Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2016 18:55 - От Мимо Гарсия: 15-ти септември и изграждането на приятелства
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
0



Утре е 15-ти септември. Първи учебен ден за едни, пореден за други, последен за трети. Метафорично казано първият учебен ден би трябвало да означава, че следват дни, седмици и месеци в учение и наистина тази учебна традиция е невероятна – всички ученици и учители се събират и някак си се свързват по духовен начин. Спомням си когато преди 11 години преминах прага на класната стая, бях почерпен с питка с мед  – отказах, защото се бунтувах, че когато ми се яде сладко – ме ограничават, а когато не желая – ме карат. Това ми се е запечатило в съзнанието заедно с още една картинка, а именно старите учебници, които бяха в запазен вид и дори вързани с червена панделка. Не знам какви очаквания съм имал в главата ми тогава, но този момент е изключително интересен&вълнуващ и за първолаците, и за техните родители. Убеден съм, че и за учителите, които се молят да им се паднат добри дечица, а не гамени и хулигани. За съжаление от година на година децата научават обидни думи и това все повече нарушава контакта ученик – учител.

Този ден бележи началото на изграждането на контакти, приятелства, връзки и знания.

Така или иначе обаче 15-ти септември вече загубва ключовата си роля, защото се превръща в скъп, но ненужен цирк. Моля Ви, драги родители, не гримирайте едно 7 годишно момиченце!!! Няма нужда. Детското лице винаги е красиво, защото излъчва доброта. Какъв по-добър „грим“ от това??? Моля Ви тези невинни създания нямат нужда нито от токчета, нито от различни бижута. Имат нужда от най-важното, а именно забавления и усмивки! Няма нужда от безбожно скъпи тоалети и букети. Първите ще бъдат изцапани и прокъсани от игра, а вторите ще бъдат изхвърлени.

А и честно казано в училищните дворове, в които въздух не достига – никой няма да оглежда обеклата Ви.

Изградете в децата си усещане да могат да се радват и на малкото, завинаги ще им подарите качеството да бъдат щастливи. Успешен 15-ти септември !

***

С Ивелина Янакиева & Гергана Цветанова Тодорова се завръщаме утре в студио „Пекарната“ за записите на сезон 2 на #ПолеЗаОтговори. Първият епизод излиза този месец, а темата е „Каква е истинската отпуска?“

---
Всички права запазени за http://www.mimo.bg




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1952698
Постинги: 1843
Коментари: 3091
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930