Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 09:19 - Никога не трябва да бъдем предубедени
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
0



Вчера в YouTube ми попадна видео на известния рап изпълнител Боби от бандата Murda Boys. Знаете, че не съм фен на такъв тип песни, в които се залага на алкохол, секс, коли, и съответно съм леко скептичен към авторите и изпълнителите от този жанр.

Очаквах Боби да е нагъл простак, а то се оказа, че е интелигентен, супер добре възпитан, с обноски, с цели и най-важното: уважаващ всеки. За пореден път ми се доказва, че никога не трябва да бъдем предубедени.

Много любопитна история има той. Отива на бригада в Америка, избягва от нея, заживява в Ню Йорк, заработвайки прехраната си като готвач, но след няколко месеца го залавят и депортират. Интересно е, че американските органи вместо да му извадят очите, му изписват веждите! Вместо да се бъхти над котлоните с часове там е изключително успешен медиен продукт у нас.

Допадна ми позицията му и за ултрасите. Направи разграничение между фен и агресор.

Браво! Браво наистина!

Сигурен съм, че Murda Boys нямаше да произвеждат такъв тип песни, ако това не се търсеше и купуваше… Жалко, че това иска публиката от тях, защото иначе съм сигурен, че Боби можеше да прави творчество в стила на Кариzма, Графа, които са му и идоли, а и пее добре техните хитове.

Благодарение на интервю на Боби с Тото от „Скандау“ разбрах и за марката LUD/A® concept, създадена от българин. Да, скъпа е, никога няма да мога да си я позволя, но пък се радвам, че у нас има такъв тип мода – на високо ниво. Защото такъв тип дрехи не са за едното носене, това е култура, това е изграждане на бранд с потенциал да представя държавата. Модата е не само бизнес, а и пътеводител за чужденците.

 

 






Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1964131
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930