)


Е, какво да се прави- ще го преживея. :)))))))
А ти вместо да се заяждаш с мен, напиши на момчето твоето мнение. Обърни се в коментар до него, а не до мен. Напиши му нещо като "Браво, отстоявай себе си, мъжки! Само така!" Или пък му напиши "Мимо, изобщо не ми пука, че си педераст, но и аз като Юлия се намирам на приказки под този постинг." :))
цитирай
45. valdor1355 - Ако иска да се промени. :) Всеки има ...
20.06 22:38
germantiger написа:
Ако иска да се промени. :) Всеки има право да разбие живота си, както намери за добре. Не е мой син, не ми е брат, не ми е гадже. Просто бях пределно откровена към него, давайки му шанс да получи информация как стоят нещата в МОЯ СВЯТ. Който е добър и успешен свят, далече от посредствеността на разни средна ръка хора.

...

ами като не ти е брат, гадже или братчед какво се вреш моме, че и съвети му даваш

в твоя свят пишеш

ЧЕ КАКВО ГО ЕБЕ НЕГО ТВОЯ СВЯТ

мислишче всички трябва даимат твоя живот

и какво му е спецжиалното на твоя свят

обожаемия е с две пишки или ти с три ?!

ти сериозно ли хаха

той пет пари не дава затвоя свят

аз също

за специална ли се имаш - за хората около теб и за себе си си такава

но за него, за мен, за комшията коя си и каква си ?!

ама ти хич не се усещаш, че и ти личи како олекваш :)

Той е съблогър. Пуска интересни теми, коментирам. Това е смисълът на Блог платформата.... Не знаеш ли? ;)
цитирай
46. puk10 - В Блог бг има само двама доносници. ...
20.06 22:39
В Блог бг има само двама доносници. Пачата Юла и Кашкавало. За другите докладването е под достойнството им.
А Мимо иска да бъде известен.
цитирай
47. germantiger - лека вечер
20.06 22:42
аз съм го написал под онзипостинг

той си е педал и ми е през хуя

вашата дружинка също ми е през хуя

и що трябва да му пишакаквото и да е

за мен някой педал трябва да ми е важен

а мислиш ли,четой очаква оценка моя и за него тя значи нещо

ти на другарски съд ли си валдор

БУДНОТО УХО НА ПАРТИЯТА ЛИ СИ

лапе... в отношенията между хората си лапе - поне в тия неща

в преговори и с подчинени или шефове - там си нива над мен убеден съм

НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ С ТЕБ, ПРОСТО БЯХ ЧЕСТЕН,но с груб "тон" за което търпя критика към теб

не би трябвало дасъм такъв точно към теб - да
цитирай
48. valdor1355 - В Блог бг има само двама доносници. ...
20.06 22:43
puk10 написа:
В Блог бг има само двама доносници. Пачата Юла и Кашкавало. За другите докладването е под достойнството им.
А Мимо иска да бъде известен.

:))))))))))) Пуки, от Блог бг много хора са се прославили и са стигнали до тавана на известността. Блогът е една малка платформа, в които си пишем "няколко" човека. И нито Мимо, нито някой друг, ще стане известен на щироката аудитория. :))
Поздрави. :)
цитирай
49. puk10 - Вземам си думите обратно
20.06 22:43
Трима са, пачата Юла, Кашкавало и Педало.

Последни 20 регистрирани посетителя
17:14 - blogbg
17:06 - mimogarcia
цитирай
50. valdor1355 - аз съм го написал под онзипостин...
20.06 22:45
germantiger написа:
аз съм го написал под онзипостинг

той си е педал и ми е през хуя

вашата дружинка също ми е през хуя

и що трябва да му пишакаквото и да е

за мен някой педал трябва да ми е важен

а мислиш ли,четой очаква оценка моя и за него тя значи нещо

ти на другарски съд ли си валдор

БУДНОТО УХО НА ПАРТИЯТА ЛИ СИ

лапе... в отношенията между хората си лапе - поне в тия неща

в преговори и с подчинени или шефове - там си нива над мен убеден съм

НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ С ТЕБ, ПРОСТО БЯХ ЧЕСТЕН,но с груб "тон" за което търпя критика към теб

не би трябвало дасъм такъв точно към теб - да

Не съжалявай за тона ти. :) Ти си блоговата ми любов, но не си Обожаемият, за да ми пука. Споко. :))))))
цитирай
51. germantiger - финално
20.06 22:47
Той е съблогър. Пуска интересни теми, коментирам. Това е смисълът на Блог платформата.... Не знаеш ли? ;)

...

ученичка и добро дете и добро момиче

читанката пред теб- така звучи написаното погоре от теб :)

айде лека нощ наистина - прощавай ако съм те засегнал - аз те харесвам завинаги :)

ПУК Е ПРАВ - МИМОПЕДАЛА ИСКА ДА Е ПОПУЛЯРЕН, но много непедали желаят същото - не е първия млад лигльо и КАКТО ТИ СИ ПИСАЛА за глупостите в младостта - всички сме гиправили - за това беше 100% права, другото беше като лелка или другарка учителка

...

на мимо не подавай фалшиво или наивно ръка

еби го в гъза казано "образно",тегли му майна

или му се извини - последното няма да направиш, защото не виждаш защо да го правиш

а и на педал точно ти няма да се извиниш

така-че:

аз излизам и имаш два избора пред себе си

1- спираш с глупостите тук да се правиш на разумна, зряла и помагаща което е клоунада

2 - продължаваш да се ташачиш както например панталеев го прави

чао сладур
цитирай
52. puk10 - Панто, а ти оня булдог Гробаря ли си? ...
20.06 22:49
Панто, а ти оня булдог Гробаря ли си? Същият неграмотник. За един приятел питам, че ти беше хвърлил око.
цитирай
53. germantiger - разбира се, чети пука за мен :) ...
20.06 22:49
разбира се, чети пука за мен :)

знаем си го и двамата не от днес ;)

а и обожаемия едва ли е получавла мотивационни писма каквито аз имам щастието да помня

така-че на двамата ни пука един за друг, просто на теб повече за мен,а на мен по-малко

И ЗА ТОВА СЪМ В ПОСИЛНАТА ПОЗИЦИЯ,което пак си го знаем де ;)

целувам те сладур,чао
цитирай
54. valdor1355 - Чао, ГТ. :-* :)) И от мен на всички ...
20.06 22:50
Чао, ГТ. :-* :))
И от мен на всички колеги- блогъри, приятна вечер. :)
цитирай
55. catforlife - Убийството на Михаил Стоянов е ...
20.06 23:13
Убийството на Михаил Стоянов е извършено на 30 септември 2008 г. в Борисовата градина в София.
Пред разследващите задържаните заявяват, че са участвали в група от петима, която е „прочиствала“ парка от гей мъже. Разследващите получават данни за поне още десет нападения, по които се търсят доказателства. По-късно пред медиите майката на Михаил, Христина Стоянова, посочва, че не знае дали синът е бил със сигурност гей или не...
Според версията на прокуратурата на алея в Борисовата градина се засича с група от няколко момчета, в която са Радослав Кирчев с прякор Рацата (по това време на 17 г.) и Александър Георгиев с прякор Джи. При разминаването единият се нахвърля върху него и почва да го удря по лицето, главата и гърдите. Друг го хваща с ръце за лицето и го притиска. В мелето внезапно се чува прищракване — от счупване на подезичната кост. Върху Стоянов е нанесен тежък побой — ритат го, душат го, скачат върху него. Студентът не оказва съпротива, една си поема дъх, припада. Биячите го зарязват на алеята срещу спирката на „Ропотамо“. Преди да изчезнат Георгиев го обръща и пребърква джобовете на панталона му. Задига телефон „Нокия“, който по-късно го издава.

