Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2020 13:20 - Капитулирах, ама вместо да излетя от кабината, ще се озова в нея…
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 250 Коментари: 0 Гласове:
0



Войната приключи – семейството ми победи…

След 4-5-годишната епопия от разправии: “Мимо, изкарай книжка!” vs. “Гледайте си работата!”, изгубих бас и ще трябва това лято да въртя волана…

Освен за да си удържа на думата, се съгласявам да се запиша на курс, та да спрат да ми напяват «колко важно е да може да шофираш, ако се случи нещо спешно»….

Честно казано, откакто съм навършил пълнолетие, тези битки продължават непрестанно и ме изтощават…

Капитулирах, ама вместо да излетя от кабината, ще се озова в нея…

Нямам очаквания. Единствено знам три факта:

1./ Грешни пари се дават, като че в шредер се пускат.

Ще си ходя пак пеш, ще си ползвам таксита.

Пластиката, удостоверяваща, че мога да управлявам МПС, съм обещал, че ще я поставя в рамка и ще я закача на стената.

2./ Ще си губя времето, вместо да чета, да гледам филми, да се разхождам, ще дремя и ще натискам “газ” – “спирачка”.

3./ Ще зубря тъпи листовки, чието съдържание никой шофьор не помни.

***

И все пак полза ще има!

Винаги търся добро в лошото, знаете ме.

Стартирам поредица в https://www.mimo.bg и в https://www.fb.com/wwwmimobg. В нея ще дискутирам пропуските в кормуването, грешките на инструкторите, както и пробойните в правилата на държавата.

Очаквайте скоро!

Отивам да си търся дипломата, а утре ще се снимам…




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1922835
Постинги: 1801
Коментари: 2939
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031