Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2020 07:39 - 6 месеца аут, ако РД организираш...
Автор: mimogarcia Категория: Други   
Прочетен: 308 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уау, хора! Има дни, в които се питам дали наистина се случва това, което се случва… Веднъж се смeя (от нерви); друг ден пък плача (пак от нерви). Мда, кажете ми лигльо, женчо, каквото щете, но не може да отречете: нормалността се изпари!

Ето онзи ден някаква паразитираща агенция ми препоръчва да празнувам Коледа с бабите и дядовците ми или от разстояние, или с маски. То не че аз с моя опериран нос мога да дишам с подобна преграда, нито пък дядо ми, който има ХОББ (ама на 85 две пневмонии на крак си изкара, после на моренце отиде) има шанс да оцелее с парцал, дето го задушава, ама карай… разум не диря. Но и друго! Аз се грижа за близките им. Не че се крият (не са мръднали), излизат, виждат се със свои (също нормални) набори, но им пазарувам. Какво – да ги оставя на по 80 и кусур да влачат торбите, а аз на 22 да си ходя с ръце в джобовете?! И като им занеса пазара, сядаме на масата, салатка, ракийка, приказки – обичайните неща.

Каква наглост е някой да се меси и да ме съветва как да комуникирам с онези, дето памперсите са ми сменяли и са ме направили човек! И дето и с техните данъци се финансират такива малоумни организации с щат, на който ще завиди и Ким Чен.

А сега ще припаднете! Обещавам Ви! Гарантирам Ви! Вече уволняват журналисти, защото са си позволили да си празнуват рождения ден!!! Да, да, не се шегувам, приятели, не се!

Английската водеща Кей Бърли (Kay Burley) е свалена от ефир за ЦЕЛИ ШЕСТ МЕСЕЦА (Божичко, половин година!!!), защото си позволила да покани гости за 60-я си юбилей и била нарушителка на измислените мерки!!!

Свободата на словото ли?! Неприкосновеност на тялото ли?! Ловът на вещици се възроди, под нова форма…

image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1966239
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930