Кажете ми сега това не ви ли притеснява?
Защото това му се вика престъпление от омраза. Нормално ли е да убият детето ти - защото прилича на гей?! Утре може да убият дъщеря ми, защото е с къса коса или синът ми, защото е с дълга.
НОРМАЛНО ЛИ Е?
Моля Ви не дрънкайте глупости, а вземете се образовайте вече, че това не е болест и спрете да ги лекувате-смехотворно е просто или... а да вие знаете повече от СЗО?!
Защо смятате, че някой трябва да се самоопределя спрямо някакви чужди очаквания?
Има много случаи, в който хора живеят спрямо това, което им казват, че е правилно-и като направят семейство и деца-решават, че са други?
Честно ли е това спрямо другия партньор?
Коментарите ви в предния постинг бяха меко казано отвратителни...
Много ви здраве...
17 Pantaleev
Тоя па?!
цитирай
56. catforlife - https://youtu.be/IeMvUlxXyz8
20.06 23:27
В продължение на това, че може някой да те убие, защото си с къса или дълга коса, може да го направи, защото си с рижава. Видеото не е за хора със слаби нерви и съдържа насилие-дано имате капацитета да схванете...
цитирай
57. valdor1355 - Да, Кат, примерът ти е брутален и е ...
20.06 23:59
Да, Кат, примерът ти е брутален и е крайна изява на хомофобия. Твоя пример, обаче е в подкрепа на онова, което писах по- нагоре, че в България сме хомофоби. Не всички сме до там агресивни, но сме хомофоби. Вкоренено ни е. Убито е момче, "което е приличало на гей". Което значи, че да се заяви открито различна от стандартната сексуалност, води до още по- голям риск. И за това би било разумно Мимо да не я афишира публично. Ти имаш деца. Какво би го посъветвала, ако е твой син? Не говоря за коментари- призиви да сме толерантни към тях, а съвет към него, самият?
Да, коментарите ни бяха груби, но това беше спонтанна реакция. Мимо ще ни извини.
цитирай
58. valdor1355 - А за това, че след като се ожени и се ...
21.06 00:03
А за това, че след като се ожени и се осъзнае, един такъв човек ще нарани партньора си... Ами то и хетеро двойките се нараняват и разделят по толкова други причини. Изоставеният партньор ще го преживее. Болката няма да е по- силна от при хетеро връзка. ;)
цитирай
59. catforlife - Валдор,
21.06 08:57
Какво да кажа? Разговорът се свежда до абсурд!
Никой не ви кара да харесвате или приемате нещо.И защо някой трябва да полага особени усилия за да се крие от вас? Кои сте вие, че да искате да изтриете някой от лицето на света, защото не се вписва във вашия Свят на нормалност. С какво толкова сте по-значими? Те работят, плащат данъци и имат същите задължения и отговорности, като нас. Това да не наемеш някой на работа, независимо, че би ти донесъл конкурентно предимство, само защото е гей е инфантилно. Много от тях имат изключителен интелект и мислене, което е творческо и креативно, но повечето от тях не са в България-за голямо съжаление. Дърпат други държави напред, защото в нашата ги мразим и убиваме. Като добавим и морализаторската жестокост на религиозните-положението става непоносимо. И аз това бих посъветвала моето дете-да се изнесе от тук с 200. Между другото, студентът Михаил Стоянов е следвал медицина и е бил отличник. Ако беше жив със сигурност до сега да е спасил поне няколко живота. Или и това не е важно?! Всички сме възрастни и носим отговорност за думите и действията си. И наистина не разбирам, защо наблягате толкова на секса... не ви ли идва на акъла, че както при хетеро двойките, така и при хомо двойките не става въпрос само за секс.
Имаме си доста по-големи проблеми от хомосексуалните и не е лошо да влагахме тая енергия за да разрешим тях, а не да се делим и мразим...
цитирай
60. pantaleev - Панто, а ти оня булдог Гробаря ли си? ...
21.06 09:29
puk10 написа:
Панто, а ти оня булдог Гробаря ли си? Същият неграмотник. За един приятел питам, че ти беше хвърлил око.


Пълни глупости! Това са версиите на Гина. Нито съм Гробаря, нито Марчето, а както се разбра по лош повод не съм и рустам.
цитирай
61. pantaleev - Опорни точки
21.06 09:35
Никой от нас не е писал че подкрепя убийството на Михаил Стоянов или на когото и да е!! Съжалявам много за този младеж, но неговата смърт се използва като опорна точка от ЛГБТ движениието.
А смятате ли за нормално докладването и триете на фейсбук профили. Не знам дали сте запознати, че от два дни се води черна кампания и акт на омразата спрямо Милена Славова за изразено мнение в фейсбук, че не харесва хомосексуални. Ами яко някой крайно обиден от нейното мнение краен хомосексуалист недай си боже утре застреля Милена Славова какво ще кажем?!? Ами организаторът на прайда в Бурас Руси Милев който наръга брат си?!? Следва ли да обобщим цялата група хомосексуалисти в България като убийци например?!? Защото се внушава, че едва ли не аз и и блогърката Валдор, както и всеки един гражданин на тази страна не харесващ и не приемащ хомосексуални е като убиеца на Стоянов, или поне оправдаващ го!
цитирай
62. valdor1355 - Какво да кажа? Разговорът се свежда ...
21.06 10:05
catforlife написа:
Какво да кажа? Разговорът се свежда до абсурд!
Никой не ви кара да харесвате или приемате нещо.И защо някой трябва да полага особени усилия за да се крие от вас? Кои сте вие, че да искате да изтриете някой от лицето на света, защото не се вписва във вашия Свят на нормалност. С какво толкова сте по-значими? Те работят, плащат данъци и имат същите задължения и отговорности, като нас. Това да не наемеш някой на работа, независимо, че би ти донесъл конкурентно предимство, само защото е гей е инфантилно. Много от тях имат изключителен интелект и мислене, което е творческо и креативно, но повечето от тях не са в България-за голямо съжаление. Дърпат други държави напред, защото в нашата ги мразим и убиваме. Като добавим и морализаторската жестокост на религиозните-положението става непоносимо. И аз това бих посъветвала моето дете-да се изнесе от тук с 200. Между другото, студентът Михаил Стоянов е следвал медицина и е бил отличник. Ако беше жив със сигурност до сега да е спасил поне няколко живота. Или и това не е важно?! Всички сме възрастни и носим отговорност за думите и действията си. И наистина не разбирам, защо наблягате толкова на секса... не ви ли идва на акъла, че както при хетеро двойките, така и при хомо двойките не става въпрос само за секс.
Имаме си доста по-големи проблеми от хомосексуалните и не е лошо да влагахме тая енергия за да разрешим тях, а не да се делим и мразим...

Кат, това нашето е най- обикновена фобия, както всички останали. И тя е твърде разпространена като фобията от плъхове например, тъй като разнасят болести. Не може да се съди обществото, че не обича плъховете, които са причинили тежки епидемии през вековете и са обезлюдили две трети от Европа. С гейовете е аналогично. Не е инфантилно да няма гейове сред служителите в частни компании. И веднага ще ти дам пример. Ще дойде моя клиент или пък колега и ще си каже "Тази не може да плаща на нормален човек и от отчаяние е назначила социално неравностоен. Виж, държав
цитирай
63. valeska - ...
21.06 10:08
Хората се плашат от различното, затова и не искат да го приемат. Когато си различен, без значение от пол, раса, сексуални наклонности и др., ти би искал хората около теб да те разбират и да се държат като с равен. Гордостта и борбата за надмощие, и доказване на повечето от нас, ни пречи да видим истината, която в повечето случаи се усеща, вижда и разбира твърде късно.
цитирай
64. valdor1355 - Виж, държавните институции, ба...
21.06 10:13
Виж, държавните институции, банкови клонове, офиси на оператори могат да си позволят да се излагат. Един мой колега ще ме разбере, че съм го приела, само защото е кандидатствал, но клиент не.
Впрочем прочетох коментара на Панталеев за Милена. Милена е мой клиент. Смяташ ли, че ще рискувам да изгубя рок- примата на България, като се изложа с такъв служител.
Казваш, че са много умни.... И ние сме много умни. Преувеличен е техният интелект заради няколкото публични гея от световна величина. И да, въпросът опира до секса, иначе щяха да бъдат приятели, каквито са мъжете, които познавам.
Другата причина, поради която не бих оставила гей да работи дълго е, че не бих изпитвала търпението на мъжете, които работят при мен, нито искам да им причинявам неудобството някой да ги гледа като потенциален партньор и да ги обижда с това.
цитирай
65. valdor1355 - Хората се плашат от различното, ...
21.06 10:21
valeska написа:
Хората се плашат от различното, затова и не искат да го приемат. Когато си различен, без значение от пол, раса, сексуални наклонности и др., ти би искал хората около теб да те разбират и да се държат като с равен. Гордостта и борбата за надмощие, и доказване на повечето от нас, ни пречи да видим истината, която в повечето случаи се усеща, вижда и разбира твърде късно.

Валеска, човечеството поне едно хилядолетие заклеймява и преследва хомосексуалните. Хитлер директно ги е изтребвал, но хайде той в най- голям процент е с престъпления срещу човечеството и дори и положителните примери са заклеймени. Какво да им разбираме на различните? В демократичните страни има китайски, пакистански... квартали, а в Америка местното население, индианците са ограничени в резервати. И пак ще кажа- ние българите ли да сме по- демократи от демократите? Америка е символ на демокрацията, но "малцинствата" са и в гета и резервати.... Не може да ни упреквате, че не ги искаме между нас.

цитирай
66. catforlife - Валдор,
21.06 12:26
Нямам нищо против вас - лично и персонално, нито пък познавам Мимо. Всички, които ме познават, знаят, че съм обрана и културна и по-никъкъв начин не мога да се съглася, че съм: неравностойна човешка личност,
не смятам,
че блогът ми е кочина,
че социалният ми живот е кочина,
нито съм човек без позиция.
Това беше внушението, което ти Валдор се опита да направиш спрямо хората, които имат различна позиция от вашата.
Пределно ми е ясно, че сте мнозинство, както и цялата ненавист и неодобрение, което ще получа по повод на позицията ми, но аз съм това, което съм. За мен е ценност да направя/кажа това, което мисля, без значение от обстоятелствата, последствията или личният ми комфорт.
Това за положителния пример на Хитлер, който е заклеймен, за горенето на клади и т. н и за сравняването на човек и плъх ще приема за някъкъв вид хипербола от твоя страна, защото не мога и не искам да мисля, че го казваш сериозно.
Апелирам въпреки очевидната Ви невъзможност да разберете (и не го искам от вас) да си мерим приказките, да не насаждаме омраза, която и без това е достатъчно много.
цитирай
67. vmir - 66. catforlife,
21.06 12:48
catforlife написа:
За мен е ценност да направя/кажа това, което мисля, без значение от обстоятелствата, последствията или личният ми комфорт.


