Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2021 22:22 - Що за човек може да влезе на територията на лечебно заведение и да позволи на четириногия му любимец да опикава и минира наред
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 788 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес не можах да повярвам на очите си, когато видях как един младеж се шмугна и невъзмутимо си разходи кучето в двора на болницата…

Бога ми, що за човек може да влезе на територията на лечебно заведение и да позволи на четириногия му любимец да опикава и минира наред (даже без да си прави труда да събира екстрементите в пликче)?! Тази личност наред ли е?!
Съжалявам, ама има някакви морални граници, които е редно – в интерес на обществото, да не се преминават.

Абсолютна наглост е да си пуши и чати лежерно там, където другите дирим лек и спасение за животите си. Да, млад е, но ще старее, нали?! Ами близки, близки няма ли?! А разум, сърце…

Да не говорим, че въобще лаещият му приятел няма работа в този медицински център, за опашатко има ветеринари. Какво биха казали те, ако някой минувач им влезе в кабинетите да пусне една вода, защото WC наблизко няма… Примерът ми е идиотски, но то ситуацията е такава.

За съжаление, това не е инцидент. По поликлиниките е честа практика кучетата да си вършат, каквото си вършат, а собствениците им сладко да си приказват. В дворовете на училищата – също!

Айде да мислим преди да вършим нещо! Да бъдем съпричастни към ближния, а не глуповато студенокръвни!

image




Гласувай:
3


Вълнообразно


1. morskipesni - Такъв като тебе например.
24.02.2021 18:48
Кофти мат'риал, полуграмотен, изкилиферчен...
цитирай
2. mimogarcia - morskipesni
25.02.2021 18:28
Не, не, аз това не бих го сторил. Имал съм куче, което отровиха, събирахме му изпражненията и в болничен/училищен двор никога не сме помисляли да го вкарваме.

Лошите, невъзпитани хора го правят - в нашия диалог един е такъв. Аз не съм. Заключението оставам на Вас! ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1964464
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930