Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 16:50 - Медийно и дигитално потребление в контекста на кризата с коронавируса
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 240 Коментари: 0 Гласове:
1



Уважаеми доц. д-р Орлин Спасов,

за мен има един наистина изненадващ резултат! И той е, че над 52% от анкетираните считат, че засиленото дигитално общуване води до по-голяма изолация и самота. Това е много, много важно!

Отговорилите на тази анкета сме студенти, предимно млади хора, които сме се сраснали буквално с телефоните, таблетите и лаптопите. Ала дори ние осъзнаваме, че това НЕ е нормална комуникация, че това НЕ е здравословна дружба, че това НЕ е градивен елемент за опознаване и развиване на отношения.

Повярвайте ми, доц. д-р Спасов, щастлив съм от този извод. Никога не съм бил на „ти“ с моето поколение и съм допускал, че за тях свързването през устройство е равносилно на среща тет-а-тет. Не е така! Объркал съм се и ликувам за това, че двайсетгодишните, бъдещето,  ценим „старовременните“ рандевута.

Не отричам дигитализацията, дори се възползвам от нея. Обаче е важно да има граници:
поръчването на кецове онлайн е окей, но създаването на трайна връзка през електроника няма как да се получи…

Една от причините да сме в самотно столетие е, че няма реален допир между човешките души. Приложенията за запознанства са фактически сводници за плътско сношение. Любов липсва в картинката на 21-ви век…

Променяме се. Всички се променяме и се нагодяваме към по-лесното съществуване с техника. При все това нуждата ни от обич не изчезва. Роботи има, но ние продължаваме да сме от плът и кръв. И за да тупти сърцето ни – ни е нужен още един. До нас, а не през монитора.

Щом младите схващаме това съм спокоен за утре…

За мен анкетата „Медийно и дигитално потребление в контекста на кризата с коронавируса“ е достатъчно всеобхватна. Единствено бих добавил въпрос дали близките/съквартирантите се влияят от моето медийно/дигитално потребление, както и дали аз се повлиявам от тяхното.

Е, ще отговоря за моето семейство – във връзка с медийното и дигитално потребление в контекста на кризата с коронавируса сме като продължение на филма „Войната на семейство Роуз“. Категорично не сме единни. Едни не следим нищичко, други не изпускаме нищичко. Първите обвиняваме вторите във фанатизъм, вторите им отвръщаме, че сме безотговорни. Та не на шега медийното и дигитално потребление разпалва битки, до войни още не се е стигнало…

С уважение,
Мимо-Гарсия Груев
ФЖМК Трети курс
Фак. №18118




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1958572
Постинги: 1854
Коментари: 3097
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930