Бях се отчаял, че подобно убеждение е превърнато в претенция за простаците. За съжаление, малцина имат силата да го прилагат коректно. А това е изключително полезно за обществото. Ако един гей се прави на традиционалист, това може да създаде доста смут или тревоги в околните. Какво да си мислят, когато виждат да общува с мъже повече от останалите - че въртят някакви далавери или престъпни начинания. И защо трябва да го мразят ако не се прави на мачо, след като признанието му би им спестило притесненията??? Да не говорим, че наличието на гейове намалява мъжката конкуренция за дамите. Интерпретирано на пазарен език - защо да преследваш онзи, който ти предоставя собствения си дял от пазара умножен по две (нали и партньорът му освобождава една дама в повече). Изглежда ми не само злобно, но и тъпо.
цитирай
68. pantaleev - catforlife
21.06 13:38
Г-жо или госпожице, и аз нямам нищо против вас. Даже една дума не сме си размeнили до сега с вас! Вие първа започнахте с репликите!!! Извинявам се за споменаването на персони които не са в тази дискусия и намеците от моя страна за минали събития и странични лични отношения :))
цитирай
69. blackpredator - малиййй,
21.06 14:51
къф съм Буриданов котарак
между двете котки...;)

някакси, момичета, обсъждате вашите позиции,
базирани на дадена част от общественото Аз

моето мнение не се базира на "ко мислят другите"
моето мнение се базира на поведението на субектите на спора
както вече писах, не съдя мутациите, осъждам парадирането им
ама не става, дали или в прайда, или в блога, да натресеш
пъпчивия си задник, с претенцията #Me too..
ами не си бе!
оставаш си пъпчив нахален задник!

два милиграма маса, във везната на Валдор..
цитирай
70. bager - mimogarcia
21.06 14:52
Не е възпитано да мълчите когато на ваша територия се води нещо като битка. Пак да попитам - Що за жалка нищожна личност сте?!? Твърдите, че не сте се оплаквали от потребител pantaleev? Тогава защо той бе подложен на жестока репресия за изразената си позиция? Аз съм свидетел как негови публикации бяха трити а той силно демонизиран.
С неуважение:
Любомил
Оператор на земекопна машина Volvo

цитирай
71. radostinalassa - 46. puk10
21.06 15:05
В грешка си , Пуклъо. И аз докладвах, няколко пъти Коко, който зачезна от блога, но не ми обърнаха внимание. Казаха само, че ще говорят с него, като че ли можеш да говориш с идиоти.



цитирай
72. pantaleev - На Мимо наистина му вадим думите с ...
21.06 15:17
На Мимо наистина му вадим думите с ченгел! Но вижте какво открих в другият му блог. Тук не взема отношения, но там е много активен :

Как описвам себе си
Posted on юни 20, 2021 by Мимо Гарсия
В новия дизайн на www.mimo има поле за автора, та днес сколасах да измисля няколко реда:

Позволете ми да перифразирам народната мъдрост „Кучетата си лаят, керванът си върви“ по следния начин: „Активните граждани се възмущават, положението си е все същото“. Макар да обичам да пиша, не съм наивник. Осъзнавам, че нищо, ама нищичко не се променя с думи или с приказки. Най-много да се задействат уж институциите или пък гражданите да изкажат лицемерна позиция, да направят демонстрация за ден-два и дотам…. Но пък не може да се предадем, напълно да вдигнем ръце, нали? Та Мимо Гарсия, моя милост, бих представил така: глупак, който отказва да проумее, че не ще доживее промяна в мисленето на обществото. Всичко, с което съм се занимавал през годините ми е носило загуба – и финансова, и като образ. Няма как да е друго, когато не си конформист. Та съм си пълен загубеняк. Но пък спя добре.
цитирай
73. vmir - 72. pantaleev, Не виждам да е казало нещо лошо момчето, напротив -
21.06 20:07
Очаква най-лошото, за да е щастлив с по-малко лошото - мъдро. Обявявя се за загубеняк и глупав, за да запази възможности да поумнее и да стане по-успешен. Да не би да вярваш, че който се прави на умник, може да стане по-умен? Щастливото пребиваване в измислени реалности е доста кратко.
цитирай
74. pantaleev - Очаква най-лошото, за да е щастлив с ...
21.06 20:57
анонимен написа:
Очаква най-лошото, за да е щастлив с по-малко лошото - мъдро. Обявявя се за загубеняк и глупав, за да запази възможности да поумнее и да стане по-успешен. Да не би да вярваш, че който се прави на умник, може да стане по-умен? Щастливото пребиваване в измислени реалности е доста кратко.

Вмире, не съм казал, че е написал нещо лошо. Така да се бе държал вместо да пише откровения, че е девствен и провокацията със снимката на тоалетната чиния. Наистина да се замисля по често и по малко провокации.
цитирай
75. catforlife - . . .
21.06 22:01
vmir написа:

... наличието на гейове намалява мъжката конкуренция за дамите. Интерпретирано на пазарен език - защо да преследваш онзи, който ти предоставя собствения си дял от пазара умножен по две (нали и партньорът му освобождава една дама в повече). Изглежда ми не само злобно, но и тъпо.

Гениално заключение :)

*68*

Pantaleev,
Госпожа, госпожица, може и без официалности, пък и в днешно време изобщо не е сигурно кой какво има в гащите.... ахахаха:)))))
Да си призная не подозирах, че човек може да се фокусира върху такива неща, като причинно следствените връзки между личните отношения и хомосексуалността. Хората просто не спират да ме изненадват със своята наблюдателност. Разбира се, ако бях някоя мнителна особа, веднага щях да си помисля, че това е някаква жалка провокация, но за щастие аз не съм такава и не бих допуснала такова нещо...
А сега без ирония: Благодаря за поднесените извинения. Приемат се!

*69*

:)))
Ама Блекииии,
Не е честно. Те са повече и са зли,
Сложи един милграм и в моята везна за мотивация-подкрепи ме с малко милостиня в тая неравностойна битка. Хахахах ;)
цитирай
76. valdor1355 - Здравей, Кат. :)Вероятно не си ...
21.06 22:21
Здравей, Кат. :)
Вероятно не си забелязала, че имам много малко любими блогове и това не е случайно. Има още 2- 3, които е чиста формалност да добавя. Но твоят блог Е в моите любими. Това ще рече, че няма как да съм визирала теб за блоговете- кочини. Не, не съм нито внушавал, нито вменявала, че конкретно ТИ си .... И ако питаш за кого иде реч, ставаше въпрос за моята голяма приятелка Джули.
В това, че сме на различни позиции по този въпрос, за мен няма никакво значение. Ние дискутираме. И не, няма да ми станеш неудобна, защото си изказала мнението си. :) Виж, Кат, тук, не знам дали си забелязала абсолютно всички сме фанатични и непримирими идеалисти за едно или друго, но най- често за противоположни неща.
Което персонално на мен не ми пречи да общувам с хората. :)
Не съм казала, че човек е плъх, а че фобията към различните по мащаб е равна на тази към плъховете. :)
Ние не насаждаме омраза. Е, може би първоначално реагирахме твърде спонтанно към Мимо, но смятам, че той е предвидил, че ще има и такива реакции. :)
И в тона на дискусията ще дам друг пример, за да направя опит да разберете защо съм на това становище съм тях.
Представи си, че аз съм нимфоманка. Години наред събирам във ФБ такива като мен и започнем всяка година да си правим прайд. Да веем знамена и плакати за повече права, уважение и ценностите ни да бъдат приемани. За това ще се тръби в медиите дни преди и след събитието. Малките деца ще зърнат по новините как например 1500 жени са се накичили с вибратори като коледни елхи, за да изразят себе си и ще попитат родителите си какви са тези. В името на добрия тон, бащите им ще кажат, че това са едни нормални жени, едни от нас, които обичат да имат по много мъже, но са заклеймени като курви, което е много обидно за тях и трябва да ги подкрепим, за да имат много мъже.... Как ще бъде скандализирано обществото, Кат? Точно по същия начин като с гей шествията. Какво ще си мислят мъжете и съпругите им? Ще си мислят целия диапазон от чувства, от това, че нарушават добрите нрави и традиции, до това, че излизат, за да ловуват каквото им трябва. Иначе защо ще им е тази показност.
Или представете си, че аз да си качвам лични снимки и да пиша, че съм нимфоманка в Блога.... за какво да го правя- заради личните дневници ли? Какво ще мислят и какво ще коментират блогърите и блогърките за мен? Ще казват Не, това не е болест, СЗИ написа наскоро, че вече не е в списъка с болестите, защото трябва да сме демократични.... Всичкото това разваля добрите нрави и за това не трябва да е показно. Интимният живот за това е интимен, за да остане скрит. Какво- някое девойче гледа шествието на измисления ми пример с нимфоманките или чете мен тук и решава, че и тя е нимфоманка и тръгва като отвързана кучка.... Ето това е заразата на нестандартните сексуални нужди. И
не, те не са просто хора, защото просто хората изразяват себе си със способностите си пеене, рисуване, писане, фитнес, майсторят нещо- дърворезби, благотворителност, строят, изобщо хобита колкото щеш... А те афишират секса. Което означава, че това е центъра на събитието, а не човешкото в тях. Или всички трябва да уважим недъга им и проявата на лош вкус да ни натрапват предпочитанията си?! Ами хайде да подкрепим и педофилите, зоофилите и копрофилите, да им организираме прайдове и да ги аплодираме! Гледах някаква по нешънъл джеографик(?), която се възбужда от Айфеловата кула, ходи, отърква се в нея и стига до оргазми. Не може да се възбуди от нещо друго и не може да я задоволи нищо друго. Ами хайде да открием и нашите различни, които осъществяват интимни актове с керемиди, релси на влакове, кравешка тор.... и да пропагандираме историите им, за да ги обичат и да им съчувства цялото общество!.... И защо онази с Айфеловата кула да е странна?- ами не е странна, нищо и няма на жената и не е болна! :-о Само е толкова различна, че е чиста патология, но иначе нищо и няма! :-о.....
Няма начин да не съм за традициите, защото те са такива от правилност. Вярвам в добрия морал на предците си. И това, което са правили те, ще правя и аз. Наистина в друго време, но има ценности дълговечни. :)
цитирай
77. valdor1355 - къф съм Буриданов котарак между ...
21.06 22:28
blackpredator написа:
къф съм Буриданов котарак
между двете котки...;)

