Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2021 20:30 - Рождените дни никога не съм ги свързвал с подаръци и трапези. За мен те са специални заради друго
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Рождените дни никога не съм ги свързвал с подаръци и трапези. За мен те са специални заради друго – сещат се за теб хора, с които в ежедневието се разминавате по една или друга причина, ала пък не забравят да те поздравят. Това е много емоционален момент, поне за мен.

Пък и честно казано си е сито – кой те уважава, кой не. Не че ми е важно за егото някой да ми изпее „Happy birthday to you“, ала си е доказателство ценен ли за него или не.

Защото особено в този модерен век, оправданието „Забравих“ не се приема. Аларми и бележки на смартфоните, онлайн календари, ако човек има желание, ще намери и вариант за напомняне. Истината е, че ако някой не може да се мобилизира да си сложи отметка за Вашия рожден ден, какво остава, ако трябва да Ви помогне при сериозна ситуация?! Забравете за него – и тогава ще си намери измислен претекст.

Благодаря на всички, които не ме пропуснаха. Аз също няма да ги. Няма да пренебрегна и „несетилите се“. Да си злопаметен вреди, а прошката е Божие чудо.

Поздравявам Ви с прекрасната песен на Ирина Флорин „В трето лице“, приятели. Бъдете най-вече здрави и обичани!






Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1923384
Постинги: 1802
Коментари: 2940
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031