Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2020 07:59 - Нека се постараем с подаръците
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 214 Коментари: 0 Гласове:
0



Публикацията в Webcafe „По-добре без подарък за Коледа, вместо това“ (https://webcafe.bg/onya-deto-ne-go-triyat/po-dobre-bez-podarak-za-koleda-vmesto-tova.html) ми хареса много! Истината е, че в последните години подаръците придобиха съвсем различно значение – или чрез тях хората опитват да покажат колко състоятелни са, или пък отбиват номера, надявайки се получателят да е забравил, че миналата зима са му оставили под елхата почти същото…

За мен подаръците би трябвало да са спомен, който навява приятно усещане, когато го погледнеш или използваш в ежедневието си. И да, правило съм написал, армаганите е задължително да са съобразени с нуждите и с навиците на дарявания. Ако ще бъдат поредната неизползваема вещ, захвърлена в мазето, ами, няма смисъл…

Този декември аз се спрях на следната по-генерална идея – подарявам календари. Но не обикновени и за левче, а напротив – същински художествени галерии. Всеки месец е придружен с висококачествено изображение на картина или скулптура. Отделно съм напечатал листче с лично пожелание за една (дано) прекрасна 2021 година, в която здравето да ги следва по петите, парите да не ги напускат, дистанцията да отпадне, а пътуването (и по света, и в човешките души през емпатията) да бъде новото им/ни мото плюс още няколко изречения, които са за конкретния човек. Това писъмце го залепям най-отзад и през следващите 365 дни ще могат да проверяват дали съм бил прав (дай Боже!).

Разбира се, за по-близките прилагам съвсем друга тактика – на всеки, каквото съм чул да си помрънква, че няма.

Хайде, приятели, бъдете креативни при избора на подаръци! 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1925072
Постинги: 1803
Коментари: 2947
Гласове: 1012
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031