някакси, момичета, обсъждате вашите позиции,
базирани на дадена част от общественото Аз

моето мнение не се базира на "ко мислят другите"
моето мнение се базира на поведението на субектите на спора
както вече писах, не съдя мутациите, осъждам парадирането им
ама не става, дали или в прайда, или в блога, да натресеш
пъпчивия си задник, с претенцията #Me too..
ами не си бе!
оставаш си пъпчив нахален задник!

два милиграма маса, във везната на Валдор..


Блеки, ние с Кат те обичаме, без значение на какво мнение си. :-* :)
Два грама преднина не е особено много. Аз разбирам, че подбудите на Кат са от чисто благородство. И двете сме силно, емоционално ангажирани по темата. Просто виждаме различни опасности и последици..... Не знам как биха се синтезирали тези две противоположни гледни точки, но не може да няма начин. :)
цитирай
78. pantaleev - Catforlife
21.06 22:28
Хехеее ти ще се окажеш пекана както казват по Смолянско:) Аз съм си хапливо тролче, но както вече писах с половината от опонентите си тук нявга сме големи друшки днес. Ще се повторя и тук- Хубавото на появата на Мимо, е че върна живеца в този сайт и излязохме от балоните и лагерите тук. Ако преди месеци някой ми бе казал, че ще водя спокоен разговор с Вмир, и че с Тигъра ще се сдобрим щях да се смея с сълзи на очи. Но туй то живот :))
цитирай
79. valdor1355 - Кат, Блеки мисля, че няма да ми се ...
21.06 22:30
Кат, Блеки мисля, че няма да ми се разсърди, ако ти подаря един грам от онези двата и с теб изравним везната. :)))))) Блеки е един много мъдър и обичан Котарак. :-* :))
цитирай
80. valdor1355 - Панталеев, кучетата, които Мимо ...
21.06 22:31
Панталеев,
кучетата, които Мимо визира, според мен е той, самият. Т.е: осъзнава, че светът няма да се промени според неговите представи и е напълно прав.
По въпроса с конформистите е много незрял, за да разбере, че и той е такъв. Аз лично не се срамувам да заявя, че това е едно мое много добро качество, което ценя и в хората. Ако хората не се бяхме приспособявали към нещата, които не ни харесват, докато стигнем до онези, към които се стремим, човечеството нямаше да оцелее. Идеализмът е най- ценното нещо в хората и всеки дърпа светът да изглежда така, че да му е удобен. Е, моят свят ми е много удобен, но той с мислите си сам признава, че неговият не му е. Което какво значи?- значи, че някъде в действията си греши, щом не изпитва комфорт и удовлетворение. :)
П.п: За мен не е важно Мимо да влезе в дискусията с мнение. Първо няма да му стигне красноречието да ме убеди, че публично трябва да демонстрира хомоориентацията си. И второ по- добре да си мълчи, да си ближе раните, които "обществото" му е нанесло (нямам предвид Блог бг) и да осмисли къде бърка. Може пък да измисли начин, в който да получи удовлетворение от собствения си живот. Хората приемат неща и изяви, които са им необходими. Т.е: хора и идеите им, които са общественополезни, а гейовете не са това нещо, нито прайдовете им. Ако джендърите си мислят, че само като заявят, че са такива, хората ще ги признаят за гениални, или селяните ще им ръкопляскат, както на Азис, Фреди Меркюри, Джордж Майкъл, много се лъжат. Че ще им се отварят вратите и във възхита ще им слушат брътвежите като на пророци, отново много се лъжат. Те не са необходими или поне не повече от целите армии от цигани, пияници и други калтаци, като да не пропусна да отбележа, че циганите и пияниците си имат своите единици "бели овци"....

цитирай
81. pantaleev - Да
21.06 22:32
Предатора е пич. Той може да потвърди какъв купон беше преди 10 години в сайта friends и защо се кефя толкова на дискусиите под постовете на Мимо.
цитирай
82. pantaleev - Валдор
21.06 22:39
И аз чакам Мимо да се включи, но не с постинг като този с тоалетната чиния. Като се крие нищо не постига. Джендърството е идеология. Те не са като изброените от теб. Те са хомосексуалисти, но са направили нещо различно от това, че са такива. Днешните джендъри не създават, те рушат и убиват и лявата и дясната идеология.
цитирай
83. pantaleev - Мимо
21.06 22:55
Сега видях поста ти в другия блог и снимки на храна. Не така момче. Това е кифленски стил. И бира не върви на шопска салата. На салата върви ракия!!! Коя дама на средна възраст черпи отново и какво научи? Явно не си прочел коментарите на Валдор или не си вдянал. Да хомосексуалист си, но се дръж малко мъжки и по зряло.
цитирай
84. valdor1355 - Предатора е пич. Той може да потв...
21.06 23:03
pantaleev написа:
Предатора е пич. Той може да потвърди какъв купон беше преди 10 години в сайта friends и защо се кефя толкова на дискусиите под постовете на Мимо.

Много са хубави дискусиите, няма що! Няколко дни само джендъри са ми в главата! А можех да мисля за куп други неща! :)))))))))
Шегата на страна, но и аз смятам, че дискусията под публикациите на Мимо са нещо добро. :)
цитирай
85. valdor1355 - Сега видях поста ти в другия блог и ...
21.06 23:06
pantaleev написа:
Сега видях поста ти в другия блог и снимки на храна. Не така момче. Това е кифленски стил. И бира не върви на шопска салата. На салата върви ракия!!! Коя дама на средна възраст черпи отново и какво научи? Явно не си прочел коментарите на Валдор или не си вдянал. Да хомосексуалист си, но се дръж малко мъжки и по зряло.

Може пък на Мимо повече да му харесва изявлението на ГТ, да си прави нещата както знае. На теб не ти харесва бира със салата, на него пък му харесва не само това, но и ризата на каре със шалче! :)))))))))))
цитирай
86. pantaleev - Валдор
21.06 23:12
И аз харесвам и нося ризи, но не такива. Не са на дядо ми и не ми стоят като закачалка:)) Хайде да спра да не се спече Мимо. Спокич няма страшно!
цитирай
87. valdor1355 - Какво моите други примери, Па...
21.06 23:12
Какво моите други примери, Панталеев?!:-о Ами геронтофилите, онези, които мрат от възбуда от мръсни чорапи, некрофилите?! :-о Нима те не се чувстват по- малко самотни и отритнати от обществото от привилегированите гейове, тях да не ги подкрепим като част от нас и да не им дадем хуманното си отношение ли?! И не само на тях, а на абсолютно всички със сексуални аномалии, за които не знам или не се сещам! :-о :)))))


цитирай
88. valdor1355 - И аз харесвам и нося ризи, но не та...
21.06 23:15
pantaleev написа:
И аз харесвам и нося ризи, но не такива. Не са на дядо ми и не ми стоят като закачалка:)) Хайде да спра да не се спече Мимо. Спокич няма страшно!

:)))))))) Опс, разкикотих се. Извинете. :))))
цитирай
89. valdor1355 - И аз чакам Мимо да се включи, но не с ...
21.06 23:19
pantaleev написа:
И аз чакам Мимо да се включи, но не с постинг като този с тоалетната чиния. Като се крие нищо не постига. Джендърството е идеология. Те не са като изброените от теб. Те са хомосексуалисти, но са направили нещо различно от това, че са такива. Днешните джендъри не създават, те рушат и убиват и лявата и дясната идеология.


И какво ще ни каже като се включи?! Той няма думи.... Или пък онази възрастна жена му е казала да не ни обръща никакво внимание. :) Е, нали ние си пишем и си говорим. Той губи като не се включва в хубавата ни компания. :))
цитирай
90. pantaleev - Какво моите други примери, Пант...
21.06 23:20
valdor1355 написа:
Какво моите други примери, Панталеев?!:-о Ами геронтофилите, онези, които мрат от възбуда от мръсни чорапи, некрофилите?! :-о Нима те не се чувстват по- малко самотни и отритнати от обществото от привилегированите гейове, тях да не ги подкрепим като част от нас и да не им дадем хуманното си отношение ли?! И не само на тях, а на абсолютно всички със сексуални аномалии, за които не знам или не се сещам! :-о :)))))

Права си. Трябва да предложим представител на изброените от теб перверзии за човек на годината от БХК.



цитирай
91. pantaleev - Кис Кис кис
21.06 23:24
Аз като казвам, че съм душата на компанията... Да Мимата изпуска. Тук е по забавна компания. Може да не сме в кръчмата, но кръчмата е в нас : D
цитирай
92. valdor1355 - И ти си прав. Като интегрираме след ...
22.06 00:11
И ти си прав. Като интегрираме след нас, нашите, български граждани със сексуални аномалии и ги легализираме като нормалност, като им разрешим да сключват брачни съюзи с обектите си на силни чувства, може някой некрофил, политнал на крилата на чистата любов да измисли съоръжение, с което да избегнем удара на Нирибу! Или пък някой геронтофил да измисли лекарство за бъдещата чума! Те навярно също са мегаинтелигентни! Но гарантирано още по- неизвергнати и тъжни.....
цитирай
93. catforlife - Валдор, Какви са тия чаршафи, ще ...
22.06 00:12
Валдор,
Какви са тия чаршафи, ще надминеш Батко ;)
Приемете ме като ваш ценен опонент, който вади всички ваши грешки, за които приятелите ви ще замълчат. И ако сте разумни ще направите нужното за да извлечете ползи от тях-както е казал твоя обожаем, който несъмнено е много мъдър. :)))))
СЗО не е написала, че е да си Гей не е болест, за да е демократично...
А защото НЕ Е болест!
Една нимфоманка няма да е зле да има в блога. ;)
Това с Айфеловата кула не го знаех-много забавно! Все пак предполагам не е редно-от благоприличие, но може примерно нощем ;)
За всички разни и разнообразни важи правилото за съгласието. Ако двама души са дееспособни и искат да си правят нещо - вас какво ви бърка?!
Според мен Мимо е готино и интелигентно момче и трябва да остане в блога, докато лека-полека свикнете и станете и вие джендъри!
цитирай
94. valdor1355 - Аз като казвам, че съм душата на к...
22.06 00:14
pantaleev написа:
Аз като казвам, че съм душата на компанията... Да Мимата изпуска. Тук е по забавна компания. Може да не сме в кръчмата, но кръчмата е в нас : D

Да, ти направи партито. Накрая останахме двамката на тази стара маса, в тази стара кръчма...... :)))))))) Другите изпозаспаха. :))))
цитирай
95. valdor1355 - Ооо, Кат! Панагюрския Бек може само ...
22.06 00:34
Ооо, Кат! Панагюрския Бек може само да ми диша прахта. Имам около 400 страници художествена проза, не знам точно колко поетосношения и няколко хиляди лиготии. Мога да пиша и повече на брой и по- дълги от неговите коментари, но темите, които могат да ме равълнуват не са много. Виж, педерастията на Мимо бе огромно вдъхновение за мен.
цитирай
96. pantaleev - Аз като казвам, че съм душата на к...
22.06 09:21
valdor1355 написа:
pantaleev написа:
Аз като казвам, че съм душата на компанията... Да Мимата изпуска. Тук е по забавна компания. Може да не сме в кръчмата, но кръчмата е в нас : D

Да, ти направи партито. Накрая останахме двамката на тази стара маса, в тази стара кръчма...... :)))))))) Другите изпозаспаха. :))))


E радвам се че е готино! Силно се надявам обаче това да не е залезът на Блога , че в сайтовете в които съм правил парти са закрити - е вече 11 години блога не мърда, така че има надежда.

П.п Вашият Бате е крайно неприятен тип с тези чаршафи. Вече казах, че е пълно момче с хормонални проблеми което само подскача. Опитах се да водя нормален диалог с него, той само се бие в гърдите какъв умник е. Сгреших като сравних Мимо с него - той понякога има самокритика. Което е огромен минус за "мъжагата" Гога, че отявлен хомосексуалист го бие в това отношение :)
цитирай
97. pantaleev - catforlife
22.06 09:25
Изключено е да станем джендъри - поне аз в тази приятна компания на теб и на Валдор ;)
цитирай
98. germantiger - +
22.06 09:32
- мимо може успешно да бъде предизвикван и вероятно да отговори, но това е недостойно и нечовешко от тоя който го направи, а то е: гавра или провокация към починалата му баба примерно - нещо лично, това работи

- аз разбира се, не бих го направил, а той беше дрисльо да афишира агонията на баба си като дни преди това е на хотел във варна - така - аз съм се грижил повече от година за баба ми след инсулт, мил съм и какво ли не, къпал съм я на стол, хранил съм я от лъжичка без да ме помни кой съм и съм сменял памперси и съм я мазал за да няма рани итн итн итн

- мимо си е лайно и това едва ли го е правил за баба си или дядо си, а и те не са го докарали до инсулт

......

панталеев, ние не сме се сдобрявали хаха хиено, не манипулрай ;)

това е АБСОЛЮТНО и според мен - точно казано

панталеев:
Джендърството е идеология. Те не са като изброените от теб. Те са хомосексуалисти, но са направили нещо различно от това, че са такива. Днешните джендъри не създават, те рушат и убиват и лявата и дясната идеология.

......

валдор 100% да:
Не, това не е болест, СЗИ написа наскоро, че вече не е в списъка с болестите, защото трябва да сме демократични.... Всичкото това разваля добрите нрави и за това не трябва да е показно. Интимният живот за това е интимен, за да остане скрит. Какво- някое девойче гледа шествието на измисления ми пример с нимфоманките или чете мен тук и решава, че и тя е нимфоманка и тръгва като отвързана кучка.... Ето това е заразата на нестандартните сексуални нужди.

Какво моите други примери, Панталеев?!:-о Ами геронтофилите, онези, които мрат от възбуда от мръсни чорапи, некрофилите?! :-о Нима те не се чувстват по- малко самотни и отритнати от обществото от привилегированите гейове, тях да не ги подкрепим като част от нас и да не им дадем хуманното си отношение ли?! И не само на тях, а на абсолютно всички със сексуални аномалии, за които не знам или не се сещам!

......

лично аз съм извратен и винаги съм изпитвал нещо като гордост от това

на мен и хората като мен никога НЕ са ни трябвали паради, а именно това че сме неафиширани, перверзни и "субкултурни" ми харесва пъти повече

ако има заявяване и откритост кефа ще ми намалее

перверзен съм с жени, мъже просто не ме кефят, природа, това е

лесбийки познати уимам от години, художничка едната например и то на ниво поне за бг

а кой му е другия блог на тоя, аз обичам да гледам сеир понякога?
цитирай
99. apostapostoloff - От коментарите тук става ясно, че
22.06 09:32
в блогбегето щъкат куп кретени, дебили, олигофрени и идиоти.
цитирай
100. germantiger - в блогбегето щъкат куп кретени, ...
22.06 09:36
apostapostoloff написа:
в блогбегето щъкат куп кретени, дебили, олигофрени и идиоти.


напълно вярно и коментиралия не прави изключение
цитирай
101. pantaleev - в блогбегето щъкат куп кретени, ...
22.06 09:39
apostapostoloff написа:
в блогбегето щъкат куп кретени, дебили, олигофрени и идиоти.


Апостолов намести си перуката и не се коси ма мен! Ако ние сме идиоти ти си нашият водач :D
цитирай
102. pantaleev - Тигре
22.06 09:42
Както кажеш - не сме сдобрявали :)
цитирай
103. valdor1355 - Аз като казвам, че съм душата на к...
22.06 09:51
pantaleev написа:
valdor1355 написа:
pantaleev написа:
Аз като казвам, че съм душата на компанията... Да Мимата изпуска. Тук е по забавна компания. Може да не сме в кръчмата, но кръчмата е в нас : D

Да, ти направи партито. Накрая останахме двамката на тази стара маса, в тази стара кръчма...... :)))))))) Другите изпозаспаха. :))))


E радвам се че е готино! Силно се надявам обаче това да не е залезът на Блога , че в сайтовете в които съм правил парти са закрити - е вече 11 години блога не мърда, така че има надежда.

П.п Вашият Бате е крайно неприятен тип с тези чаршафи. Вече казах, че е пълно момче с хормонални проблеми което само подскача. Опитах се да водя нормален диалог с него, той само се бие в гърдите какъв умник е. Сгреших като сравних Мимо с него - той понякога има самокритика. Което е огромен минус за "мъжагата" Гога, че отявлен хомосексуалист го бие в това отношение :)

Моля, моля Панталеев! Не ме слагай в множественото число. Жо може да е по- възрастен от мен, но на мен не ми е "батко". На мен никакъв не ми е. Дай да бъда кратка днес, понеже той ми е от любимите блогови теми, пък нямам време да я развивам днес. :)
цитирай
104. pantaleev - valdor1355
22.06 09:53
И аз ще бъда кратък. И Мимо и Гогата си приличат, че си развяват личният живот тук. Аферите на Гого всички ги знаем, но това не го прави голям мъжага. Мимо върви по същите стъпки тук с тази публичност. ТакИвИ работи както казва една моя колежка :)
цитирай
105. valdor1355 - Мдам, ГТ, повече от половината у...
22.06 09:59
Мдам, ГТ, повече от половината удоволствие от нещата е в тайните. :)))))
цитирай
106. valdor1355 - И аз ще бъда кратък. И Мимо и Гогата си ...
22.06 10:03
pantaleev написа:
И аз ще бъда кратък. И Мимо и Гогата си приличат, че си развяват личният живот тук. Аферите на Гого всички ги знаем, но това не го прави голям мъжага. Мимо върви по същите стъпки тук с тази публичност. ТакИвИ работи както казва една моя колежка :)

Допускаш една неточност. Когато Гогата пише тук за "аферите си", първо по една седмица изучава вестниците, за да знае какво да пише. С кой е близък, коя компания в България и света е с най- висок рейтинг. От него очаквам скоро да напише, че е ортак на Мъск и има неголямо ранчо на Марс.
цитирай
107. pantaleev - valdor1355
22.06 10:06
Аха, очаквам хвалби - нали сега е по Хамерика - може да се видяли с Мъск :D
Но май кортана му би шута хехе - хайде пак жълтинки от моя страна. Спирам, ще бъда добро момче :)
цитирай
108. valdor1355 - ГТ, голяма чест ти прави грижата за ...
22.06 10:13
ГТ, голяма чест ти прави грижата за дядо ти.... :)
Нямам думи... :)
цитирай
109. valdor1355 - Аха, очаквам хвалби - нали сега е по ...
22.06 10:15
pantaleev написа:
Аха, очаквам хвалби - нали сега е по Хамерика - може да се видяли с Мъск :D
Но май кортана му би шута хехе - хайде пак жълтинки от моя страна. Спирам, ще бъда добро момче :)

Ами то не на Корти, на всеки ще му писне от неговите глупости. Въпросът е до колко може да се надува един балон. ;))))))
цитирай
110. pantaleev - Аха, очаквам хвалби - нали сега е по ...
22.06 10:18
valdor1355 написа:
pantaleev написа:
Аха, очаквам хвалби - нали сега е по Хамерика - може да се видяли с Мъск :D
Но май кортана му би шута хехе - хайде пак жълтинки от моя страна. Спирам, ще бъда добро момче :)

Ами то не на Корти, на всеки ще му писне от неговите глупости. Въпросът е до колко може да се надува един балон. ;))))))


ПУК :)
цитирай
111. valdor1355 - Апелирам Мимо по- често да пуска ...
22.06 10:22
Апелирам Мимо по- често да пуска постинги, за да има къде да се събираме. Този вече много натежа от коментари и не е много удобен да превъртиш до долу, за да се пише. :)))))))
цитирай
112. pantaleev - Апелирам Мимо по- често да пуска ...
22.06 10:27
valdor1355 написа:
Апелирам Мимо по- често да пуска постинги, за да има къде да се събираме. Този вече много натежа от коментари и не е много удобен да превъртиш до долу, за да се пише. :)))))))


И аз! Нали казва, че това е Нашето Място - така е написал горе! Да пусне нещо ново и то да не е снимка на ягодки или нещо от фейса. Бих се радвал да изрази позиция спрямо нас в някой постинг. Това ще направи една страхотна дискусия.
цитирай
113. vmir - 78. pantaleev, споко, тук не ядем недораслите
22.06 10:39
pantaleev написа:
Ако преди месеци някой ми бе казал, че ще водя спокоен разговор с Вмир, и че с Тигъра ще се сдобрим щях да се смея с сълзи на очи. Но туй то живот :))


Според мен ти не правиш разлика между педерастия и хомосексуализъм. Първото е поведенческа характеристика, второто - сексуална. Знакът за равенство между тях е поставен от необходимостта хора с дамски маниери да се правят на мъже, за да си спестят неприятности. Какво освен превъзходство ще изпиташ, ако очакваш да се наденеш на як тупаник, а откриеш, че опонента ти си върти китката кокетно като мадама? Но такъв печален маскарад в голяма степен е реакция на оцеляване. Ако не се поддадеш на гъдела на егото имаш шанс да откриеш мъжество и в женския мъж. Ако с нежната си китка е дошъл да се бие и евентуално да отнесе боя си, нима в това няма достойна за уважение смелост? (Мъжеството според мен не се мери с побоя, който можеш да нанесеш, а с боя, който си готов да понесеш). Може да съм пристрастен, защото съм едър и абсолютно винаги най-големия ми страх е бил да не изпусна цялата си сила върху някой наглец, а това ме прави по-уважителен към силата на духа, отколкото към физическите дадености, за които си мечтаят слабаците.

Мъжът трябва да държи на думата си и да бъде готов да понесе последствията за деянията си. Педерастия за мен е да се правиш на мъж, да заплашваш, а после да си плюеш на петите или да се криеш. Да се преставяш за някого, да говориш против съгласието му от негово име, да обиждаш сякаш той е нищожество, което единствено от страх не смее да те намери и да ти пречупи вратлето като на пиле, е не по-малка педерастия и липса на мъжество. Не намирам хумор дори в женските провокации от безопасно разстояние, камо ли пък отправяни от мъже. Жените са по-слаби и при тях е разбираемо, но женчовци да се правят на мъже си е педерастия, въпреки, че може да е резултат от прикриван хомосексуализъм. Нямам сексуално влечение към мъже, не се опасявам от мъжко прелъстяване и поради това ненавиждам педерастията, но не я свързвам със сексуалната ориентация.
цитирай
114. vmir - За Валдор:
22.06 13:54
Завърших предишния си коментар малко недоизказано, за да не създавам заблудата, че изкарвам Валдор подстрекателка на педерастия. Защото приемам за важно което казва, че добрия приятел не трябва да ти скрива нелицеприятните заблуди и смятам, че е добронамерена. В тази връзка обаче трябва да добавя, че някои от добронамерените нелицеприятности са плод на неоснователни страхове.

Възбуда от Айфеловата кула, от вмирисани чорапи, дори некрофилия са лесно разграничима патология известна още като фетишизъм, защото са насочени към неодушевени предмети, спрямо които не може да става дума за техни човешки права или достойнство. Но Валдор говори за нимфомания, при която се проявява биологично предопределено несъответствие между традиционните възможности между мъжете и жените. Мъжът, образно и елементарно казано, притежава биологичната възможност да оплоди всички жени на света. И някои безотговорни мъжки екземпляри се втурват да разпръскват семето си при удобна възможност, вярвайки, че така реализират съществуването си. Жената обаче може да забременее от един мъж, което я лишава от глупавата мъжка мотивация. На всичкото отгоре, тя трябва да кърми и биологично е доста по-свързана с отрочето, за да обикаля мъжете наоколо. Говоря традиционалистично и защо за мъжа изглежда по-леко укоримо да бъде сексуално безотговорен и как точно традиционализма ни отвежда до проблема с равноправието. С това не твърдя, че нимфоманки не съществуват, а че те не притежават качествата, с които мъжът трайно асоциира жената. За да съкратя обяснения, ще хиперболизирам до абсурда, че нимфоманките са фригидни и сексуално объркани същества. От това число изключвам немного от жените, които съзнателно продават тялото си и донякъде успяват да комбинират удоволствие с прехрана. Огромна част от останалите нимфоманки намират съмнителна радост не в секса, а в ловуването на мъже, подчиняването им на капризите си и в разиграването им (има даже женска поговорка, че не си жена докато не разбиеш семейство и не научиш дъщеря си как да го прави). Което се доближава до транссексуалността, защото се опитва да придобие биологичните възможности на мъжа. Ето как, ако се придържаме към традиционализма, трябва да приемем и сексуалното неравноправие. Но в подкрепа на традиционализма признавам, че вие жените си имате други непризнати оръжия и аз мисля, че управлявате мъжете чрез децата. Ако ли пък някоя пъпчива пуберка реши да подражава на нимфоманките, живота скоро ще й покаже колко неблагодарно е това.
цитирай
115. valdor1355 - Здравей, Vmir. :) Току що видях ...
22.06 21:38
Здравей, Vmir. :)
Току що видях обемния ти коментар. Тази вечер съм заета, а искам да му обърна подобаващо внимание. За това ще ти отговоря вероятно утре вечер.
Поздрави. :)
цитирай
116. valdor1355 - Апелирам Мимо по- често да пуска ...
22.06 21:41
pantaleev написа:
valdor1355 написа:
Апелирам Мимо по- често да пуска постинги, за да има къде да се събираме. Този вече много натежа от коментари и не е много удобен да превъртиш до долу, за да се пише. :)))))))


И аз! Нали казва, че това е Нашето Място - така е написал горе! Да пусне нещо ново и то да не е снимка на ягодки или нещо от фейса. Бих се радвал да изрази позиция спрямо нас в някой постинг. Това ще направи една страхотна дискусия.

Напълно те подкрепям. И аз бих искала да не качва "кифленски" снимки, а да излезе с някакво становище. Нямам нищо против да променя мнението си за тях към положително, да призная, че са стойностни и интелигентни хора и той да е причината за това. :)
цитирай
117. valdor1355 - Здравей отново, Vmir. Тезата ми ...
23.06 21:21
Здравей отново, Vmir.
Тезата ми беше, че приятелите ни обичат и най- често са слепи за грешките ни, за разлика от "враговете". :)
Изобщо нито аз, нито четящите могат да си помислят, че си написал, че съм подстрекателка на педерастията, понеже аз съм абсолютно против всички сексуални аномалии. Единственият секс по моите възгледи може да се осъществява единствено между мъж и жена.
Да ти кажа не познавам нито една нимфоманка и не знам дали са фригидни и сексуално объркани същества. На теория е точно така, както и че хомосексуалността е плод на травми. Т.е: всички отклонения от традиционното са травми, които компенсират липси.
За проститутките също не знам дали извличат удоволствие от работата си или всичко е само за пари, но за мен мога да кажа, че много обичам работата си, работя я с удоволствие и дори мога да се нарека работохолик. Та е възможно да има проститутки с моето отношение към работата. ;))
За управлението на мъжете чрез децата.... Ами, Уважаеми, като гледаш всичките тези деца на разведени родители, за какво управление става въпрос? Пък и потомството на един мъж, чисто финансово е И негова отговорност, докато навърши 18г. Преди малко бях на покупки. Чакам си ред на касата. Пред мен един много хубав, висок мъж, с момченцето си на около 7г. Касиерката им маркира нещата и Малкият взима от количката в ръка един киндер. Бащата как изрева към него, чак гласът му влезе в белия ми дроб. Малкият се стресна и се сви... Бащата снижи тона, но не по- малко грубо изясни за какво му е да държи в ръка киндерчето. Помислих си, че ако бащата на мой син така му изръмжи, ще му изтръгна сърцето, ще го унищожа и други неща в този ред на мисли.... По реакцията на този човек реших, че мрази детето си, или жена си, или и двамата, след като се държи като пълен Звяр. А трябва да ти кажа, че не беше случаен мъж и по начина, по който изглеждаше, заема висока позиция в някоя фирма.... Писах, че съм за Патриархат. Но едно от хубавите неща на днешното равноправие между половете е, че жените могат да убият ;))) мъжете си и финансово да отгледат децата си сами. :Р :))))))))


***
цитирай
118. vmir - Благодяря за поясненията, Валдор,
24.06 01:58
Апелът ми е да правим разлика между гей и педераст, защото двете понятия се покриват само частично, а приравняването им е печален резултат от времената, когато сексуалната ориентация беше обект на наказателно преследване. Моята пък теза е, че хомофобията произвежда педеращина, защото принуждава някои да се правят на каквито не са не защото им харесва, а единствено, за да си спестят неприятности. А твоя добронамерен съвет към Мимо е такъв.

Справка, виж тук - BGЖАРГОН.com
Navigation
педеращина
1. долна и нелоялна постъпка; низост, мизерия, подлост
2. (по-рядко) там, където цари тотален упадък на нравите, тотално безчестие, развала... (например в някое учреждение)

1. Неее, човек - това беше тотална педеращина от ваша страна - да ни оставите така насред път! Абе повече няма какво да говорим...!

Е това вече ако не е абсолютна педеращина - кое е?!

2. Абе бегай бе - там е такава педеращина, че няма накъде! Не искам и да стъпвам повече!
Оджо-джо от София
13 Feb 2016 в 11:26:22 ч.

За някои може да е педерастко да се комбинира шопска салата с бира, но нима само заради това човек трябва да си поръчва ракия??? (горе има такова добронамерено мнение). Мимо не е шофьор от градския транспорт, за да разпуска след работа с ракия, само за да не си помисли някой, че е гей. Не виждам смисъл в подобна добронамереност. Време е да проумеем, че нашите лични разбирания може и да не са най-полезния съвет към другите, а следването им понякога може и да им навреди, защото засяга несъществени лични предпочитания, които само субективно са важни, защото са предразсъдъци. Спорът за принципи е друго нещо, въпреки, че немалко хора приемат за принципни неща, които за други са несъществени. Колективния опит и реалните проблеми, които се опитва да реши са по-добър ориентир от субективните предпочитания.

Родителска отговорност, фиксирана само в рамките на брака или възрастова граница може да е регламентирана от закона, но нима някой е доказал, че закон и морал са равнозначни? Подобно е положението и с използването на тялото като средство за препитание. Може да намираш основание да третираш плеймейтките (или както и още се наричат) като проститутки, но формално те не са такива, а дюдюкането по тях е нещото, което им осигурява желания начин на живот.
цитирай
119. valdor1355 - Добро утро. :) Това, че в речника ...
24.06 06:58
Добро утро. :)
Това, че в речника пише еди- какво си, е някаква информативна точка. Утре в ЕС може да решат със закон "педераст" да е равнозначно с филантроп... :) Но в края на краищата педераст е мъж, който ляга или иска да ляга с мъже. Твоите думи са подкрепа на онова, което твърдя, а именно, че педерастията е толкова презряно нещо и такава низост , че в жаргона се ползва като една от най- големите обиди.
Мимо е прав, че те, колкото и да искат, колкото и да се групират, колкото и " да лаят" керванът да ги приеме нормално, керванът ще си върви....
Поздрави. :)
цитирай
120. valdor1355 - П. п: Панталеев е прав за бирата. ...
24.06 07:10
П.п: Панталеев е прав за бирата. Може би фактът, че около Мимо няма мъжко присъствие е допринесло да не е запознат кое с какво се съчетава. Това е същото като да пие уиски с миш- маш. Няма нищо лошо, че му е дал информация. (Аз не пия алкохол). И за ризата няма нищо лошо, че му казахме. Добронамерено е. :)
цитирай
121. barin - Здравей, Мимо. Една стара мъдрост: ...
24.06 08:50
Здравей, Мимо. Една стара мъдрост: съотношението между моето и хорското мнение е дроб, като числителя е личното мнение, а знаменателя- хорското. Целта е чисото да е коклото може по-малко.
Поздрави!
цитирай
122. vmir - При таква напориста намеса в лични вкусове и предпочитания
24.06 15:47
и неизбежното им объркване с несъвместими категории, да посочвам причинно-следствени връзки и значението им е явно като да говоря за срещи с духове. Но щом и пословично толерантния, умен и уважаван от мен блогър Барин прави интерпретации в подкрепа на подобна ретроградност, ще илюстрирам ситуацията с измислен от мен диалог:

- Тате, защо биеш мама?
- Щото реве, бе будала!
- Ама тя не реве, а плаче, защото и то защото ти я биеш!
- Добре, де нека да е както казваш, но ти запомни добре, че ако не биеш жената когато плаче, ще реве дори когато не я биеш.

Така виждам добронамереността в коментарите горе.
цитирай
123. valdor1355 - :) Казваш "намеса във вкус...
24.06 18:02
:) Казваш "намеса във вкусовете".... Нищо подобно, Уважаеми. Демокрацията даде възможност за свобода на словото, а ние просто разговаряме. Не се намесваме. Това са само думи и мнения. Демокрацията е и причината Мимо, тези като него и странностите им изобщо да съществуват и да са тема на разговор. В друго време, много добре знаеш, че щеше да е в Белене (сигурно). :)
цитирай
124. vmir - 123. valdor1355 - :) Казваш "намеса във вкус...
24.06 18:36
Такъв предсказуем отговор си представих и сравних разговора със среща с духове горе. А също и неадекватността на съветите за питиетата и дрехите от презумпция за сексуална ориентация като израз на доброжелателност. Отричането на намесата - е как така не е намеса да одобряваш пиене на ракия вместо бира, след като ти не пиеш алкохол??? Знам, знам - напиня ти не чак от познаване на алкохолната тематика защото нали таковата .... сексуалната ориентация трябвало да бъде маскирана... Ах, колко си добричка, щом мислиш доброто на Мимо, а не искаш да бъде в Белене... Само не разбирам кое ти дава основание да вярваш, че Мимо е толкова глупав, че не се е сещал за нещата, които му предлагаш, не ги е премислял и не се е уверил от личен опит, че вкусовете на хората около него показват не толкова неговите недостатъци, колкото техните предразсъдъци. Ами просто си представи, че Мимо не смята, че си заслужава загубата на енергия за да се прави на мъжкар или на някакъв предложен образ.

На мястото на Мимо не бих оценил демократичността ти, че не го пращаш в Белене. Защото идеите на комунизма едни да категоризират останалите според личната си изгода и самоизтъкване, а не според еволюционен правов ред и общоприети критерии е упадък на цивилизацията зад каквито и високопарни загрижености да бъде налагано. Не е благодеяние да не пращаш някого в Белене, защото това включва одобряването му за други.
цитирай
125. valdor1355 - С риск да стана нелицеприятна на ...
24.06 20:41
С риск да стана нелицеприятна на мнозина, моите разбирания не са никак демократични. Но не ми се влиза в диалог и за демокрацията.
Мимо е на 23. Има още много да се учи от собствения си живот на принципа проба- грешка какво му харесва и какво не. Да ти кажа не ме засяга какво пие и с какво го пие, нито с каква риза и с какъв шал се облича, как държи букети цветя, за да позира за снимка, просто защото аз не излизам с него, за да се чувствам неудобно. :) И наистина проблемът не е в моето мнение, а до колко той е удовлетворен от живота си, носейки тази кожа, защото той я е избрал. Моето и твоето мнение, каквито и да са не допринасят, нито вредят на неговия живот по никакъв начин. Гледах едно негово клипче като дете. Май беше нещо като "малки коментари". Бил си е едно нормално дете, но надъхано от семейството със заучени, високопарни за възрастта му фрази. Едно чудесно, малко папагалче... :) Все още е папагалче, но папагалчето расте и започва да се чувства нещастно, неразбрано, самотно, защото било странно. Ами той е плод на възпитанието в семейната си среда- баби дядовци. Не може да те отгледа поколение, родено преди 100 години, с идеалите си и ти живееш в зоната си на комфорт през 21г, а връстниците ти, които са продукт на времето си да те разбират. Ами като са го "изстреляли в космоса", там е самотно място. Вяроятно ще избере да си е сам, такъв, какъвто е- верен на себе си, защото не го виждам да се приспособи към себеподобните си връстници, хомосапиенси. :) И не просто да се приспособи, не вярвам, че ще види нещо хубаво в начина им на живот и в интересите им. Но нищо- няма нито да е първият, нито ще е последният самотник на земята, който се е затворил в собствения си свят- такива като него има много.... :)
цитирай
126. vmir - 125. valdor1355,
24.06 22:46
Това вече е разговор, който мога да приема като аргументиран и нормален. Всички сме продукт на средата и семейството, разбира се. Но остава и известно място за свободната ни воля, която ни позиционира където сме. Да си себе си е непосилен за повечето хора лукс. Но това пък е начина да усетиш живота с повече сетива и който го е усетил, не се е отказал от това усещане. Затова твърдо предпочитам демокрацията и вярвам, че тя е тенденцията, която винаги е преодолявала изкушенията за поставяне на повечето хора в изгодни за малцина шаблони. ЛГТБИ може да бъде проблем, ако наистина си натрапват задниците и тогава ще бъда първия, който ще ги нарита. Но засега съм видял подобно нещо само на картинка, а съм се наслушал на безброй съчинения около тази картинка. Добре е всеки да си даде сметка, че няма по-лесен начин за манипулиране от съчиненията по картинка.

Приятна вечер!
цитирай
127. pantaleev - Вижте
25.06 10:40
И аз като Валдор казвам Мимо да бъде какъвто си иска, с която иска възрастна дама да си пие питието. Да понякога му се подигравам, но ако е човек наясно със себе си един коментар не може да му навреди или сдуха както се казва. Аз съм против идеологията която стои зад ЛГБТИ. И ето една статия за размисъл относно грозната атака спрямо Милена Славова от тази общност!

https://conservative/pravo-na-izbor-ili-opasna-ideologiya/?fbclid=IwAR2eL2MkMPdkkkAbODOgjLylGitdv4oU09UZLLx3WLThgtFL4xm5zV4troQ

цитирай
128. valdor1355 - И аз като Валдор казвам Мимо да бъде ...
25.06 22:20
pantaleev написа:
И аз като Валдор казвам Мимо да бъде какъвто си иска, с която иска възрастна дама да си пие питието. Да понякога му се подигравам, но ако е човек наясно със себе си един коментар не може да му навреди или сдуха както се казва. Аз съм против идеологията която стои зад ЛГБТИ. И ето една статия за размисъл относно грозната атака спрямо Милена Славова от тази общност!

https://conservative/pravo-na-izbor-ili-opasna-ideologiya/?fbclid=IwAR2eL2MkMPdkkkAbODOgjLylGitdv4oU09UZLLx3WLThgtFL4xm5zV4troQ


Благодаря за материала. Представяш ли си на какво ниво е мръсотията в структурата на тази организация, щом самият Евгени Минчев е против публичността на прайда?
А що се отнася до Мимо, в началото да, бяхме малко груби. Но присъствието ни под неговите постинги може да го приеме като нашия подарък за него. Все пак "никой на улицата" няма да седне, да отделя от времето си, за да му обясни гледната си точка и ще го "пусне да пасе", "да върви по който път иска и да си троши главата".... Защото на кой му пука за един педал в края на краищата. Той вероятно няма да ни усети като добронамерени, но поне му дадохме шанс да си извади главата от задника с малко информация. Можех да използвам и по- мекото "главата от пясъка", но на него, реално главата му е в задника.


цитирай
129. valdor1355 - Vmir, ние НЕ притежаваме свободна ...
25.06 22:30
Vmir, ние НЕ притежаваме свободна воля. Ние сме закодирани същества. Изборите, които правим са предварително предрешени от произхода ни. Имаме 2 пътя. Единият е строго да следваме семейната линия, а другият път е точната и противоположност. Обикновено в началото на младостта се бунтуваме срещу семейната "традиция", каквато и да е тя, отричаме я.... Но със съзряването виждаме както грешките, така и правилността на предците ни.
П.п: Мисля, че Мимо ще бъде гей, скрит или явен, но гей. Липсата на баща, на мъжкото начало в детството му, той ще го търси в другите мъже, но не по конструктивен начин, а по неправилния. Аналният секс с някой нерез или с изнежен тип като него, самия няма да запълни психическата липса на баща, ако ще и задника да си разпори от секс. Просто секса няма нищо общо с потиснатите му необходимости.
цитирай
130. hloris - Вал,много ми хареса и е много истинска твоята обосновка от чисто психологическа гледна точка
25.06 23:12
valdor1355 написа:
Vmir, ние НЕ притежаваме свободна воля. Ние сме закодирани същества. Изборите, които правим са предварително предрешени от произхода ни. Имаме 2 пътя. Единият е строго да следваме семейната линия, а другият път е точната и противоположност. Обикновено в началото на младостта се бунтуваме срещу семейната "традиция", каквато и да е тя, отричаме я.... Но със съзряването виждаме както грешките, така и правилността на предците ни.
П.п: Мисля, че Мимо ще бъде гей, скрит или явен, но гей. Липсата на баща, на мъжкото начало в детството му, той ще го търси в другите мъже, но не по конструктивен начин, а по неправилния. Аналният секс с някой нерез или с изнежен тип като него, самия няма да запълни психическата липса на баща, ако ще и задника да си разпори от секс. Просто секса няма нищо общо с потиснатите му необходимости.


Според мен момчето не е гей,нали беше споменал,че все още е девствен?!?
Откъде тогава да знае с каква сексуална ориентация е.
Да,може би се кефи на мъжете дотолкова,че при липса на баща не е научен,не е имал пример за мъжко поведение пред себе си....това е по-скоро изразена липса,която той ЗАМЕСТВА с това,че се прави на гей...бърка харесването и одобрението си на мъжкото поведение с липсата на такова в неговото детство.

Напълно те подкрепям в твоя коментар!
цитирай
131. vmir - 129. valdor1355 - Vmir, ние НЕ притежаваме свободна ...
26.06 09:08
valdor1355 написа:
Vmir, ние НЕ притежаваме свободна воля. Ние сме закодирани същества. Изборите, които правим са предварително предрешени от произхода ни. Имаме 2 пътя. Единият е строго да следваме семейната линия, а другият път е точната и противоположност.


Валдор, навлизаш в мрачна парадигма, която не споделям, защото немногото изключения от нея са достатъчно ярки, за да я поставят поне под въпрос. Не мисля, че Мимо е гей. Просто е наблюдателен, разсъдлив и достатъчно интелигентен за да открие най-подходящия начин да си набави информацията и опита, от които може би обстоятелствата са го отдалечили. Може и да си права, че нашето чесане на езиците може да му е от полза.

Приятен ден!
цитирай
132. valdor1355 - Ще му бъде от полза. . . . Някой ден, не ...
26.06 11:19
Ще му бъде от полза.... Някой ден, не сега. Понеже сега тотално отхвърля гледните точки, различни от неговите. :)
Приятен ден и на теб. :)
цитирай
133. pantaleev - Валдор
26.06 17:32
Надали ни е разбрал, но както и да е. Да видим каква ще е следващата му поява тук. Доста дълго време мълчи и се надявам да не се оправдае с някоя почивка извън булевард Витоша :)))
цитирай
134. valdor1355 - Панталеев, изобщо не ни е разбрал. ...
27.06 00:24
Панталеев, изобщо не ни е разбрал. :)))))))
Да ти призная и аз очаквам с нетърпение следващата му публикация. Допускам, че ще бъде от морето. :)))))))
цитирай
135. pantaleev - Панталеев, изобщо не ни е разбрал. ...
27.06 11:11
valdor1355 написа:
Панталеев, изобщо не ни е разбрал. :)))))))
Да ти призная и аз очаквам с нетърпение следващата му публикация. Допускам, че ще бъде от морето. :)))))))


Погледни другият му блог и публикациите там! Той не прави разлика между фейсбук и блог. Преди ерата на фейсбук подобни публикации бяха нормални за блог пространството. Вмир като по стар блогър и независимо от различията ни и това че сме се обиждали в годините може да потвърди колко потребители си изпатиха от своята публичност в блог пространството. И тук не става въпрос само за майтапи и атаки от "тролове". Явно Мимо ще трябва да извърви своят не лек и трънлив път в дербите на злият нет! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1131690
Постинги: 1289
Коментари: 1499
Гласове: 856
Архив
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930